Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsynyt tähän skitsoaffektiiviseen sairauteeni

Vierailija
18.12.2017 |

Ikäni sairastanut.Ahdistaa,on paranoidisuut,kuulen ääniä.Ei jaksaisi,taas kerran.Olen vajaa nelikymppinen,huominen tulee silti,vaikka tuska olisi miten helvetillinen hyvänsä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai modella tänään skitsofrenian sijaan tämä.

Suosittele lääke, olet tosi haka niissä ;)

Vierailija
2/4 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama sairaus ja hirvittävän stressin takia äänet ovat palanneet :( Voimia sinulle kanssakipuilija!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama diagnoosi. En oo kuullut tätä ennen kenestäkään toisesta, jolla tämä olisi, eikä myöskään kaikki mielenterveysalan ammattilaiset tunnista sairautta. Ilmeisen harvinainen kaiketi?

Mä sain diagnoosin joskus 7 vuotta sitten. En kuule ääniä ja jos mulla on vainoharhoja, tiedostan ne sellaisiksi. Ilmenee siis epäluottamuksena joitakin ihmisiä kohtaan, aiheetta. 

Mulla tämä oireilee niin voimakkaina masennus- ja maniakausina, ettei sovi kestoltaan eikä voimakkuudeltaan kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön. 

Raskasta on todellakin. Tämän lisäksi mulla on epäilynä ollut jo vuosia traumaperäinen dissosiaatiohäiriö. 

Vois kai se elämä helpompaakin olla, mutta näillä mennään. 

En voi muuta sanoa, kuin että voimia ja jaksamista. Pakko on hyvä motivaatio, aina tulee huominen, ja se pitää elää. 

Vierailija
4/4 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää on tää ”nokkela sanailija”, joka aukoo päätään jatkuvasti ”modelle” eri ketjuissa? 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä