Jos Ruoho ei tee rikosilmoitusta, hän pettää kaikki naiset,
Tytöt ja koko #metoo -liikkeen. Mitä hyötyä mistään puheesta on, jos edes kansanedustajaa ei saada vastuuseen tilanteessa, missä on todistajia?
Ja perussuomalaisten ’varoitus’ on osoitus kaikille naisille, mikä on puolueen linja. Hakkarainen on valittu puolueen varapuheenjohtajiksi. Se oli pelkkää haistattelua nykyisille sinisille, eikä jättänyt henkisesti terveille ihmisille mitään muuta vaihtoehtoa kuin puolueesta lähdön.
Kommentit (13)
#metoo liikkeen ongelma onkin, että se on täynnä jeesustelijoita, jotka tunnustavat, etteivät tehneet ahdistelulle mitään.
Olet vaan mustis kun joku muu kun sinä sai huomiota
Aikoo tehdä ilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Aikoo tehdä ilmoituksen.
Tämä on hienoa. Luin tämän juuri aloituksen tehtyäni. Ainoa oikea toimintatapa.
Ja persujen on tämän jälkeen turha puhua naisten suojelusta missään muussakaan yhteydessä. Jos naisten ahdistelu on ongelma vain silloin, kun tekijä on tummaihoinen, tälle asenteelle on ihan nimityskin. Alkaa r:llä
Aloittaja
Ei tuo ollut kaiketi seksuaalista ahdistelua, vaan väkivaltaa. Niskalukonhan se teki, ja vieläpä naiselle, joka on poliisi ja taekwondo:ssa haka.
Mutta niin tai näin, rikosilmoitus tietysti kuuluikin tehdä. Ei vaan ole nyt sama juttu kuin #metoo
Hyvä, että tekee rikosilmoituksen. Tuon Hakkaraisen härski meininki pitää saada loppumaan. Itse olisin siinä tilanteessa vetänyt äijänkäppyrää suoraan pataan.
Ei sen syyte menesty koska Ruaho on itse myöntänyt ettei pistänyt vastaan millään tavalla. Jos syytteen haluais läpi pitäs olla Hakkaraisen ihoa kynsien alla tms
Heikko nainen uhriutui? Kyllä on taas sellasta paskaa ettei mitään järkeä. Miksei jugner tehnyt? Ainiin oli mies...
Naurettavinta koko sopassa on ollut se että nyt siniset tuomitsee, mutta eipä kiinnostanut laittaa Hakkaraista ruotuun silloin kun olivat samassa puolueessa. Siimon Elostelijakin tuomitsee vaikka niin on hänen moukkamaisuus ohitettu ilman mitään toimia Sinisissä. Kaksinaismoralismi elää ja voi hyvin Soinin joukoissa. Saattoipa olla että on jopa tahallaan juotettu pikkujouluissa alkoholistia jotta tämä aiheuttaisi kohua. Toki Hakkaraista paapottu ihan liikaa, mutta ehkä entinen johto piilotellut osan toilailuista ja nyt sitten avataan sanainen arkku.
Olen täysin samaa mieltä! Hyvä että asia tutkitaan.