Lue keskustelun säännöt.
Onko mun lapseni jotenkin outoja kun eivät osaa esittää mitään joululauluja?
17.12.2017 |
noin 8 ikävuoden jälkeen ei ole ollut minkäänlaista soittotaitoa. Eivätr osaa laulaakaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei, se on ihan normaalia. Ei tarvitse olla huolissaan.