Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni odottaa, että kuolen luonnollisesti pian

Vierailija
17.12.2017 |

Näin hän uuri sanoi.
Kaikki alkoi siitä kun sanoin, että kuolen nälkään (kun en ollut syönyt koko päivänä). Mies siihen, että on jo kauan odottanut sitä päivää, että kuolen niin saa olla oma itsensä ja elää kuin pellossa lasten kanssa. Siis nimenomaan jollain tavalla luonnollisesti, ei ole tappamassa tms.
Voinkohan jollain testamentilla estää tuon "pellossa elämisen"?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tesmenttiin ehto, että ellet ole osannut ottaa jääkaapista itse ruokaa, tai ellei sinua ole huvittanut käydä ostamassa ruokaa, saa miehesi välittömästi ottaa kumppanikseen ruokaa syövän puolison.

Vierailija
2/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Mutta joo, nauroin näin oudolle jutulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kivikissaäiti?

Vierailija
4/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko  lääkkeet varmasti otettu tänään, ap?

Vierailija
5/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko sanoa että yhdyn miehesi toiveeseen täydellä sydämellä. Niin kauan olet terrorisoinut sekä perhettäsi että tätä palstaa.

Vierailija
6/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän samantapainen tilanne, paitsi ettei mies ole noin tyhmä että sanoisi asiaa suoraan, eikä meillä onneksi ole lapsia juurikin sairauksistani johtuen. Luulen, että meillä jumitustilanteen aikaansaa yhteinen omistusasunto.

Tarvitsisin apua lähtemiseen, sillä olen työtön ja rahaa muuttoon ei ole (mieshän voi asua tässä vaikka kuinka kauan eikä "saa myytyä" asuntoa jos haluaa). Valitettavasti sairauksieni vuoksi ihan asioiden päivittäine hoitaminen on hankalaa: en meinaa päästä sängystä ylös. Ystäviä ei ole ja vanhemmat eivät hyväksy eroamista vaan kun vihjaan tilanteesta niin tulee "hyviä" avioliittoneuvoja vain.

Joka tapauksessa meidän tilanteessa on selvästi samaa se, että se ihminen jonka pitäisi eniten rakastaa meitä, vihaa. Olen alkanut pelätä miestä, koska hän saa myös raivareita. Tsemppiä sulle. Jos olet duunissa, laita asiasi kuntoon ja jätä mies ennenkuin homma kääntyy seuraavalle asteelle.

Vierailija
7/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko sanoa että yhdyn miehesi toiveeseen täydellä sydämellä. Niin kauan olet terrorisoinut sekä perhettäsi että tätä palstaa.

Mä en kyllä näe tässä aloituksessa mitään kivikissaan viittaavaa, vaan ihmisen vaikeassa tilanteessa. Miten te oikeasti kehtaatte loukata tuntematonta vain tyydyttääksenne jonkun oudon kiusaamisenhalun tiettyä sekopäätä kohtaan??

Vierailija
8/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama tunne, tosin että äiti toivoo kuolemaani, koska olen kritisoinnut väkivaltaista lapsuuttani.

Vierailija
9/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi estää tuollaista. 

Vierailija
10/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies turhaanb sano että toivoo vaimon kuolemaa. On miehen hätähuuto jota ei ap. näemmä tajua.

Jos joku toivoo minun kuolemaani niin mietin että mitä pahaa olen tälle toivojalle tehnyt?

Vierailija
11/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies toivoo vaimonsa luonnollista kuolemaa, etenkin vanhemmissa ikäluokissa. Erota ei voi talouden takia ja veri vetää kuitenkin jo uusille pimpeille. Näin se menee, varokaa naiset miehiänne!

Vierailija
12/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä näe tässä aloituksessa mitään kivikissaan viittaavaa, vaan ihmisen vaikeassa tilanteessa. Miten te oikeasti kehtaatte loukata tuntematonta vain tyydyttääksenne jonkun oudon kiusaamisenhalun tiettyä sekopäätä kohtaan??

Onko tää sun mielestä ihan normaali alotus? Normaali ihminen syö jos on nälkä, eikä kehitä siitä mitään draamaa.

Vierailija
13/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. mainitsemasi kivikissaäidin aloitukset ovat nykyään ns. harhaanjohtavia. Hänen avauksena voivat olla ok, mutta ensimmäisen sivun jälkeen hänen kommenttinsa ap:na eivät ole. Viimeistään kolmannella sivulla kivikissaäiti paljastuu palstailijaksi, joka aggressiivisesti haukkuu kaikki kommentoijat. Täällä on ollut monia, jotka eivät tiedä palstan historiaa, eikä heille tietämättömille kommentoijille mitenkään soisi sitä saamarin samaa tuon tietyn nimimerkin alta (nykyään yrittää brandätä kristallikissaa) tulevaa "narsku"kommenttia. Ota kivikissa-reagoinnit ennemminkin muiden palstalaisten suojeluna. Tämän kun joku mulla olisi kertonut ajoissa, mihin itse retkahdin, mutta opin.

Vierailija
14/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies turhaanb sano että toivoo vaimon kuolemaa. On miehen hätähuuto jota ei ap. näemmä tajua.

Jos joku toivoo minun kuolemaani niin mietin että mitä pahaa olen tälle toivojalle tehnyt?

Ei mitään pahaa, paitsi että on niin mielinkiellin kaikille, eikä ole osannut puolustaa itseään. Johtuu kasvatuksesta.  On kasvatuksia, joissa on lasta "nostattavaa" väkivaltaa, haukkumista mutta samalla annetaan "kannustettavaa" esimerkkiä uhkailemalla, ehdollisin vanhempien välittävyyssäännöin. Aidolla välittämistä ja rakkautta ei ole. Ne lapset toimii, miten on kasvatettu. Kuten kaikki lapset, aikuisuuteen asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan