Minkäköhän ikäisen minä haluaisin antaa pois? Vauva ja 5-vuotias ovat jo varattuja
Kommentit (11)
Mä ilmoittaisin yhden 54-vuotiaan vapaille markkinoille.
Minä voisin luopua tuosta 36-vuotiaasta peräkamarinpojasta, jos joku nainen vain tulisi ja veisi mukanaan.
Annan pois itseni. Kuka huolii? N45
😂😂😂😂
Suomalainen nainen osaa olla hauska😂😂
Vierailija kirjoitti:
Mä ilmoittaisin yhden 54-vuotiaan vapaille markkinoille.
Voi ei - niin minäkin. Nyt hinta laskee entisestään. Sovittaisiinko kartelli? Mitä laitetaan hinnaksi?
Tämä yksilö on sporttinen, karkaa ovesta ajatustakin nopeammin. Minun koirakaan ei ollut noin paha.
Voisko joku adoptoida mut, köyhän opiskelijan..
N21
Annetaan 15 v hyvään kotiin. Älykäs ja nokkelasanainen, viihtyy paljon netissä ja kavereiden kanssa. Hyvä lastenvahti, saa kaikki pikkutytöt leikkimään varsinkin Barbeilla prinsessanleikkejä.
Koska olemme vain keskiluokkaa, eli hänen mielestään surkean noloja ja köyhiä, tulee adoptoijan varautua kustantamaan Diorin meikkejä ja hajuvesiä, Givenchy, Mactietokoneita, Iphone viimeisin malli, Marimekko, ja erityisesti joku Kutsi kassi, jota kieleni ei suostu edes lausumaan. Adoptioperheen täytyy olla niin varakas, ettei tarvitse pomolta anoa polvillaan palkankorotusta. On viimeksi kieltäytyessäni ilmoittanut minun olevan ihan paska äiti, joten voimavarojeni nyt ehtyessä parempaan perheeseen. Ainakin koeajalle. Lapsi tahtoo isona juristiksi.
nim netto vain 5000 euroa kuussa ja takista hukkio nappi.
Mulla on 16v, ei tarvii antaa kokonaan pois, kun vain viikonloppuisin on täällä.