Ostaako joku vielä Fazerin Parhain karkkipusseja? :D
Se Fazerin sininen klassikkopussi, jossa on kruunun kuva. Mietin tänään kaupassa, että vieläkö noita joku oikeasti ostaa herkkuhetkiin. Mielestäni aina ollut karkkipussi, jossa pari syötävää karkkia ja loput ihan hirveitä. Mummolla oli aina noita tarjolla.
Kommentit (50)
Oliks siinä niitä kis-kis-karkkeja? Ne oli hyviä.
onhan tuo ihan hyvää tavaraa, jos haluaa sokeria syödä.
Mikä nostalgia pyrähdys tuli tuosta,eikös siinä ollut just kiss kiss karkkeja?,mummo aina tarjoili tuota pussia
Vierailija kirjoitti:
Oliks siinä niitä kis-kis-karkkeja? Ne oli hyviä.
Just sama pssi. Kis-kissejä ja samanlaisia jääkarhukarkkeja, Tosca-karkkeja, Lakta-karkkeja jne
Minulle se on vähän sellainen juhlahetkien pussi. Ostan nimipäivinä, synttäreillä, jouluna ja muissa erikoistilanteissa. Niitä ei voi syödä oikein paljon kerralla. Ostin nimipäivilleni pari viikkoa sitten ja vieläkin on karkkeja jäljellä.
Kyllä minä ostan. Olen ostanut jo vuosia. Syön yhden karkin joka päivä, joskus kaksikin.
Näillä pidän karkinhimoni kurissa, enkä sorru lihottavampiin vaihtoehtoihin.
N 52
Hyvä, että muistutit. Pitääkin ostaa ensi kerralla kun kaupassa käyn.
Jääkarhukarkit on niissä nro.1 karkki
Olen miettinyt ihan samaa. 😂Huippuja ja niin perinteisiä.
Sen pussin toffeekarkki, jossa on vihreäsininen kääre (nimeä en tiedä/muista) oli lapsuudessa mun lemppari. Oli mielestäni tosi hyvä karkki. Lisäksi ainakin se appelsiinikarkki oli hyvä. Pitääkin ostaa ensi kerralla kaupassa jos ostaisi taas kokeiluun.
Minä ostan niitä aina jouluksi, parhaimpia joulukarkkeja. Yhdistän sen vahvasti jouluun, vuoden aikana ei tule muuten ostettua, vaikka todella hyviä ovatkin. Ehkä pitää alkaa ostaa muihinkin juhliin.
^ Sitä appelsiinikarkkia ei taida olla enää mukana.
Vierailija kirjoitti:
Sen pussin toffeekarkki, jossa on vihreäsininen kääre (nimeä en tiedä/muista) oli lapsuudessa mun lemppari. Oli mielestäni tosi hyvä karkki. Lisäksi ainakin se appelsiinikarkki oli hyvä. Pitääkin ostaa ensi kerralla kaupassa jos ostaisi taas kokeiluun.
Se on Lakta, on myös minun suosikki.
Minä ostan pussin pitkille automatkoille. Ei tule ahmittua, kun ovat jotenkin työläitä syödä.
Olipa Ap hyvä mainos,pitää ensikerralla kaupassa kyllä ostaa tuo pussi
Vierailija kirjoitti:
Olipa Ap hyvä mainos,pitää ensikerralla kaupassa kyllä ostaa tuo pussi
Eihän se turhaan ole Fazerin Parhain. :)
Ne karkit pussissa on oikeasti ihan hyviä, mutta itse olin niitä vuosia syömättä, koska minulla liittyi niihin ällöttävä tarina lapsuudesta. Tai oikeastaan muistan olleeni 6-vuotias esikoululainen kun olin sairaana kotona ja mummo oli minua vahtimassa. Hänellä oli tuo karkkipussi ja söin niitä karkkeja sit kipeänä. Myöhemmin oksentelin. Ei se oksentelu liittynyt noihin karkkeihin mitenkään vaan siihen tautiin yleensä, mutta jotenkin tosi pitkään kammoksuin noita karkkeja aina.
Mun 6-vuotiaan lemppari karkkipussi :)
Nostalgian takia voisi joskus ostaa, en ole syönyt niitä varmaan 30 vuoteen.
Ei osta. Niitä on ihan muuten vaan kaupoissa.