Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin minusta tuli reippaampi ja virkeämpi :D

Vierailija
12.04.2006 |

Oon tuntenut hirveetä väsymystä varsinkin aamuisin ja on se kestänyt koko päivänkin. Ajattelin sitten,että pakko saada aikaan muutos,joten tein vähän " remppaa" itseni kanssa touhuihini :) Eli:

-iltaisin juon vain vettä,paljon vettä. Täytän 1,5l pullon vedellä ja hörpin sitä telkkaa katsoessani

-menen nukkumaan viimeistään klo.00.30. Aiemmin saatoin valvoa 01-02 asti,koska aamuisin saan nukkua klo.9.30. Kuitenkin aikaistin nukkumaan menoa hiukan,

-aamulla juon ensimmäisenä actimellin ja lasin valion gefilus mehua

-aamutoimien jälkeen juon kupin kahvia ja syön pari ruisleipää

Tämä sen vuoksi,että aiemmin aamupalani oli vähän vaikka mitä,joskus muroja,joskus jugurttia ym

Nuo gefilusmehu ja actimell sen takia,että haluan " virussuojaa" :)

Tän uudistuksen tein noin 2vkoa sitten ja nyt jo olen huomannut edun!!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasilla yöunilla mäkin olisin tosi pirteä.

Vierailija
2/16 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai joo te oottekin niitä jotka on väliinputajia ja elää yhteiskunnan varoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä äiti herää just n. 30min ennen poitsua.

Siis tarkoitinkin just sitä,että vaikka aiemminkin nukuin ihan ok unet,määrällisesti,niin olin siitä huolimatta väsynyt ja jotenkin voimaton.

t. ap

Vierailija
4/16 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi poika saa kuitenkin jäädä kotihoitoon,kun mummi tulee hoitamaan ja ottaa sisareni lapset mukaan,kun hoitaa jo heitä.

t. ap

Vierailija
5/16 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä vinkkejä ja meilläkin muuten heräillään 9- 10 välillä vaikka pari lastakin on.....ja töitä voi tehdä kotonta käsinkin.

Vierailija
6/16 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en käy töissä kun opiskelen kotona ja olen kotiäiti kunnes tämä masuasukki täyttää 1v :) Mutta siihen on vielä aikaa ;)

Vierailija
7/16 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin oikein hyvät juoksutossut ja aloin lenkkeillä. Tunnin lenkki 5 kertaa viikossa. Kyllä läskit lähtee ja mieli virkistyy.

Vierailija
8/16 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä,lapsi nukkuu päiväunia n.40min päivällä.

t. ap

Vierailija
9/16 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristää päivällä ja antaa hyvät yöunet. Jos on päivät sisällä on koko ajan väsynyt ja saamaton. Ulkoilma auttaa. Tehoaa lapsiin ja aikuisiin.

Vierailija
10/16 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

-iltaisin juon vain vettä,paljon vettä. Täytän 1,5l pullon vedellä ja hörpin sitä telkkaa katsoessani

-menen nukkumaan viimeistään klo.00.30. Aiemmin saatoin valvoa 01-02 asti,koska aamuisin saan nukkua klo.9.30. Kuitenkin aikaistin nukkumaan menoa hiukan,

Ekaks: eikö sua kuseta yöllä kun kittaat illalla NOIN paljon vettä? :O

Ja tokaks... pikkasen pisti huvittaan toi sun " aikainen" nukkumaan meno. :D

Sehän on totuus että mitä pidempään rötvää aamulla sängyssä, sen väsyneempi on.

Vierailija
11/16 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko huomannut, että Suomi siirtyi kesäaikaan ja valoisuus on lisääntynyt? Se vaikuttaa joihinkin ihmisiin virkistävästi. Toki noi sunkin konstit voi tehota, mutta en kyllä pystyisi juomaan yötä vasten tollasta määrää vettä juoksematta yöllä vessassa.

Sanotana muuten, että jokainen ennnen puolta yötä nukuttu tunti vastaa kahta puolen yön jälkeen nukuttua tuntia.

hyvää kevättä!

Vierailija
12/16 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla olen valmis sänkyyn jo kahdeksalta, tosin herään virkeänä jo aikaisin aamulla. Puolen päivän maissa olen kuitenkin jo aivan poikki. Tätä tulee jatkumaan kuukauden verran ja sitten muutun taas normaaliksi itsekseni. Miehelleni käy samoin.

Olen ajatellut sen liittyvän _liialliseen_ ulkoiluun ja valon ahnehtimiseen. Kun talvella on valoisan ajan töissä eikä illalla viitsi muutamaa minuuttia pidempään ulkoilla (täällä meilläpäin ei katuvaloja ole paljoakaan) sitä innostuu näin keväällä ahmimaan tuota ulkoilmaa ja lisääntyvää valoa ja saa ' myrkytyksen' =) Minulle käy joka vuosi näin.

Vierailija:

oletko huomannut, että Suomi siirtyi kesäaikaan ja valoisuus on lisääntynyt? Se vaikuttaa joihinkin ihmisiin virkistävästi. Toki noi sunkin konstit voi tehota, mutta en kyllä pystyisi juomaan yötä vasten tollasta määrää vettä juoksematta yöllä vessassa.

Sanotana muuten, että jokainen ennnen puolta yötä nukuttu tunti vastaa kahta puolen yön jälkeen nukuttua tuntia.

hyvää kevättä!

Vierailija
13/16 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekas kakkiainen. :) Meikää jurppii täällä aina sekin, miten jotkut hehkuttaa viettävänsä laatuaikaa miehen kanssa iltaisin neljäkin tuntia. Meidän 2-v nukahtaa joskus kymmenen jälkeen ja herää aamuisin seitsemältä. Ja koska mäkin satun olemaan sellainen ihminen, että tarvitsen 8 tuntia yöunta, ettei pää hajoa, niin jää laatuajat väliin. Grr...

Mä olen huomannut omalla kohdallani virkistyväni seuraavista: tasaisesti yöunta (mulla 8-9 tuntia, nukkumaan ennen kahtatoista), raitista ilmaa, kevyttä liikuntaa, paljon kasviksia ja hedelmiä. Aina sanotaan, miten lapset tarvitsevat päivärytmiä, mutta ei se aikuisellekaan oikeasti pahaa tee. :)

Vierailija
14/16 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen saatoin valvoa jopa klo 23:een, nyt menen nukkumaan viimeistään klo 21.30. Aamulla kuudelta ylös. Viikonloppuisin käyn aamulenkillä puoli seitsemän maissa ja kun tulen takaisin kotiin, muu perhe vetelee vielä sikeitä. Puolilta päivin otan pienet nokoset ruuan jälkeen, siis viikonloppuisi, en viikolla koska olen töissä.

Vierailija
15/16 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aamulla pitkään nukkumisen viikonloppuna jos lapset antaa myöden nukkua pitkään mutta että arkena joku herää vasta noin myöhään?? Kummallista.

Vierailija
16/16 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy varmaan koklata itekkin.....ja lisätä siihen satsiin viel liikuntaa ni varmasti piristyy.....mä olen nykyään koko ajan väsyny

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi