Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marimekko-faneille

12.04.2006 |

Iltasanomein nettisivuilla tänään:

" Olin Espanjassa eräässä kokouksessa, jonka iltatilaisuuteen muutama suomalaisrouva oli laittanut marimekkoa päälleen. Eräs isännistä tuli luokseni kauhistuneena, että kuinka joillekin meidän seurueestamme oli tullut sellainen kuva tilaisuudesta, että se on tooga-juhla. Oli naurussa pidättelemistä."

Juuri näin! Olen aina ihmetellyt suomalaisnaisia jotka haluavat pukeutua ja verhota kotinsa joka nurkan pussilakanakankaan näköisillä kuoseilla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle max. kivikuvioita.

Ja jos näissä on todella menty johonkin hienompaan juhlaan (voin hyvinkin kuvitella esim. unikkorakkaan anoppini menevän) niin VOIVOI. Kivaa kuvaa suomalaisesta desingnistä...

Just noi unikot ja raidat ym on Arkea. Hienompaakin Marimekolta tosiaan löytyy.

Vierailija
2/7 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oletteko oikeasti koskaan käyneet Marimekon myymälässä? Ritva Fallan vaatteet esimerkiksi ovat kuin taideteoksia, aika kaukana raitapaidoista. Tai esimerkiksi Fandango, Ananas yms. kankaat ylellisine kulta/hopeavärjäyksineen ovat todella kaukana pussilakanakankaista. Laajentakaa vähän yrityskuvaanne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(olettaen että kertomuksen rouvilla on tosiaan ollut jotain muuta kuin pallopaidat päällä. marimekoltahan löytyy ihan huikeaa juhlavaatetta). kyllähän mäkin voin olla sitä mieltä että jollain saksalaisilla on tyhmiä vaatteita, mutta enpä lähtis olettamaan että saksalaiset edes noteerais mun mielipidettäni jos itse tykkäävät vaatteistaan.

Vierailija
4/7 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy myöntää et mul on marimekon yhet pussilakanat, mutta neki on ostettu kiinasta ja oli erittäin edulliset.....oli vissii sellaset mitkä oli ommeltu tehtaalla väärin

Vierailija
5/7 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikki eivät tykkää kaikesta. en kyllä tosin ymmärrä, että marimekkoa käytetään juhlapukeutumisessa, koska se on nykyään niin arkinen juttu.

Vierailija
6/7 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko oikeasti koskaan käyneet Marimekon myymälässä? Ritva Fallan vaatteet esimerkiksi ovat kuin taideteoksia, aika kaukana raitapaidoista. Tai esimerkiksi Fandango, Ananas yms. kankaat ylellisine kulta/hopeavärjäyksineen ovat todella kaukana pussilakanakankaista. Laajentakaa vähän yrityskuvaanne!

Vierailija
7/7 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ihmisiä tuntuu riittävän loputtomiin, jotka luulevat, että Marimekossa myydään pelkkiä raitapaitoja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän