Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä näistä olisi kivoin nimi pojalle? :)

Vierailija
19.12.2017 |

En siis tiedä kumpi tulossa, mutta tytön nimi on jo aika varma.

Pojalle olen miettinyt useita eri nimiä. Mielessä on pyörinyt muun muassa Matias, Eliel, Johannes, Joonatan, Viktor, Viljami, Tomas, Tatu ja Max. Mitä mieltä näistä nimistä? Mikä nimi komein? Entä muita ehdotuksia? Tuo Matias taitaa ainakin olla aika suosittu, joten siitä miinusta... Tuo Max tuntuu erityisen paljon omalta, mutta myös Eliel kiehtoo.. tai ihan noi kaikki! Kertokaa mielipiteenne :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olen miettinyt myös nimeä Benjamin, mutta sitä en laittaisi kutsumanimeksi. Esim. Johannes tai Joonatan voisivat olla kyllä kutsumaniminä, mutta Benjamin olisi sitten toisena etunimenä jos sen laittaisin.

Ap

Vierailija
2/14 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista Viktor, jos sopii sukunimeen. Melko ajaton nimi, eikä liian yleinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max on kiva ja miehekäs nimi. Samoin tuo Viktor on hyvä nimi. Kunnon miesten nimiä! Joonatan on varmaan suht. Harvinainen varsinkin kutsumanimenä..

Vierailija
4/14 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viktor, Johannes tai Tuomas. Ei mitään Tomasta. Se on joko Thomas lausuttuna Tuumas tai sitten Thomas lausuttuna Tthamäs.

Vierailija
5/14 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max on koiran nimi, Eliel ja Johannes liian raamatullisia (toki jos olette hellareita tai jotain). En tykkää noista mistään.

Vierailija
6/14 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matias, kiva nimi

Eliel, en tykkää, epänimi, eli-eli

Johannes, kiva nimi

Joonatan, kiva nimi

Viktor, kuulostaa tyhmältä

Viljami, ihan ok muttei paras näistä

Tomas, ihan kiva

Tatu, hölmön kuuloinen

Max, koiran nimi

Vierailija
7/14 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannes toimii aina.

Vierailija
8/14 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieleeni noista eniten on varmaan Tatu. Eliel, Viljami, Tomas ja Max myös jokainen omalla tavallaan mukava. Matiaksesta en pidä yhtään ja Viktorista vielä vähemmän. Joonatankin on jotenkin venytetyn oloinen. Johannes - no jaa.

Miten olisi Max Tomas Eliel? :)

Vierailija
9/14 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max ja Viljami on kuluneita. Viktor ja Tomas koomisia. Johannes kaunis ja klassinen nimi. Muut ihan ok.

Vierailija
10/14 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa, paitsi Matias, Joonatan, Viljami tai Tatu. Itse valitsisin joko Tomas tai Viktor.

Vierailija
11/14 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojalle olen miettinyt useita eri nimiä. Mielessä on pyörinyt muun muassa Matias, Eliel, Johannes, Joonatan, Viktor, Viljami, Tomas, Tatu ja Max. Mitä mieltä näistä nimistä? Mikä nimi komein? Entä muita ehdotuksia? Tuo Matias taitaa ainakin olla aika suosittu, joten siitä miinusta... Tuo Max tuntuu erityisen paljon omalta, mutta myös Eliel kiehtoo.. tai ihan noi kaikki! Kertokaa mielipiteenne :)

Eliel on lällynimi, ja suosittu sekin. Tomas ei kuulosta yhtään suomalaiselta. Miksei Tuomas, niin ei tarvitsisi pojan olla joka käänteessä selittämässä, miten nimi kirjoitetaan. Itse valitsisin näistä kuitenkin nimen Johannes.

Vierailija
12/14 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viktor!

Vierailija
13/14 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johannes ja Viktor miehekkäimmät ja komeimmat, jotka noista valitsisin

Tatu eiiii

Tomas - Tuomas

Joonatan - Joakim

Viljami - Wiljam

Matias - kyllästyttävän yleinen

Eliel - toiseksi nimeksi

Johannes Viktor

Viktor Johannes

Matias Viljami

Eeli Matias

Joona Viktor