Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kostaisin vittumaiselle työkavereille?

Varkaudenuhri
18.12.2017 |

Työkaveri on siis varastanut kahviinsa viimeiset puoli vuotta minun maitoani. Purkissa on nimeni ja olen kaikilta yleisesti jo pyytänyt, että käyttäisivät omia maitojaan. Yhdeltä työkaveriltani olen jo saanut kuulla kuka syyllinen on. En kehtaa häntä nolata huomauttamalla hänelle suoraan siitä. Pissaanko maitopurkkiin vai kopioinko täältä löytämäni idean ja laitan purkkiin laksatiiveja?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylje sinne. Tällöin voit itse kuitenkin käyttää maitoa, mutta jos muut tekevät samoin, se on voi voi. :D

Vierailija
2/28 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita purkki täyteen piimää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousisin kaikkien edessä. Jos olet asiasta jo sanonut? Minusta ihan oikeus siihen koska hinnalle pistettävä loppu.

Vierailija
4/28 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laksatiivia sinne purkkiin.

Vierailija
5/28 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta työkaverillisekin maitotölkki omasi oheen. Siihen hänen nimensä. 

Sanot selvästi, että tämä on nyt SINUN ja tämä MINUN. 

Jos ei nyt aivan vammainen ole niin, tajuaa kyllä. 

En lähtisi noihin vastenmielisiin juttuihin, että sotkisi maitoon jotain siihen kuulumatonta. Mieluummin vaikka ostaisin sitten kummallekin maidot. Maksaa 80 cnt ja sillä saa viikon kahvimaidot. 

Vierailija
6/28 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varkaudenuhri kirjoitti:

Työkaveri on siis varastanut kahviinsa viimeiset puoli vuotta minun maitoani. Purkissa on nimeni ja olen kaikilta yleisesti jo pyytänyt, että käyttäisivät omia maitojaan. Yhdeltä työkaveriltani olen jo saanut kuulla kuka syyllinen on. En kehtaa häntä nolata huomauttamalla hänelle suoraan siitä. Pissaanko maitopurkkiin vai kopioinko täältä löytämäni idean ja laitan purkkiin laksatiiveja?

Tämä on vuosia vanha juttu. Eikö oma mielikuvitus riitä kehittämään jotakin uutta?

Vierailija
7/28 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kylkeen teksti "sisältää Einarin mälliä" ja vaihda sisältö veteen, ihan sitä varten, jos sille mälli kuitenkin maistuisi.

Vierailija
8/28 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta työkaverillisekin maitotölkki omasi oheen. Siihen hänen nimensä. 

Sanot selvästi, että tämä on nyt SINUN ja tämä MINUN. 

Jos ei nyt aivan vammainen ole niin, tajuaa kyllä. 

En lähtisi noihin vastenmielisiin juttuihin, että sotkisi maitoon jotain siihen kuulumatonta. Mieluummin vaikka ostaisin sitten kummallekin maidot. Maksaa 80 cnt ja sillä saa viikon kahvimaidot. 

Tätä voisi kokeilla

Vierailija
9/28 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuole maitopurkin kaatokohtaa näyttävästi kaikkien nähden.

Vierailija
10/28 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risiiniöljyä 🚽

Vierailija
11/28 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varkaudenuhri kirjoitti:

Rakastan tota sun kahvikupin kuvaa kuuhun ja takas! Rakkauskahvi!

Vierailija
12/28 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ehdotti, että laittaisit maitopurkkiin piimää. Sitten jäisit itse ilman maitoa. Laita mieluummin maitoa piimäpurkkiin.

Tai sitten laitat maidon johonkin muuhun astiaan/pulloon - sellaiseen toki, josta ei näy läpi.

Kostoideoita tässä pyydettiin, mutta olisiko se oikeasti hyvä ajatus? Varmaan vaikuttaisi ilmapiiriin. Eikö siinä olisi kostoa tarpeeksi, että maitovarkaalle ei ole enää maitoa tarjolla (koska oikea maito on valeasussa)?

Vierailija
13/28 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varkaudenuhri kirjoitti:

Tämä on vuosia vanha juttu. Eikö oma mielikuvitus riitä kehittämään jotakin uutta?

Tätä tapahtuu kymmennissä tuhansissa työpaikoissa joka päivä. Eli vaikka juttu olisi vanha, on se aina yhtä uusi. 

Työkaverini ei tyydy pelkkään maitoon, vaan huomaan juustojeni ja muiden leikkeleiden hupenevan huomattavasti tiheämpään tahtiin kuin itse käytän. 

En ole toistaiseksi sanonut mitään, mutta tuo em. vinkki on hyvä. Ostan juusto- ja kinkkupaketit hänelle. Ehkä vielä jotain tuorejuustoa ja jälkiuunileipää, mikä tuntuu olevan lemppari.

Kiinnitän maalarinteipillä kahvihuoneessa Suvin ja muiden läsnäolevien nähden ja kuullen hänen nimensä näihin ja sanon rauhallisesti, että tässä on nyt Suvin eväät, ettei tarvitse muiden tarvikkeita enää ottaa. 

(nimi ei muutettu)

Vierailija
14/28 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miten voi helvetti vie olla niin köyhiä ihmisiä ettei omaan maitoon, ketsuppipurkkiin tai mihin vaan max. euron tai parin tuotteeseen varaa ja pitää häikäilemättä pölliä muilta.

Vierailija
15/28 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se maito juomapulloon jo kotona, sellaiseen esim. teräksiseen niin se ei tiedä mitä sun pullossas on tai edes koske siihen koska kuvittelee että sä oot juonut siitä pullon suusta.

Vierailija
16/28 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipauta maitoosi muutama pisara karamelliväriä.

Vierailija
17/28 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin töissä kahvin juomisen kokonaan siitä syystä että mun maidot aina pöllittiin. Voit koittaa hämätä varasta läpinäkymättömällä muovipullolla tai siirtyä kermaan. Voit toki käyttää vaikka magnesiamaitoa syöttinä ja pitää oman maitosi  pienessä pullossa johon mahtuu vain päivän annos.

Kannattaa kyllä harkita sitä  nolaamista, ehkä  se sais sen tyypin vähän häpeämään.

Vierailija
18/28 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry soija-, kookos- tai kauramaitoon. Oikeasti hyviä ja juntit jättää rauhaan. Tai sit tuot sille omat eväät.

Vierailija
19/28 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita se maito juomapulloon jo kotona, sellaiseen esim. teräksiseen niin se ei tiedä mitä sun pullossas on tai edes koske siihen koska kuvittelee että sä oot juonut siitä pullon suusta.

Tai jos vaikka sen henkilön paikalla ollessa juo suoraan maitopurkista.

Vierailija
20/28 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut luulee, että ihan pikkasen kun toiselta ottaa, niin ei kukaan huomaa eikä ketään haittaa. Se maitopurkki, juustopaketti tai mikä ikinä, kun on siinä näytillä, niin helposti tilaisuus tekee varkaan.

Luulenpa, että jos nuo jutut laittaa johonkin mistä ne on vaikea ottaa, niin kynnys pikku vartauteen nousisi huomattavasti. Esim. jos laittaa tavarat rasiaan, joka pitää aukaista vaikeammin kuin vain kantta nostamalla tai ihan vain läpinäkymättömään muovipussiin, jonka ääressä pitäisi useamman sekunnin hääräillä ennen kuin pääsee käsiksi sisästöön, vaatisi enemmän röyhkeyttä tutkia, mitä siellä sisällä on, koska henkilö tulisi epäilyttävästä toiminnastaan paljon itsetietoisemmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi