Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen raskaana oleva 23v nainen ja haluisin aivan hirveästi poikavauvan

Vierailija
18.12.2017 |

Olen ahdistunut, sillä haluan poikavauvan. Ultra on pian ja siellä sukupuoli todennäköisesti selviää. En saa unta öisin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään äidit, varsinkin nuoret äidit, tuntuu asettavan aika paljon odotuksia synnytykseen. Sairaalaan tullaan pitkän listan kanssa siitä, miten halutaan, että synnytys menee. Missä asennossa, millä lääkityksellä jne. Sitten kun se ei menekään niin kuin on itse halunnut, ollaan pettyneitä ja pahimmillaan tarvitaan jälkikriisihoitoa siihen omaan traumaan.

Herätys. Raskaus ja synnytys on luonnollisia asioita, joita ei voi etukäteen suunnitella ja päättää. Kaikenlaista voi toivoa, kuten lapsen sukupuolta, mutta pitää aikuisen ymmärtää se, ettei lapsen saaminen ole joululahjatilaus.

Helpoimmalla pääsette ja vähiten traumoja saatte, kun odotatte mahdollisimman vähän. Lähdette siitä, että katotaan, miten tässä käy ja teette itse parhaanne siellä laitoksella, sen minkä voitte. Se ei ole täysin teidän käsissänne.

Vierailija
22/26 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai minä rakastaisin tyttövauvaakin. Minun tyttäreni ❤️ siitä ei ole kyse!!!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/26 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin toivoin enemmän poikaa ja oli kyllä poikaoireet, joten melko varma olin pojasta. Koitin kuitenkin uskotella itselle, että tyttö tulee ettei tulisi "pettymystä", jos ultrassa olisi tyttö, vaikka tietenkin tyttökin olisi ollut toivottu ja rakastettu. Poika siellä oli kuitenkin :)

Vierailija
24/26 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun varmaan kannattaa käydä puhumassa jonkun ammattilaisen kanssa. On nimittäin aika kurjaa, jos lapsi on tyttö ja etkä voi rakastaa sitä, koska niin kiihkeästi halusit pojan.

On tavallista, että ihmiset kuvittelevat tai jopa toivovat, että lapsi on jompaa kumpaa sukupuolta mutta se ei ole normaalia, että sen takia menettää yöunensakin.

Niin kuin me kaikki tiedetään, mahikset on 50-50. Ja useimmille meistä riittää, että lapsi syntyy terveenä.

Ja mulle riitti lopulta, että syntyi elävänä.

Minä en halunnut poikaa. Kaikille sanoin, ettei mitään väliä mutta omassa mielessäni toivoin kiihkeästi tyttöä. Vauva kuoli kohtuun 39+5 ja se oli poika. Sen jälkeen olen saanut kolme tyttöä. Kaikella on tarkoituksensa.

En tiedä, mikä hulluudellasi on tarkoitus. 

Yrität siis sanoa, että ajatuksen voimalla sait poikasi kuolemaan kohtuun. 

Vierailija
25/26 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis uuden patriarkaatin edustajan, naisten sortajan tähän maailmaan? Kannattaa abortoida sovinisti poikavauva, jos sellainen tulee.

Vierailija
26/26 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko kun Kurre ja Kirsi Syrjänen halusivat tyttövauvan. Kurre vitsaili, että jos poika tulee, niin he palauttavat sen. No poikavauva tuli, mutta hän kuoli muutaman vuorokauden ikäisenä.