Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mun lapseni jotenkin outoja kun eivät osaa esittää mitään joululauluja?

Vierailija
17.12.2017 |

noin 8 ikävuoden jälkeen ei ole ollut minkäänlaista soittotaitoa. Eivätr osaa laulaakaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

noin 8 ikävuoden jälkeen ei ole ollut minkäänlaista soittotaitoa. Eivätr osaa laulaakaan.

Ei, se on ihan normaalia. Ei tarvitse olla huolissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän