Voiko veljesten välillä olla 10 cm pituuseroa?
Olen vakavasti alkanut miettiä, onko mieheni isä oikeasti tämän isä, sillä mieheni veli on ainakin 10 cm pidempi kuin hän. Heillä on myös ulkonäössä paljon eroa. Mieheni muistuttaa enemmänkin äitiään ja tämä veli taas molempia vanhempiaan.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Meidän pojilla on 2 v ikäeroa, ovat aivan erinäköiset sekä ulkonäöltään että ruumiinrakenteeltaan. Toinen on pidempi ja hontelompi, toinen lyhyempi ja lihaksikas. Toinen tummahko ja toinen ihan platinablondi. Kukaan ei usko veljeksiksi vaikka on sama isä.
Mutta onko sama äiti?
Mulla on kaveri, joka on 190 ja isänsä ja äitinsä ovat 165 molemmat. Muut sisaruksen ovat tuon 165-170cm. Mutta on kyllä niin isänsä näköinen (ja luonteinen), että ei vaan voi olla kenenkään muun poika.
Ei voi millään olla. Minun ja veljeni välilläkin on pituuseroa vain noin sentti (minä olen pitempi,vaikka olen viisi vuotta nuorempi). t: m34
Mun isä oli liki parimetrinen. Isänsä oli vajaa 180cm ja äitinsä 165cm. Isäni oli kuitenkin piirteiltään ihan isänsä näköinen, joten isyyttä oli turha kiistää vaikka poika oli isää paljon pidempi. Pituus oli ilmeisesti periytynyt isän äidin isältä, joka myös oli parimetrinen. Muu isän suku oli tuollaista max. 180cm. Keskimittaisia tai jopa hieman alle. Siinä porukassa isä oli aika erikoinen ilmestys :)
Geenit välillä pomppii oudosti sukupolvien ylikin, eikä sisarukset ole toisestensa klooneja. Eroja on paljonkin. Jonkun pituuden mukaan en tosiaan alkais isyysolettamia tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi millään olla. Minun ja veljeni välilläkin on pituuseroa vain noin sentti (minä olen pitempi,vaikka olen viisi vuotta nuorempi). t: m34
" olen pidempi vaikka olen nuorempi" heh heh. Luuliksää että te kasvatte vielä, käyrät?
Meidän pojilla on 2 v ikäeroa, ovat aivan erinäköiset sekä ulkonäöltään että ruumiinrakenteeltaan. Toinen on pidempi ja hontelompi, toinen lyhyempi ja lihaksikas. Toinen tummahko ja toinen ihan platinablondi. Kukaan ei usko veljeksiksi vaikka on sama isä.