Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylä- ja alaluomien korjausleikkaus

Vierailija
19.12.2017 |

Kokemuksia kaipaisin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkautin roikkuvat yläluomet viime talvena. Puudutuksessa pisteli kirurgi menemään, ei tuntunut missään. En ollut muistaakseni edes mitenkään tokkurassa. 

Pari viikkoa sairaslomaa ja takas töihin. 

Hoidin haavoja kuten ohjeissa sanottiin, lepäilin ja enkä ponnistellut tai hyppinyt tikkejä auki.

Haavat parani pian ja mitään mustelmia ei edes tullut.

Takaisin töihin, eikä kukaan edes huomannut mitään.

Maksoi muistaakseni 1200 - 1500 euroa, Turussa. Jos tarvetta on, niin suosittelen ehdottomasti. 

Vierailija
2/12 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä paikka Turussa? Onko noin pitkä sairausloma välttämätön? Tehtiinkö veitsellä vai laserilla? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo ole pitkä sairasloma, lähinnä minimi. Laserilla tehtiin. Puutorin varrella sijaitseva silmäklinikka.

Vierailija
4/12 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuo ole pitkä sairasloma, lähinnä minimi. Laserilla tehtiin. Puutorin varrella sijaitseva silmäklinikka.

Kiitos. Ap

Vierailija
5/12 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jollain vielä kokemuksia. Ajattelin siis mennä molempiin. Ja etekin jos olette käyneet Laser Tilkassa, Mehiläisessä, Eiran sairaalassa tai Terveystalossa.

Ap

Vierailija
6/12 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on varmaan yläluomien korjaus jossain vaiheessa edessä. Olen parikymppinen, silmät syvällä päässä ja yläluomet roikkuu ripsien päällä niin että joutuu kohottelemaan kulmia nähdäkseni paremmin. Yläluomet on aina olleet jotenkin raskaat ja pussimaiset, pienestä asti. Kohta on syvät uurteet otsassa. :D Ihan huvittavaa.

Vierailija
7/12 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on varmaan yläluomien korjaus jossain vaiheessa edessä. Olen parikymppinen, silmät syvällä päässä ja yläluomet roikkuu ripsien päällä niin että joutuu kohottelemaan kulmia nähdäkseni paremmin. Yläluomet on aina olleet jotenkin raskaat ja pussimaiset, pienestä asti. Kohta on syvät uurteet otsassa. :D Ihan huvittavaa.

Sitten sä varmaan saat siihen korvattavuuden, jos lääkettieteelliset syyt täyttyvät. Ap

Vierailija
8/12 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leikkautin yläluomeni Tallinassa vuosia sitten. Lopputulos oli ihan hyvä, mutta nyt jos leikkauttaisin, niin en menisi Tallinnaan. Ensinnäkin minua sattui leikkauksessa, vaikka muka oli hyvin puudutettu. Toiseksi, en saanut mitään jälkihoito-ohjeita. Rahastusmeininki ja jotenkin jäi epämääräinen fiilis. Aion vielä leikkauttaa alaluomeni, mutta sen teetän Suomessa todellakin.

Vierailija
9/12 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

leikkauksesta ei varmaankaan saa kuitenkaan palkallista sairauslomaa? Eikös tuo pidä ottaa ihan palkattomana?

Vierailija
10/12 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

leikkauksesta ei varmaankaan saa kuitenkaan palkallista sairauslomaa? Eikös tuo pidä ottaa ihan palkattomana?

Jos todetaan lääketieteellisistä syistä johtuvaksi saa palkallisen sairasloman.

Vierailija
11/12 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/12 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme