Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka joulu eron jälkeen.

Vierailija
18.12.2017 |

Lapset tahtoisi, et koko " perhe olisi yhdessä". Minusta se on niin teennäistä kun mies ei vietä aikaa lasten kanssa juuri muutenkaan.
Exän mielestä myös ok jos mä lähtisin mukaan hänen sukulaisiin. Minusta se ei ole ok. En tahtois olla kyllä yksinkään jouluna.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä lapsenne ovat?

Vierailija
2/5 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietin ekan eron jälkeisen joulun yksin. Lapset olivat isällään ja ajattelin, että hän jouluihmisenä huolehtii sitten siitä joulusta aina, mutta eihän hän laittanutkaan joulua, vaan siellä oli makaronia niin kuin tavallisestikin ja lahjatkin vähän sinne päin, vaikka täältä veivät säkillisen mennessään. 

Siihen loppuivat minun joulurauhat. Sen jälkeen olemme pitäneet lapsia joka toinen joulu ja meillä vietetään joulua aina edeltävänä  viikonloppuna, kun lapset menevät isälleen. Eli meidän joulu oli jo viime viikonloppuna, oli jouluruokaa ja muutakin sellaista kivaa. Tämä toimii kyllä näinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munulla myös eka joulu ja sain exän viesteistä käsityksen, että haluaisi tulla jouluaterialle minun luo. En tykkää yhtään. En halua puhelimitsekaan olla tekemisissä. Lasten takia pakko.

Vierailija
4/5 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lasten kanssa. Oltiin erottu loppukeväällä ja saatu tapaamisoppari aikaan elo-syyskuulla. Joulusta siihen ei tullut sanaakaan. Ex inhoaa joulua, sai mun puolestani inhota rauhassa...

Liiton sosiaalinen elämä oli sellainen, että ex ei suostunut mihinkään minun sukulaisiin tai kavereille kylään ja ajan kanssa katkoi kaikki omatkin kaverisiteet ym. sillä, että ei vastannut puheluihin eikä mennyt heille kylään. Sitten noin vuosi eron jälkeen alkoi valitus, miten on niin tylsää ja yksinäistä, ja kivahan se olisi, jos lapset olisi täällä jouluna. Vaan kun ne ei halunneet mennä, kun isä oli siihen saakka selkeästi vihannut joulua ja ääneen sen myös sanonut.

No nyt on sen verran vettä mennyt sillan alla,  että ex käy meillä joulukahvilla ja tuo lahjat. Lapset (17-12 v) pysyy jouluna meillä omasta tahdostaan. Ei viitsi kuulemma katsoa, kun iskä makaa sohvalla ja jouluruokaa ei ole, kalapuikkoja ja ranskalaisia.

Vierailija
5/5 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset teini- ikäisiä. Isän luokse ei voi edes mennä, koska ei siellä ole edes yöpymismahdollisuutta yms. Toinen lapsista ei ole edes kertaakaan käynyt.

Isä ottais lapset sukulaisiin mukaan niin pääsisi itse helpommalla.

Koko ero onkin ollut niin " että hän pääsee helpommalla". Ihan mihin asiaan liittyen. Hänhän ei kertonut edes minulle ottavansa eroa kuin vasta sinä päivänä kun muutti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan