Mitä joululahjaksi 40+ vaimolle?
Hyviä ideoita etsiskelen. Ei lahjakorttia vaan jotain konkreettista. En myöskään halua ostaa koruja, niitä olen viime vuosina ostellut.
Kommentit (8)
Saan lahjaksi paidan jota olen himoinnut pitkään. Sovitin, mies maksoi ja pakettiin meni aatoksi.
Vierailija kirjoitti:
Osta aktiivisuusrannekkeet sekä itselle että vaimolle
On jo Apple Watch molemmilla, muuten ihan ok idea.
Ilman muuta hommaat vieraan miehen, joka touhuaa vaimon jalovälisessä. Sitä voi muistella pitkään vaikka vanhainkodin kiikkustuolissa. Suosittelen lämpimästi!
Vierailija kirjoitti:
Saan lahjaksi paidan jota olen himoinnut pitkään. Sovitin, mies maksoi ja pakettiin meni aatoksi.
Ehkä mieluummin kuitenkin joku yllätys voisi olla, ei mikään etukäteen tiedossa ja vaimon valmiiksi valitsema.
Minä toivon Westön uusinta. Ostetaan aina toisillemme kirjoja, koska tykätään lukea.
T. nainen 40+
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon Westön uusinta. Ostetaan aina toisillemme kirjoja, koska tykätään lukea.
T. nainen 40+
Periaatteessa voisi ollakin. Pitää mennä katsomaan, joskin äitienpäivä lahjakin oli kirja. Vaikeeta on lahjan miettiminen tänä vuonna.
Flanellinen yöpaita, vaaleanpunainen kukallinen, pitkävartiset harmaat villasukat ja punaruudulliset Aino-aamutossut.
Osta aktiivisuusrannekkeet sekä itselle että vaimolle