Ei hemmetti, taas tässä tilanteessa
Muhun ihastutaan helposti, syystä mitä en tiedä. Olen ihan tavallinen, siis niin tavallinen kun vaan voi olla. Itseasiassa kuuluisin enemmän sille osastolle,jossa ei niin kauheasti kysyntää ole. Olen mm sairastanut masennusta vuosia ja on hieman ylipainoa jne, kaksi lasta, joiden isästä olen eronnut.
No mutta kuitenkin. Aika usein käy niin, että joku jota olen pitänyt kaverina, ihastuu minuun. Mulla on aina ollut miehiä kavereina, heidän seurassaan on helppoa olla ja on helppo puhua. Näin on käynyt myös muutaman naisen kanssa. Itse en ole kertaakaan ollut ihastunut heihin. Ystävyys menee pilalle, kun siihen tulee näitä tunteita, joihin en osaa edes kuvitella vastaavani.
Nyt mun pitkäaikainen ystävä on tulossa Suomeen jouluksi, asuu siis ulkomailla. Sovittiin, että hän tulee meille kahville, lapsetkin tuntevat hänet. Nyt vaan hänen viestinsä on kääntyneet siihen suuntaan, että hän on muutenkin kiinnostunut. Pieniä vihjeitä, hymiöitä ja niin edelleen. Tosi hankalaa nyt tässä tilanteessa kohdata tämä ihminen. Juodaan toki kahvit jne ja onneksi lapset on kotona. Oon lisäksi äärettömän kiltti ihminen ja mulle on tosi hankalaa tuottaa kenellekään pahaa mieltä. Hankalaa!!!
Kommentit (25)
Muhunkin kaverimiehet ihastuu. Teen jo alkuun selväksi ettei ole mitään muuta ennen kuin aloittaa vuodatuksensa. Hyvin on toiminut. Toistan sitten aika ajoin kuinka kiva on kun on ihan vaan kaverina mies, joka ei odota mitään enempää. Ja kuinka ahdistavaa on kuinka jotkut miehet odottavat enemmän vaikka puhtaasta kaveruudesta on kyse ja se pilaa kaiken. Tämä kaikki ennen kuin antavat signaalia kiinnostuksesta, ettei vaan tarvitse saattaa toista tilanteeseen, että joutuisi antamaan pakit.
Kyllä miehet voi odotella vuosia, ennen kuin kertovat tunteistaan tai osoittavat sen muulla tavalla. Muutoksen laukaisevana tekijänä esimerkiksi muuttunut tilanne parisuhteissa puolin ja toisin. Omalle kohdalle kävi näin, ja nyt parisuhteessa tämän herrasmiehen kanssa :) ... N-86
Ihme et miehelle tulee noin pitkän ystävyyden jälkeen ihastumisen tunnetta.
Luulisi jo aiemmin tulleen jos on tullakseen? Vai onko tilanne nyt vasta sellainen että ihastuminen on mahdollista molemmat eronneita yms?