¤¤¤MAALISVAUVOJEN kuulumiset ke-to¤¤¤
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6960886&p=3&tmode=1&smode…
Linkki edelliseen pinoon
Kommentit (23)
[color=blue]
Tervehdys siis kaikille....olen edelleen hengissä ja hyvissä voimissa, pyhitin vain tuon miehen isyysloman ajan täysin perheelle ja yhteisille touhuille!! Nyt on kuitenkin palattu arkeen ja mies lähti töihin, joten palaan jutustelemaan tähän mukavaan porukkaan.
Meillä oli eilen ristiäiset ja pojasta tuli sitten virallisesti Eino Wilhelm, joten nyt on sekin virallisuus hoidettu!! Kaikki meni oikein hyvin ja poika nukkui koko upotusjuhlan ajan tyytyväisenä iskän sylissä.
Olen ollut siis palstapimennossa, että jos jotakin oikein mukavaa, erityistä tai tärkeää on tapahtunut, voisiko joku laittaa kertauksena, koska en millään jaksa lukea 3 viikon pinoja...tai paremminkin, nuo pienet miehet eivät siihen suo aikaa :)
Meillä elämä ihan mukavaa arkea....tämä uusi tulokas vaikuttaa esikoista paljon rauhallisemmalta ja tyytyväisemmältä (ainakin vielä) ja syö nukkuu ja kakkii.. Yöt menee kahdella syötöllä, mutta nukkuu heti syötyään takaisin. Kapaloa mekin pidettiin pari viikkoa, kun oli niin kovaa huitomista, mutta nyt on luovuttu, että saa venytellä ja piereskelä venytellessään..Poika on kova paukuttelemaan :)
Esikoinen on äitille vähän uhmainen, mutta kuulunee ennemminkin ikään kuin vauvan tuloon!?! Kaikkeen pitää sanoa ensin että EI!
NO, nyt pitää viedä maitobaari yläkertaan, mutta palailen huomenissa palstoille!! Mukavaa viikon alkua kaikille!!
Urkki ja Eino 3vkoa 4pvää :)
Teillä on pojalla sammasta? Onko sinulla aiempaa kokemusta siitä? Meillä ilmeisesti myös tytöllä kielessä sammasta ja sitruunalla olen koettanut sitä hoitaa. Onko mitään vinkkejä kenelläkään?
Ihana rauha, iso tyttö on mummon ja papan kanssa uimassa, isäntä hoitamassa autoa kevätkuntoon ja tuo pieni tyttö nukkuu tuossa sitterissä :)
Nonna ja pieni 3 viikkoa (apua, mihin päivät katoavat?!)
Enpä tiedä onko sulla ollut sama ongelma kuin meillä, mut vastaanpa kuitenkin. meillä poika " kasteli" myös, joten tarlistin vaipan koon ja kun siirryin seuraavaan kokoon pysyi kuivana hetken mut taas alkoi kun oli kasvanu yli vaipasta. kilosuositukset on mun mielestä aivan perseestä ja on kai sitten aivan yksilöllistä, koska onhan vaippojen muotoilut aivan erilaisia, et meillä ku oli libero oli aivan sama ku ei olis vappaa ollutkaan ja pamperssit pitää hyvin.. kuivia hetkiä teidän arkeen... ;)