Mitä mieltä ootte naisista jotka suorittavat asepalvelukset vapaaehtoisesti?
Kommentit (56)
Oon vaan miettinyt et miten pärjäävät kun meikkaavat ja miten saavat pitkät hiuksensa pysymään pois tieltä. Ja myös että kuinka paljon kuukautiset haittaavat suoritusta.
Mikäs siinä jos on motivaatio tuommoiseen.
Kai sitä välivuoden tai muun "luppoajan" voi huonomminkin käyttää.
Oon iloinen että uskaltavat mennä vaikka intti onkin ns miesten hommia! Hyvä että sukupuoliroolit ja niiden erot tasoittuu.
Tarkoitatko niitä, jotka ovat siellä loppuun asti vai niitä 30-40 %:a, jotka keskeyttävät? Aika monesti miehet joutuvat marsseilla kantamaan naistenkin kantamuksia, kun heillä voimat ehtyvät. Siinä mielessä ovat usein melkoinen rasite joukkueelle. Mutta on se sen arvoista, kun usein he ymmärtävät sitten telttayönä palkita kamojaan kantaneen urhon jalkoja levittämällä.
Että eipä ole kaikki muumit laaksossa niillä nisilla.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko niitä, jotka ovat siellä loppuun asti vai niitä 30-40 %:a, jotka keskeyttävät? Aika monesti miehet joutuvat marsseilla kantamaan naistenkin kantamuksia, kun heillä voimat ehtyvät. Siinä mielessä ovat usein melkoinen rasite joukkueelle. Mutta on se sen arvoista, kun usein he ymmärtävät sitten telttayönä palkita kamojaan kantaneen urhon jalkoja levittämällä.
Tärkeintä on hyvä tiimihenki!
Arvostan kovasti. Kävin myös itse vapaa ehtoisen asepalveluksen, kannoin itse kaikki kamani enkä avannut jalkojani kellekkään.
Vierailija kirjoitti:
Arvostan kovasti. Kävin myös itse vapaa ehtoisen asepalveluksen, kannoin itse kaikki kamani enkä avannut jalkojani kellekkään.
Ymmärrän. What happens in intti, stays in intti. :)
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu ja kannoin myös kerran yhden äijän kamat, kun sai vatsakramppeja leirillä.
Noita haarojen levittelijöitä mahtuu kyllä joukkoon, mutta omalla kokemuksella niitä on ehkä 1/10. Valitettavasti yksittäiset henkilöt mustamaalaa muut hyvin nopeasti.
Täällä on selkeästi katkeria mammoja, jotka luulevat että armeijaan menolla on jotain tekemistä seksin kanssa. Erikoista.
Mielenvikaisia psykopaatteja. Jos tiedän, että tällainen asuu naapurustossa, niin muutan lapsieni turvallisuuden takia muualle.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä oli ne vapaat ehdot? Vai oliko se vapaaehtoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. What happens in intti, stays in intti. :)
Ymmärrän, että varmasti jotku sinne menevät miesten perässä. Itsekkin tiedän kaksi, jotka näin tekivät. Suurin osa ei kuitenkaan niin tee.
No onhan se mukavata saada sitä reikää gineksessäkin.
Onpa kömpelösti muotoiltu otsikko. Mutta pääasiassa arvostan, vaikka osa meneekin sinne vaan nussimaan.