Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eroperheiden joulu

Vierailija
18.12.2017 |

Tässä lahjoja paketoidessani (joulupäivää varten) mietin että onko teillä muilla eroperheillä lapsilla ”kaksi joulua”?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En haluaisi viettää joulua exän seurassa. Lapset on tykänneet järjestelystä, kiva kun saa kahdesti lahjoja.

Vierailija
2/9 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut kuin yksi joulu, ihan aina.

t. kahden yh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli eron jälkeen, mutta ei enää. Jos lapset on joulun isällä, niin saavat minulta vain jonkun paketin, toiveen siis. Mutta ei joulua, ei kuusta tms.

Vierailija
4/9 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapsilla tavallaan kaksi joulua, jos tarkoitat lahjojen saamista. Jos ovat isällään, niin kotona odottaa minun ja sukulaisteni ostamia lahjoja. Pukki ei käy kuin aattona siellä missä lapset ovat.

Joulukuusi ja joulua laitetaan aina. Minäkin pidän joulusta. Ei sitä yksin lasten vuoksi laiteta. Jouluruoka on tarjolla aattona. Ei muulloin.

Vierailija
5/9 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vuorovuosina toisella aatto ja toisella joulupäivät. Lapsilla on sekä äidin että isän luona koko paletti, paitsi että joulupäivänä paketit odottaa kuusen alla lasten tuloa.

Vierailija
6/9 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsella kuin yksi joulu. Eikä äidillä ole yksin joulua lainkaan. Äidillä on joulu vain joka toinen vuosi.

Vierailija
7/9 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lapsella kuin yksi joulu. Eikä äidillä ole yksin joulua lainkaan. Äidillä on joulu vain joka toinen vuosi.

Miksi äidillä ei ole joulua 🤔

Vierailija
8/9 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme. Yksi kotona, lisäksi molemmissa mummuloissa. Emme ole eroperhe.

Vierailija
9/9 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on isällään jouluna, koska siellä on uusperhe, isovanhempia ym. sukulaisia. Minä olen yksin, näen lapset ennen ja jälkeen joulun, tehdään joulujuttuja, lapset saavat lahjat lähtiessään / mukaansa. Kuusikin on jo.

Minulla ei ole miestä eikä sukua ja ystävät ovat perheittensä kanssa ja matkoilla, joten vietän jo 5. kertaa joulua yksin.