Onko se tätä päivää jos kolmekymppiselläkään ei ole ollut kunnon työpaikkaa
Muuta kuin pätkää siellä ja pätkää täällä. Ei siis vielä esim vakipaikkaa.
Kommentit (12)
Ei todellakaan ole. Osaajille on aina hommia.
Vierailija kirjoitti:
Ja osaajaksi ei pääse ilman hyviä työpaikkoja.
On ollut jo pitkään. Mä olen 5-kymppinen, eikä mulla ole koskaan ollut "oikeaa" työpaikkaa, sellaista siis jossa tehdään töitä tietty aika joka arkipäivä ja kuukausiliksa tulee tilille. Toisaalta olen nuoresta pitäen elättänyt itseni keikka- ja pätkätöillä, toisinaan niitä olisi tarjolla enemmän kuin pystyn tekemään, ja koskaan en ole ollut kortistossa.
"osaajille on aina hommia, jos olet maahanmmmuuttaja", Juha Sipilä
muuten sulle käy kuten mulle.....työtön, ikä 46 v ja 2 yliopistotutkintoa
En ole ihan kolmeakymmentä, mutten ihan hirveän nuorikaan. En ole ollut koskaan töissä.
Miksette sitten hanki sitä kunnollista työpaikkaa? Itse en missään nimessä tekisi määrä- tai osa-aikaista työsopimusta.
Toisessa paassa 30v ansaitsevat jo heittamalla enemman kuin viela tyoelamassa olevat vanhempansa. Polariasaatiota joka elaman osa-alueella.
On ainakin Suomessa. Ja mikä helvetti on "osaaja"? Eiköhän kuka tahansa meistä osaa opettaa, siivota ja olla kassalla ja silti on työttömiä opettajia, siivoojia ja myyjiä.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi olet, Sipilä vai Orpo?
Vierailija kirjoitti:
Toisessa paassa 30v ansaitsevat jo heittamalla enemman kuin viela tyoelamassa olevat vanhempansa. Polariasaatiota joka elaman osa-alueella.
Niinhän sen kuuluukin olla. Parhaassa työiässä, mutta palkat vaan nousevat ja hidastuu ja laiskistuu eläkeiän lähetessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi olet, Sipilä vai Orpo?
Ei kumpikaan. Se on Urpo.