Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Työssä käyvä mikset muuta Namipiaan?
Kommentit (3)
Pitäisi herätä liian aikaisin, jotta ehtisin töihin aamulla polku pyörällä. Julkisilla taas työmatkat tulisivat aika kalliiksi, kun pitäisi mennä töihin lentokoneella päivittäin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllähän se nami ja piankin toisaalta houkuttaisi. Ja lämmityskustannuksissa säästäisi varmaan ihan saatanasti. Suomalaisillahan on siellä tietty mainekin ja perinne. Tiettävästi pelkästään Tuksun mukaan siellä on nimetty tuhansia lapsiakin.
Alue: Aihe vapaa
Turhan pitkä työmatka, höpsö.