Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko autotallisi autotalli vai varasto?

Vierailija
18.12.2017 |

Miksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttunut miehen punttisaliksi toi autotalli. Löytyy kaikenlaista painoo, tankoo, penkkiä, vinopenkkiä ja kuntopyörää. Soutulaite hankintalistalla. Siellä hiki valuu ja rokki soi. Käyn itse siellä kuntopyörää vilkaisemassa. Ainoa, mitä siellä on varastossa, on mun muutama viileää talvea vaativa kasvi.

Auto seisoo pihalla pressukatoksen alla.

Varastoja meillä on riittävästi, pihalla puinen pihavarasto, ulkorakennuksessa sauna, liiteri ja vielä erillinen varasto, senkin vintille vielä mahtuu kamaa....., vinttihuoneet vaatteille ja leikkimökistäkin on tullut näemmä ruohonleikkurin varasto. Kyseessä siis 50-luvun talo ja iso tontti. Ei olla itse rakennettu, autotalli on edellisten tekemä, rivarista muutettiin, mutta näemmä sitä parissa vuodessa saa hamstrattua torpan täyteen...?

Vierailija
2/6 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuseinillä olevat hyllyköt ja koukkutelineet toimivat tavaroille varastona, keskellä nököttää auto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasto. Sinne ei pysty autoa ajamaan enää nykyään. Se on siis ihan fyysisesti mahdotonta.

Vierailija
4/6 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalon autotallissa ei saisi varastoida mitään muuta kuin sitä autoa. Kuitenkin siellä on yleensä kaikkea muuta.

Vierailija
5/6 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Kahden auton talli, yksi auto mahtuu ja toinen puoli on varastona. Kahdelle muulle autolle on pihalla katos.

Vierailija
6/6 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasto ja työskentelytila. Auto ei mahdu autotalliin, vaikka talli olisi tyhjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi