Mies ei halua viettää joulua kanssani
Mies kertoi yllättäen menevänsä jouluksi vanhempiensa luokse, olen järkyttynyt tästä sillä olimme sopineet viettävämme joulun kahdestaan, mutta nyt näyttäisikin siltä että saan viettää aaton yksin.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä mieskohdetta häiriköiviä paniikkisia alkaa panikoida kun pitkä viikonloppu koittaa eikä eikä mieskohde tulekaan pakottamalla ja ärsyttämällä; lakimiehensä kyllä tulee kertomaan ongelmistasi. Täysin oikein.
Sitten on näitä miestä keskikaupungilla stalkkaavia ongelmanuppisia kun kohde onkin viikonlopun jälkeen burger -paikassa. Se on yhtä kuin kauhu taka-aasialaiselle.
Mitä ihmettä tässä lukee...??
EMT
Ymmärrän hyvin, ettei tuo kännijoulu nappaa. Minäkin käytän alkoholia hyvin vähän eikä joulunakaan tee mieli kauheasti tissutella. Sitten kun viettää joulua tuollaisten kännääjien kanssa, niin se on jatkuvaa painostusta alkoholin juomiseen. Sitten loppuillasta on niitä typeriä känniläisten sössötyksiä jota kukaan järkevä ihminen ei viitsi kuunnella. Ja oma mieskin intoutuu kännäämään sen känni-isännän kanssa.
Muutama joulu tuota lajia riitti, sen jälkeen ei olla noiden kännääjien kanssa joulua vietetty. Eikä mieskään ole sitten jouluna kännännyt niin pahasti, kun ei ole ollut muita yllyttämässä.
Miksi syytät miestä siitä, ettet itse halua lähteä. Nyt miehenkin pitäisi jäädä pois, koska et itse halua mennä.
Asetat miehen vaikean päätöksen eteen ja sit valitat täällä.
Mene sinäkin omille vanhemille viettämään joulua, vai eikö ne kelpaa sulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä mieskohdetta häiriköiviä paniikkisia alkaa panikoida kun pitkä viikonloppu koittaa eikä eikä mieskohde tulekaan pakottamalla ja ärsyttämällä; lakimiehensä kyllä tulee kertomaan ongelmistasi. Täysin oikein.
Sitten on näitä miestä keskikaupungilla stalkkaavia ongelmanuppisia kun kohde onkin viikonlopun jälkeen burger -paikassa. Se on yhtä kuin kauhu taka-aasialaiselle.
???wtf?! :D
Toi on yks latvabee joka kirjoittelee näitä stoorejaan kaikkialle. Tuota on jatkunut vuosikausia ihan paikallislehti mukaanlukien.
Menen jouluksi vanhemmilleni, koska en kestä kodin hyytävää ilmapiiriä. Ei olisi ensimmäinen mahdollisuus viettää joulua yhdessä vaan viimeinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi syytät miestä siitä, ettet itse halua lähteä. Nyt miehenkin pitäisi jäädä pois, koska et itse halua mennä.
Asetat miehen vaikean päätöksen eteen ja sit valitat täällä.
Sen sijaa että käyt ap:n kimppuun kehotan sua kerran vielä lukemaan aloituksen ajatuksella. Ihan selkeesti sulla on lukuvaikeuksia ja veemäinen asenne.
Lyhyesti: mies muutti jo sovittua yksipuolisesti.Ei todellakaan ole sulla aihetta kitistä ap:lle.
Ovatko sinun vanhempasi hengissä ja jos ovat, niin asuvatko kohtuullisen matkan päässä eli voisitko mennä heidän luokseen? Tai sisarustesi luokse?
Ja tärkein: Etsi itsellesi raitis mies.
Mitä ihmettä tässä lukee...??