Minkä ikäiselle kummilapselle ette enää osta lahjaa?
Mihin asti kummilla on velvollisuus toimia lahja-automaattina? Mietin, että pitääkö ostaa vielä 17v kummitytölle joululahja. Olen tekemisissä perheen kanssa, mutta kummitytön kanssa en koe mitään yhteyttä. Hän tuskin juttelee kun käyn heillä kylässä.
Kommentit (11)
Kummityttöni on 28 ja kihloissa. Annan rahalahjan syntymäpäivänä ja Jouluna .43 vuotias saa lahjan,kun täyttää pyöreitä, eli seuraavan kerran,kun täyttää 45 v.
Lakkiaislahja on ollut viimeinen lahjoma yleensä. Eivät ole naimisiin vielä ehtineet kukaan
Olen muistanut 18-vuotiaaksi ja sen jälkeen esim. yo-lahjalla, tosin vasta yksi kummilapsi on tullut tähän ikään.
Lopetan, kun tyttö saa opinnot päätökseen ja menee vakituiseen työhön. Nyt on parikymppinen ja ostin joululahjan.
Olen 36 ja saan edelleen lahjoja kummitädiltä.Mutta jos ette ole tekemisissä niin voit kyllä lopettaa lahjomisen jo.
Meidän lapsen kummi kärsii mielenterveysongelmista, eikä ole muistanut kulmikasta sitten kastejuhlan. Näinkin voi käydä.
Minun mielestä viimeinen syntymäpäivälahja 18-vuotiaalle. Se voisikin sitten olla jokin mukava lahja, josta jää mukava muisto. Sen jälkeen sitten vielä lakkiais- tai muu vslmistumislahja. Joulukortteja ja syntymäpäiväonnitteluja tietysti vielä myöhemminkin. Ei ole tarkoitus, että kummilapsi unohdetaan täysin kun ”velvollisuudet” ovat ohi.
Viimeisen lahjan ostin ripille päästessä, sen jälkeen olemme muistaneet koko perhettä pelkällä joulukortilla.