Saako kähmiää lyödä?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei auta, niin poistutaan paikalta
Miksi ihmeessä uhrin pitäisi paeta paikalta ja luovuttaa tila Pahan haltuun? Ei näin. Paikalta ei voi poistua jos on esimerkiksi nilkka nyrjähtänyt, ostoskassi painaa liikaa, on liian liukasta tms. Tällaisessa tapauksessa voitaneen soveltaa silloin castle doctrinea, joka oikeuttaa puolustajan varsin kattaviin toimenpiteisiin.
Yrittäisin silti hujauttaa sillä painavallakin ostoskassilla.
Miksei silläkin, jos ja kun pakeneminen ei vaan onnistu.
Olen lyönyt kahta kähmijää avokämmenellä poskelle. Molemmat olivat pomojani. Uskoivat kerrasta. Ei seuraamuksia mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä uhrin pitäisi paeta paikalta ja luovuttaa tila Pahan haltuun? Ei näin. Paikalta ei voi poistua jos on esimerkiksi nilkka nyrjähtänyt, ostoskassi painaa liikaa, on liian liukasta tms. Tällaisessa tapauksessa voitaneen soveltaa silloin castle doctrinea, joka oikeuttaa puolustajan varsin kattaviin toimenpiteisiin.
Noita on kiva selitellä raastuvassa kun oot napannut syytteen pahoinpitelystä. Jollei ole poliisin,rajavartijan tai tullimiehen tai järjestyksenvalvojan / vartijan valtuuksia, niin ei kannata vastata väkivallalla vaan huudat apua ja hankit todistajia ja auttajia paikalle. Älä käy yksin pimeään.
Ei siellä pimeässä kukaan ole näkemässä mitä sille kähmijälle tekee. Ihan rauhassa voi hakata ostoskassilla.
Olen lyönyt ja lyön vastakin, jos ei puhe mene perille.
Vierailija kirjoitti:
Olen lyönyt kahta kähmijää avokämmenellä poskelle. Molemmat olivat pomojani. Uskoivat kerrasta. Ei seuraamuksia mulle.
Tiedän tapauksen missä pomo läpsäisi siistijää takapuolelle suojakypärällä ja pomo sai potkut. Että näinkin voi käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ajattelit soveltaa jotain jota Suomen laki ei tunne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten voit vain toivoa, että kähmijä ei lyö takaisin. Lyönnin pitäisi olla oikeutettu tapa puolustautua, mutta raiskarit ovat rikollisia.
Ihan sama. Aloittamalla kähminnän on jo tehnyt aloitteen väkivaltaan ja sellaiseen vastaan asenteella että minä sen voitan ja keinoista viis.
Mutta ethän sinä voita, sillä sinä olet heikompi, pienempi, tottumattomampi väkivallan ja voiman käytössä etkä todennäköisesti edes osaa lyödä.
Ei tietenkään saa lyödä. Suomessa itsensä puolustaminen menee niin että jos sinua kähmitään ensin, niin sinäkin saat sen jälkeen kähmiä kähmijää.
Minin mielestäni saa lyödä naista myös, koska naiset kykenevät oppimaan. Eli naisten kähminnöissä on kyse ajattelemattomuudesta ja siitä että on ostettu lassukoiden ulinat tyyliin kumpa joku kähmisi minuakin. Kun naisille on tehty selväksi älä kähmi, jos joku sen jälkeen vielä kähmii, oma vika jos tulee turpiin. Miehet taas tietää hyvin ettei naiset halua tuntemattomia kähmimään itseään, joten kyse on seksuaalisesta väkivallasta ja vallankäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
?
Kysyit, saako kähmiää lyödä? Kuka sinua on kähminyt, kun ikää ilmeisesti on n. 100 vuotta ja olet käynyt vain kiertokoulun? Se kirjoitetaan kähmijää!!!! Onko hankalaa?
Anteeksi aamuraivo. T. Yön valvonut.
Ja vastaus: Itseään saa puolustaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään saa lyödä. Suomessa itsensä puolustaminen menee niin että jos sinua kähmitään ensin, niin sinäkin saat sen jälkeen kähmiä kähmijää.
Ei mene, ja olisi mukavaa jos tämä väärinkäsitys voitaisiin kuopata jo pikkuhiljaa.
Kunhan ei jää kiinni. Olen lyönyt, enkä jäänyt kiinni. Rangaistus olisi minulle kyllä tullut, jos juttu olisi nostettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten voit vain toivoa, että kähmijä ei lyö takaisin. Lyönnin pitäisi olla oikeutettu tapa puolustautua, mutta raiskarit ovat rikollisia.
Ihan sama. Aloittamalla kähminnän on jo tehnyt aloitteen väkivaltaan ja sellaiseen vastaan asenteella että minä sen voitan ja keinoista viis.
Mutta ethän sinä voita, sillä sinä olet heikompi, pienempi, tottumattomampi väkivallan ja voiman käytössä etkä todennäköisesti edes osaa lyödä.
Oletettavasti noin kähmijäkin sen olettaisi. Vaan entäpä jos osaisin lyödä, myös kättä pidemmällä; olisin tottunut väkivaltaan ja voimankäyttöön ja asenne pääni sisällä olisi se, että jos kähmitään, puolustaudun täysillä ja ilman mitään rajoja?
Ehkäpä se en olisi minä joka olisi kähmijän kanssa kaksin pimeässä, vaan hän minun. Niin minä sen ajattelisin.
Jaha. Taas katkerat ja väkivaltaiset miesvihaajat fantasioivat miesten hakkaamisesta. En ole lainkaan yllättynyt tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Minin mielestäni saa lyödä naista myös, koska naiset kykenevät oppimaan. Eli naisten kähminnöissä on kyse ajattelemattomuudesta ja siitä että on ostettu lassukoiden ulinat tyyliin kumpa joku kähmisi minuakin. Kun naisille on tehty selväksi älä kähmi, jos joku sen jälkeen vielä kähmii, oma vika jos tulee turpiin. Miehet taas tietää hyvin ettei naiset halua tuntemattomia kähmimään itseään, joten kyse on seksuaalisesta väkivallasta ja vallankäytöstä.
Mitähän se on jos ei seksuaalista häirintää ja ylimielisyyttä sekä vallankäyttöä kun naiset kähmivät miestä JA samalla ajattelevat, että "onpa kumma jos ei tehoa kun olisi ihan PilluaTM tarjolla"?
Vierailija kirjoitti:
Ja yläpeukkua tulee mielettömästi.
Kai varmaan yläpeukutatte myös sitä, että olen lyönyt päähän kahta naista kun kähmivät minua? Toivon, että olette henkisesti puolellani.
T. Japi
Vierailija kirjoitti:
Kristityt eivät ainakaan saa, vaan täytyy kääntää toinen poski.
Tässä tapauksessa kai persposki.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei jää kiinni. Olen lyönyt, enkä jäänyt kiinni. Rangaistus olisi minulle kyllä tullut, jos juttu olisi nostettu.
Ja hyvän asian puolesta voi olla vankilassakin - suuren yleisön mielipide on itseään puolustaneen puolella.
Humalassa olevaa kähmijää ei kannata lyödä. Viisaita on poistua.