Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kostaisin vittumaiselle työkavereille?

Varkaudenuhri
18.12.2017 |

Työkaveri on siis varastanut kahviinsa viimeiset puoli vuotta minun maitoani. Purkissa on nimeni ja olen kaikilta yleisesti jo pyytänyt, että käyttäisivät omia maitojaan. Yhdeltä työkaveriltani olen jo saanut kuulla kuka syyllinen on. En kehtaa häntä nolata huomauttamalla hänelle suoraan siitä. Pissaanko maitopurkkiin vai kopioinko täältä löytämäni idean ja laitan purkkiin laksatiiveja?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita se maito juomapulloon jo kotona, sellaiseen esim. teräksiseen niin se ei tiedä mitä sun pullossas on tai edes koske siihen koska kuvittelee että sä oot juonut siitä pullon suusta.

Tai jos vaikka sen henkilön paikalla ollessa juo suoraan maitopurkista.

Naisena vielä huulipunat huulessa että purkkiin jää jäljet.

Vierailija
22/28 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miten voi helvetti vie olla niin köyhiä ihmisiä ettei omaan maitoon, ketsuppipurkkiin tai mihin vaan max. euron tai parin tuotteeseen varaa ja pitää häikäilemättä pölliä muilta.

Tuskin on vain köyhyydestä kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fazerille vaan toiveita esittämään https://www.fazer.fi/tuotteet-ja-asiakaspalvelu/anna-palautetta-tai-kysy/palautelomake-makeiset-keksit-suklaa/

VÄÄRÄ KESKUSTELU!!! xDDDD anteeks

Vierailija
24/28 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanlaajuinen ongelma, tavataan myös yhteisasunnoissa.

On saatavana lukollisia pulloja ja rasioita, juuri tähän tarkoitukseen suunniteltuja, ainakin ulkomaisissa nettikaupoissa.

Vierailija
25/28 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin kerran vastaavanlaisessa tilanteessa kunnon ärhäkkää laksatiivia (sain sen kaveriltani joka oli ostanut sen Espanjasta) ja mulla+muilla työkavereilla oli hauska iltapäivä. Eipä enää koskenut muiden maitoihin ym.

Vierailija
26/28 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan joku laittanut laksatiivia maitoon valmetilla?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005867121.html

Vierailija
27/28 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kysyt häneltä, että joko hän sinun maitoa. Pysy asiallisena ja kerro, että jokainen hankkii omat mainonta. Meidän työpaikalla oli joku kirjoittanut näkyvästi, älä juo tätä maitoa. Siinä on myrkkyä.

Vierailija
28/28 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kysyt häneltä, että joko hän sinun maitoa. Pysy asiallisena ja kerro, että jokainen hankkii omat mainonta. Meidän työpaikalla oli joku kirjoittanut näkyvästi, älä juo tätä maitoa. Siinä on myrkkyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan