Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Punttipaavot eivät anna treenata rauhassa!!!

Vierailija
18.12.2017 |

Minua vituttaa nuo punttipaavot, jotka tulevat väkisin "neuvomaan" kesken sarjan, vaikka liikkeet on ollut hallussa yli 10-vuotta! Mikä on heidän ongelmansa?
Yrittääkö ne iskeä minua?
Älkää oikeasti tulko neuvomaan, jättäkää neuvominen henkilökunnan tehtäväksi!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää.

Vierailija
2/27 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne miehiäkin tulevat "neuvomaan", mutta sitten selkä pyöreänä nostavat maasta, että kiva kun neuvovat sen "oikean tavan".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä kukaan ole tullut neuvomaan enkä ole edes nähnyt moista koskaan. Sen sijaan henkilökunnan olen nähnyt neuvovan moneenkin kertaan. Missä periferiassa te asutte?

Vierailija
4/27 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää taitaa olla niitä sarjan varastajia tai sitten wannabe-trainereita. Silti, älkää puuttuko toisten treeneihin, jos ei ole hengenhätä esim. tanko ei nouse penkiltä.

Vierailija
5/27 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde neuvoja tyrkyttämään, joskus tosin tekee pahaa katsoa kun tehdään väärin.

Muutaman kerran olen käynyt nostamassa painot pois kun joku on jäänyt alle.

Vierailija
6/27 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun minua kävi joskus sellainen hoikka hippimäinen mies neuvomassa joitakin vuosia sitten. Tavallaan hänellä oli ihan hyvä sanoma, koska varoitti loukkaantumisista ja myöhemmin minä sitten loukkaannuinkin pahasti, mutta eri liikkeiden takia. 

En usko, että nykyään tultaisiin neuvomaan, vaan enemmänkin kysymään neuvoja, koska kehitys lähti loukkaantumisen jälkeen uuteen ja parempaan nousuun, kun saavutin välttävän toimintakyvyn. 

Vierailija
7/27 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todistanut, että joku bulli tuli väkisin neuvomaan töissä olevaa fysioterapeuttia, kuinka hoitaa työnsä.

Vierailija
8/27 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin kuntosalin 3kk sitten ja minulla on personal trainerin tekemä ohjelma ja minulla on niitä tapaamisia myös hänen kanssa.  Nyt kun treenaan sillä ohjelmalla, niin eräs He-man ukko on tullut siihen selittämään jostain erikoistekniikoista. En tiedä mitä ne edes on. Ahdistava jätkä, joka ei ymmärrä ettei kiinnosta yhtään. Samalla siinä treenaa sellainen uimavartaloinen, joka pyörittelee päätä, kun tämä lihaskimppu on minulle selittämässä kaikenlaista paskaa. Tämä uimavartaloinen komea jätkä sanoi minulle, että älä hämmenny ton jutuista. Treenaat mitä personal traineri on sinulle neuvonut ja voit aina mennä tosta tyypistä sanomaan tonne respaan jos tuntuu paskalta kuunnella. Tämä uimavartalomies treenaa myös aina samaan aikaan kuin minä. Häneltä olen varovaisesti alkanut kysymään neuvoa ja hän auttaa aina jos kuntosalin henkilökunta ei ole juuri silloin saatavilla. Nyt kun olen jutellut tälle, niin lihaskimppu kyttäilee etäältä ja tiputtelee niitä painoja tahalteen maahan. Eilen kun tein lähtöä salilta, niin lihaskimppu sano, että voisi näyttää muutaman teholiikkeen kyykkäyksessä... Joo ei kiitos.

Vierailija
9/27 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään saa käydä salilla rauhassa, kun eräät tyypit jatkuvasti tulevat neuvomaan ja kommentoimaan liikkeitäni. Itselläni on myös personal trainerin laatima ohjelma, mutta ei ole mukavaa olla salilla, jossa häiritään treenaamista.

Niin hävyttömiä punttipaavoja, että eräällä oli teltta pystyssä, kun nosti penkiltä...

Näitä tyyppejä ei saada valittamallakaan ulos, koska käyvät niin usein, että tuovat rahaa kirstuun, mutta jonkinlainen salirauha pitää jo kiveen hakata.

Vierailija
10/27 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei saa välttämättä sitä salirauhaa, mutta treenileggarit on aika provot kuteet. Kyllä paavot yrittää tulla tunkemaan apajille.

Vierailija
11/27 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin kuntosalin 3kk sitten ja minulla on personal trainerin tekemä ohjelma ja minulla on niitä tapaamisia myös hänen kanssa.  Nyt kun treenaan sillä ohjelmalla, niin eräs He-man ukko on tullut siihen selittämään jostain erikoistekniikoista. En tiedä mitä ne edes on. Ahdistava jätkä, joka ei ymmärrä ettei kiinnosta yhtään. Samalla siinä treenaa sellainen uimavartaloinen, joka pyörittelee päätä, kun tämä lihaskimppu on minulle selittämässä kaikenlaista paskaa. Tämä uimavartaloinen komea jätkä sanoi minulle, että älä hämmenny ton jutuista. Treenaat mitä personal traineri on sinulle neuvonut ja voit aina mennä tosta tyypistä sanomaan tonne respaan jos tuntuu paskalta kuunnella. Tämä uimavartalomies treenaa myös aina samaan aikaan kuin minä. Häneltä olen varovaisesti alkanut kysymään neuvoa ja hän auttaa aina jos kuntosalin henkilökunta ei ole juuri silloin saatavilla. Nyt kun olen jutellut tälle, niin lihaskimppu kyttäilee etäältä ja tiputtelee niitä painoja tahalteen maahan. Eilen kun tein lähtöä salilta, niin lihaskimppu sano, että voisi näyttää muutaman teholiikkeen kyykkäyksessä... Joo ei kiitos.

..... ja nyt olet sitten kahden vaiheilla, että kuunteletko He-man -ukon neuvoja, vaiko pt:n ohjeita.

Vierailija
12/27 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupojilla näyttää menevän aikansa suuta soittaessa ja muita vahtiessa. Siinä sitten yrität tehdä asiakkuuksia.

Joku kipusisko kokee tyhmyydekseen aukoa nuppia jostain toisesta naisesta.

Vierailija
13/27 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..... ja nyt olet sitten kahden vaiheilla, että kuunteletko He-man -ukon neuvoja, vaiko pt:n ohjeita.

Luetun ymmärtäminen,sehän kysyy neuvoja uimavartalo tyypiltä,ei he-man ukolta

Vierailija
14/27 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä käyn vain naisille tarkoitetuilla saleilla.

Vierailija
15/27 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä joillakin juuri hankituilla "pt" tyttösillä kirjekurssi juorupalvelimena taitaa olla realistisempi. Muutaman viikon kurssilla suuret luulot itsestään. Vertaa vaikkapa johonkin oikeasti jotain tietävään; se ärsyttää ja pt yrittää vielä näpäyttää itseään.

Kuitenkin "he-man" llä on todennäköisesti kokemuksen kartuttamaa osaamista iänkin puolesta, koska higinatiivi räplää vain foonia ja mussuttaa. Yrittää olla trendikäs mutta miehet/naiset kumminkin kiinnostavat selvästi.

Vierailija
16/27 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuli yksi punttipaavo neuvomaan nyrkkeilysäkin lyömisessä. Olen harrastanut potkunyrkkeilyä 12 vuotta, myös kilpaillut.

Ei uskonut kun sanoin, että en tarvitse neuvoja ja olen treenannut lajia. Onneksi hän erehtyi pyytämään, että löisin häntä vartaloon, niin hän voisi todistaa, että lyöntini ei ole tehokas. Oli se aika tehokas :) Neuvominen onneksi loppui.

Vierailija
17/27 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua tuli yksi punttipaavo neuvomaan nyrkkeilysäkin lyömisessä. Olen harrastanut potkunyrkkeilyä 12 vuotta, myös kilpaillut.

Ei uskonut kun sanoin, että en tarvitse neuvoja ja olen treenannut lajia. Onneksi hän erehtyi pyytämään, että löisin häntä vartaloon, niin hän voisi todistaa, että lyöntini ei ole tehokas. Oli se aika tehokas :) Neuvominen onneksi loppui.

Respect! :)

18/27 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei saa välttämättä sitä salirauhaa, mutta treenileggarit on aika provot kuteet. Kyllä paavot yrittää tulla tunkemaan apajille.

Parasta kyllä ovat Sali-Markut eli tällaiset treenimiehet, jotka katselevat naisten kireitä trikoopyllyjä suurimman osan ajasta ja loppuajan pitävät laitteita pystyssä nojaamalla niihin. Minusta neuvominen on ok, itse otan vastaan myös neuvoja ja kommentteja treenaamiseeni tai tekniikkaani liittyen. Olen joskus myös neuvonut aloittelijoita. Mielestäni sekin on ok, kyllä sen sitten huomaa, jos ei henkilö tykännyt neuvoista tai tällasesta kontaktista.

Se on sitten ihan henkilön oma ongelma, jos ei ilmainen asiantuntija-apu kelpaa. Tuntuu vain tosi pahalta, kun jotkut tekevät liikkeet niin väärin kuin mahdollista. Jos harrastus vielä jatkuu, niin väärin opittua liikerataa tai puutteellista tekniikkaa voi olla vaikeaa muuttaa & korjata jatkossa! Toki jokainen saa treenata niin kuin lystää, mutta kyllä minusta oikea tekniikka oikeilla liikeradoilla ja intensiteetillä on kaiken salitreenin perusta ja keskeinen ydin. Oikean ja puhtaan tekniikan kautta minimoi vammat ja saa treenistään parhaimman mahdollisimman hyödyn ja optimitehon irti. Tietysti tehoon ja treenien pitkän aikavälin lopputuloksiin vaikuttavat ratkaisevasti myös ravinto, lepo, ateriarytmi, treenirytmi, intensiteetti, monipuolisuus, lisäravinteet, yleiset elämäntavat, omat sairaudet ja rajoitteet ja monta muuta muuttujaa.

Kieltämättä naiset myös katselevat miesten tarakoita ja etumusta salista riippumatta. Eikä ole mitään väliä, minkä ikäinen nainen on kyseessä, sillä ihan joka vuosikerrassa on näitä kyttääjänaisia 16-vuotiaista tytöistä 70-vuotiaisiin rouviin. Mutta mikäs siinä, kyllä mukavasti olen saanut treenattua vaikka siinä joku nainen onkin joskus haarottelemassa, pyllistelemässä, haromassa hiuksiaan tai muuten huohottamassa lähellä omaa treenikohtaani.

Osa naisista myös pukeutuu juuri näihin miesten suunnitelemiin "treenivaatteisiin", kuten trikoisiin tai toppeihin. Alla on yleensä vielä mustat stringit (jos on vaaleat treenitrikoot) tai ei välttämättä mitään, jotta varmasti huomataan. Kaikenlaista on kyllä tullut nähty treenivuosien aikana.

Ymmärrän tämän pukeutumishomman; onhan tuolla saliskenessä mukava saada positiivista huomiota ja katseita sekä naisten että miesten; näitä tuskin kukaan saa liikaa eikä siitä liene haittaa. Joskus myös käy niin, että entuudestaan tuntemattomat naiset voivat tulla spontaanisti juttelemaan treenistä tai jostakin siihen liittyvästä, kuten pyytämään varmistusta, apua nostovyön tms. kanssa. Tämä toki on suht harvinaista, mutta ihan mahdollista. Tätä kautta voi saada itselleen treenikaverin tai vaikka kumppanin, eihän sitä koskaan tiedä? Mielestäni meidän suomalaisten vain pitäisi olla välittömämpiä vapaa-ajalla toisiamme kohtaan eikä niin jähmeitä. Toisaaltas tämä määrätynlainen jähmeys ventovieraita kohtaan tekee meistä suomalaisia eli juuri sitä, mitä olemme ja olemme aina olleet.

Hyvää joulua palstan lukijoille!

Vierailija
19/27 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen salilla vedot aina maksimipainoilla ja sairaan hitaasti, että saan maksimihyödyn ja konttaan salista ulos.

Usein laitan miehen jälkeen lisää painoa.

Miehet heiluttelee painoja nopeasti, jolloin voima ei kasva. Sitten nostavat tangon, huutavat ja rysäyttävät lattiaan. Hitto mitä showta!

Vierailija
20/27 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vaan punttipaavot tiirata naisten pakaroita siellä salilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan