Milloin aloitatte joulun ryyppyputken?
Kommentit (33)
Voi olla että perjantaina sihahtaa mutta sitten otankin vasta aattona ja ehkä tapanina.
Ja kyllä, annan lapsille selvän joulun, eli juon kaikki viinat itse.
En tiedä ryyppäämisestä, mutta pienen poltteluputken vois pitää :D kjeh kjeh
Perjantaina. Tämän joulun olenkin yksin kun viime jouluna lapset oli mulla. 8 kilon kinkun paistolla lähtee hyvin viikonloppu liikkeelle! Syön ja juon hyvin. Ja nukun.
Huhtikuun alussa. Saan valmiiksi siinä maaliskuun puolivälissä.
Tänään se alkaa. Punkulla terästettyä glögiä.
Kyllä minä alotin jo kuun ekapäivä. Olen vuoden haalinut yhden viinapullon joulukalenterin jokaiseen luukkuun.
Tänään on menossa Minttu likööriä, kyllä mukavasti raikastaa.
Kyllä se taukoamaton viinanjuonti viimeistään perjantaina alkaa.
Tipaton tammikuu alkaa jo nyt. Se tarkoittaa, ettei tippaakaan jouluvarastoista jätetä juomatta.
Miksi ryyppäisimme jouluna kun ei tehdä niin muulloinkaan?
Kaapissa on yli 50 pulloa juomia viineistä väkeviin, ruokajuomat otetaan eikä muuta. Sielläpä pölyttyvät
Torstaina alkaa kun lapsilla loppuu koulu.
Ehkä aattona 2018, 2019, 2020 tai en aloita lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
En aio dokata jouluna. Tänä vuonna olen dokannut huikeat viisi kertaa, neljä kertaa baarissa ja kerran kotibileissä. Ei oo tapana dokata himassa.
Viisi kertaa kuulostaa aika paljolta. Itsehän en ole juonut pisaraakaan koko vuonna.
Vedän rauhoittavia koko joulun kun anopppi tulee pariksi päiväksi meille jouluna.
Olen ostanut jo muutaman pullon viinaa ja pari laatikkoa olutta, mutta vaarastoa täydennetään. Varmaan uudenvuoden päivään asti kestää putki.
To iltana, pe vapaa...