Miten kostaisin vittumaiselle työkavereille?
Työkaveri on siis varastanut kahviinsa viimeiset puoli vuotta minun maitoani. Purkissa on nimeni ja olen kaikilta yleisesti jo pyytänyt, että käyttäisivät omia maitojaan. Yhdeltä työkaveriltani olen jo saanut kuulla kuka syyllinen on. En kehtaa häntä nolata huomauttamalla hänelle suoraan siitä. Pissaanko maitopurkkiin vai kopioinko täältä löytämäni idean ja laitan purkkiin laksatiiveja?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, miten voi helvetti vie olla niin köyhiä ihmisiä ettei omaan maitoon, ketsuppipurkkiin tai mihin vaan max. euron tai parin tuotteeseen varaa ja pitää häikäilemättä pölliä muilta.
Tuskin on vain köyhyydestä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Fazerille vaan toiveita esittämään https://www.fazer.fi/tuotteet-ja-asiakaspalvelu/anna-palautetta-tai-kysy/palautelomake-makeiset-keksit-suklaa/
VÄÄRÄ KESKUSTELU!!! xDDDD anteeks
Maailmanlaajuinen ongelma, tavataan myös yhteisasunnoissa.
On saatavana lukollisia pulloja ja rasioita, juuri tähän tarkoitukseen suunniteltuja, ainakin ulkomaisissa nettikaupoissa.
Mä laitoin kerran vastaavanlaisessa tilanteessa kunnon ärhäkkää laksatiivia (sain sen kaveriltani joka oli ostanut sen Espanjasta) ja mulla+muilla työkavereilla oli hauska iltapäivä. Eipä enää koskenut muiden maitoihin ym.
Onkohan joku laittanut laksatiivia maitoon valmetilla?
Tietysti kysyt häneltä, että joko hän sinun maitoa. Pysy asiallisena ja kerro, että jokainen hankkii omat mainonta. Meidän työpaikalla oli joku kirjoittanut näkyvästi, älä juo tätä maitoa. Siinä on myrkkyä.
Tietysti kysyt häneltä, että joko hän sinun maitoa. Pysy asiallisena ja kerro, että jokainen hankkii omat mainonta. Meidän työpaikalla oli joku kirjoittanut näkyvästi, älä juo tätä maitoa. Siinä on myrkkyä.
Naisena vielä huulipunat huulessa että purkkiin jää jäljet.