Mies ei halua viettää joulua kanssani
Mies kertoi yllättäen menevänsä jouluksi vanhempiensa luokse, olen järkyttynyt tästä sillä olimme sopineet viettävämme joulun kahdestaan, mutta nyt näyttäisikin siltä että saan viettää aaton yksin.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Asutko hänen kanssaan yhdessä? Juttu ei oikein avaudu, jos et kerro enemmän.
Asutaan yhdessä
Juhlapäivistä huomaa kenen kanssa kannattaa olla. Loppuis tuohon se suhde.
Nyt oli ns. lyhytnovelli. Hyvä. Pitkät onkin tylsiä.
Vierailija kirjoitti:
Menkää yhdessä?
Rehellisesti sanottuna en halua mennä, kun heidän jouluunsa kuuluu aika vahvasti alkoholi enkä muutenkaan oikein ole samalla aaltopituudella. Mulle joulu on rauhoittumista, hyvää ruokaa sekä seuraa
-ap
Huh, mullakin loppuis suhde tuohon, jos asutaan yhdessä ja yhtäkkiä vain kertoo lähtevänsä jouluksi pois jos muuta oli jo sovittu.
Miksi olet tuon miehen kanssa? Miksi valitset miehen jonka sukua inhoat. Ymmärrätkö, että jos saisitte lapsia, ne olisivat lapsen sukulaisia. Juokse nyt hyvä ihminen.
Oletko varma että menee vanhemmilleen eikä toisen naisen luo?
Kysyikö edes sinua mukaaan? Entä jos kysyt voisitko sinäkin lähteä mukaan niin huolisiko ilolla (tällöin voisin harkita suhteen jatkumista vaikka en mukaaan menisikään) vai selittelisikö miksi ei halua sinua mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tuon miehen kanssa? Miksi valitset miehen jonka sukua inhoat. Ymmärrätkö, että jos saisitte lapsia, ne olisivat lapsen sukulaisia. Juokse nyt hyvä ihminen.
En voi saada lapsia, joten ei ainakaan siltä osin huolta
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kysyikö edes sinua mukaaan? Entä jos kysyt voisitko sinäkin lähteä mukaan niin huolisiko ilolla (tällöin voisin harkita suhteen jatkumista vaikka en mukaaan menisikään) vai selittelisikö miksi ei halua sinua mukaan.
Olen ns. tervetullut mukaan, mutten tahdo viettää joulua siellä. Eikä mua kukaan oikeastaan sinne haluaisikaan.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Huh, mullakin loppuis suhde tuohon, jos asutaan yhdessä ja yhtäkkiä vain kertoo lähtevänsä jouluksi pois jos muuta oli jo sovittu.
Ei huvittaisi riidellä...vieläpä jouluna. Onhan tuo hänen päätös nyt mulle aika iso asia, mutten oikein mitään sille voi jos ei tahdo joulua mun kanssani viettää. Pistää kyllä miettimään...
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ns. tervetullut mukaan, mutten tahdo viettää joulua siellä. Eikä mua kukaan oikeastaan sinne haluaisikaan.
-ap
No kyllä mun mielestä miehellä on ihan oikeus mennä viettämään joulua sukulaisilleen, vaikka sinä et halua sinne mennä. Ei kai se nyt miehen vika ole, ettet viihdy siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
No kyllä mun mielestä miehellä on ihan oikeus mennä viettämään joulua sukulaisilleen, vaikka sinä et halua sinne mennä. Ei kai se nyt miehen vika ole, ettet viihdy siellä.
Olen samaa mieltä kanssasi, mutta tässä on sellainen pieni probleema, että ap kertoi aloituksessa, että olivat sopineet miehen kanssa aiemmin, että viettävät joulun kahdestaan. Siksi tuo ei kuulosta enää niin hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää yhdessä?
Rehellisesti sanottuna en halua mennä, kun heidän jouluunsa kuuluu aika vahvasti alkoholi enkä muutenkaan oikein ole samalla aaltopituudella. Mulle joulu on rauhoittumista, hyvää ruokaa sekä seuraa
-ap
Ahaa, mies haluaa mennä ryyppäämään. En minäkään halua viettää joulua tai mitään muutakaan aikaa ryyppyporukassa humalaisten jaarituksia ja riitelyä kuunnellen, kun en itse käytä alkoholia kuin vähän ja harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
En voi kieltääkään...pahoitin vain todella mieleni ettei joulu kaksitaan hänelle kelvannutkaan, vaikka näin oltiin aluksi suunniteltu. Tunnen itseni petetyksi ja pettyneeksi.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää yhdessä?
-ap
Ahaa, mies haluaa mennä ryyppäämään. En minäkään halua viettää joulua tai mitään muutakaan aikaa ryyppyporukassa humalaisten jaarituksia ja riitelyä kuunnellen, kun en itse käytä alkoholia kuin vähän ja harvoin.
Niin, pahoin pelkään että joulu yksin omassa kodissanikin on parempi vaihtoehto, kuin porukalla vietetty joulu yksinäisenä ja ulkopuolisena. Tiedän että kuulostaa ylimieliseltä, mutten pidä humalaisista ihmisistä, ahdistun heidän seurastaan.
-ap
Meillä sama juttu. Sovittiin viettävämme joulu kahdestaan ensimmäisessä yhteisessä kodissamme, mutta mies ei taaskaan voinut sanoa äidilleen, ettei tule jouluksi heidän kanssaan.
No, ehkä parempi näin. En pidä jouluruoasta enkä miehen sukulaisista, joten kaikki voittivat lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama juttu. Sovittiin viettävämme joulu kahdestaan ensimmäisessä yhteisessä kodissamme, mutta mies ei taaskaan voinut sanoa äidilleen, ettei tule jouluksi heidän kanssaan.
No, ehkä parempi näin. En pidä jouluruoasta enkä miehen sukulaisista, joten kaikki voittivat lopulta.
Vietätkö sitten joulun yksin?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Näitä mieskohdetta häiriköiviä paniikkisia alkaa panikoida kun pitkä viikonloppu koittaa eikä eikä mieskohde tulekaan pakottamalla ja ärsyttämällä; lakimiehensä kyllä tulee kertomaan ongelmistasi. Täysin oikein.
Sitten on näitä miestä keskikaupungilla stalkkaavia ongelmanuppisia kun kohde onkin viikonlopun jälkeen burger -paikassa. Se on yhtä kuin kauhu taka-aasialaiselle.
???wtf?! :D
Asutko hänen kanssaan yhdessä? Juttu ei oikein avaudu, jos et kerro enemmän.