Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Punttipaavot eivät anna treenata rauhassa!!!

Vierailija
18.12.2017 |

Minua vituttaa nuo punttipaavot, jotka tulevat väkisin "neuvomaan" kesken sarjan, vaikka liikkeet on ollut hallussa yli 10-vuotta! Mikä on heidän ongelmansa?
Yrittääkö ne iskeä minua?
Älkää oikeasti tulko neuvomaan, jättäkää neuvominen henkilökunnan tehtäväksi!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellunmäen 24/7 käy kyllä uskomaton blondi herkkuperse.Treenit menee kyllä kreisille jos tämä herkku sattuu samaan aikaan salille.Ja illalla sitten kotona vedetään käteen.

Vierailija
22/27 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salimaket voivat neuvoineen mennä helvettiin, jos eivät itsekään osaa tai eivät ole nähneet uusia, soveltavia liikkeitä.

Joillekin janttereille ei mennä jakeluun, kun perus maastavedot, jalkakyykyt ja penkkipunnerrukset, mutta

kun näkevät jonkun tekevän uusia liikkeitä, niin se ei mene heidän arvomaailmaan mitenkään, ja pitää tulla neuvomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin kuntosalin 3kk sitten ja minulla on personal trainerin tekemä ohjelma ja minulla on niitä tapaamisia myös hänen kanssa.  Nyt kun treenaan sillä ohjelmalla, niin eräs He-man ukko on tullut siihen selittämään jostain erikoistekniikoista. En tiedä mitä ne edes on. Ahdistava jätkä, joka ei ymmärrä ettei kiinnosta yhtään. Samalla siinä treenaa sellainen uimavartaloinen, joka pyörittelee päätä, kun tämä lihaskimppu on minulle selittämässä kaikenlaista paskaa. Tämä uimavartaloinen komea jätkä sanoi minulle, että älä hämmenny ton jutuista. Treenaat mitä personal traineri on sinulle neuvonut ja voit aina mennä tosta tyypistä sanomaan tonne respaan jos tuntuu paskalta kuunnella. Tämä uimavartalomies treenaa myös aina samaan aikaan kuin minä. Häneltä olen varovaisesti alkanut kysymään neuvoa ja hän auttaa aina jos kuntosalin henkilökunta ei ole juuri silloin saatavilla. Nyt kun olen jutellut tälle, niin lihaskimppu kyttäilee etäältä ja tiputtelee niitä painoja tahalteen maahan. Eilen kun tein lähtöä salilta, niin lihaskimppu sano, että voisi näyttää muutaman teholiikkeen kyykkäyksessä... Joo ei kiitos.

Tajuutsä et tollanen kunnon treenarin ei tarvii nostaa toi uimavartalo cucki pään päälle ja heittää ikkunasta ulos niin se ei enää tuu sinne salille. ''Tuntuu paskalta kuunnella'' :D ei hemmetti mikä valkonen ritari..

Vierailija
24/27 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä joillakin juuri hankituilla "pt" tyttösillä kirjekurssi juorupalvelimena taitaa olla realistisempi. Muutaman viikon kurssilla suuret luulot itsestään. Vertaa vaikkapa johonkin oikeasti jotain tietävään; se ärsyttää ja pt yrittää vielä näpäyttää itseään.

Kuitenkin "he-man" llä on todennäköisesti kokemuksen kartuttamaa osaamista iänkin puolesta, koska higinatiivi räplää vain foonia ja mussuttaa. Yrittää olla trendikäs mutta miehet/naiset kumminkin kiinnostavat selvästi.

Voin pitää sulle kirjekurssin suomen kielestä.

Vierailija
25/27 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salimaket voivat neuvoineen mennä helvettiin, jos eivät itsekään osaa tai eivät ole nähneet uusia, soveltavia liikkeitä.

Joillekin janttereille ei mennä jakeluun, kun perus maastavedot, jalkakyykyt ja penkkipunnerrukset, mutta

kun näkevät jonkun tekevän uusia liikkeitä, niin se ei mene heidän arvomaailmaan mitenkään, ja pitää tulla neuvomaan.

Tuttua on.

Myös se, että varastavat sarjoja ja eivät usko, että en kaipaa apua liikeradoissa, jotka ovat hallussa.

Vierailija
26/27 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla saa enää mitään rauhaa muutenkaan, kun nämä punttaaja-stereotypiat tulevat aina vastaan.

Vierailija
27/27 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa vaan punttipaavot tiirata naisten pakaroita siellä salilla.

Niinhän me tehdään, ja ihaillaan rintalihaksia myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi