Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffeillä. Herrasmies jolla ei sitten ollutkaan käytöstapoja.

Vierailija
17.12.2017 |

Kävin tuommoisilla Tinder-treffeillä. Mies vaikutti semmoiselta fiksulta jo etukäteen, ei mitään seksijuttuja, vaan hyväkäytöksistä jutustelua muutama päivä käytiin. Niitä näitä juteltiin, lupasi esim. "jos äänestät minut jatkoon, lupaan paistaa sinulle pihvit", koska olin kertonut etten itse ikonä onnistu. Olin myös kysynyt, miksi minä hänen mielestään olisin mukavaa seuraa. Vuodatteli siinä ihastustaan, "sielukas katse, fiksu ja hauska jne."

Sovittiin treffit iltapäivällä kahvilaan, hän kertoi olevansa "vanhanaikainen" ja tarjosi ne pullakahvit. Veti tuolin minulle pöydän alta, auttoi takin päälle lähtiessä, avasi ovet...
Jutustelu kulki mukavasti. Minulla ei kuitenkaan läikehtinyt ja tulkitsin ettei hänelläkään, mikäs siinä.
Lähetin seuraavana päivänä viestin "kiitos eilisestä, toivottavasti ehdit xxxxxx:n ajoissa (oli menossa jonnekin kokoukseen vielä) ja hyvää viikonloppua!" Herrasmies oli nähnyt viestin, mutta ei vastannut MITÄÄN.

Kuolikohan se sydäriin (ikää reilusti yli 50) vai mikähän tuli? Ei se vastaamattomuus mitään, helpompaa noin, mutta silti jäin ihmettelemään...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on perhe, joten luonnollisesti ei ole ehtinyt viikonloppuna vastaamaan.

Vierailija
2/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on perhe, joten luonnollisesti ei ole ehtinyt viikonloppuna vastaamaan.

Haha. No tämä selitys ei kyllä oikein sovi, koska puhui perhekuvioistaan melko luontevasti ja avoimesti eli ei vaikuttanut ihan satusedältä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuohon vastaamaan? 

Vierailija
4/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ollut kullia vailla, myönnä pois. Kukaan ei ole pannut sinua vuosiin.

Vierailija
5/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa ihan hirveät treffit. Voi vittu teitä mammoja. :D

Vierailija
6/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit ollut kullia vailla, myönnä pois. Kukaan ei ole pannut sinua vuosiin.

Jos sitä, niin olisin käynyt treffeillä reilusti alle 5-kymppisen kanssa. (Pidän noihin puutoshetkiin jemmassa yhtä semmoista, joka kävikin tuossa muutama viikko sitten.) Nyt olisin kiinnostunut sellaisesta klassisesta aikuisten ystävyydestä/parisuhteesta.

Vierailija
7/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh miten tylsä tarina.... Odotin jotain sellaista, että viimeisen päälle herrasmiehenä ravintolassa käyttäytynyt mies oiskin kämpille päästyä pukeutunut pieruverkkareihin, alkanut kaivaa nenää ja huudellut sulle, että etkö viittis hakee hänelle kaljaa jääkaapista.

Vierailija
8/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuuluu kyllä ihan peruskäytöstapoihin että tuollaiseen viestiin vastataan jotain. Mutta suomalaisten kommunikointi- ja käytöstavat nyt eivät ole mitään kovin huippua..

Vierailija
9/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kans tinder deiteillä. äijä joi kaksin käsin ja sammui eka pöytään ja sitten se heitetttii ulos baarista. Kun se lensi ulos, niin se huusi siellä missä se ämmä on. Siinä minun vieressä oli joku jätkä, joka sanoi, että ei ihan putkeen taida mennä ja nauro päälle. Sanoin, että joo ei mee.. Niin tämä toinen mies sanoi, että jos et ole lähössä niin tule istuu tohon pöytään.. Menin, niin tämä tinder urpo hakkasi siihen ravintolan ikkunaan ja sylki siihen lasiin.

Vierailija
10/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kans tinder deiteillä. äijä joi kaksin käsin ja sammui eka pöytään ja sitten se heitetttii ulos baarista. Kun se lensi ulos, niin se huusi siellä missä se ämmä on. Siinä minun vieressä oli joku jätkä, joka sanoi, että ei ihan putkeen taida mennä ja nauro päälle. Sanoin, että joo ei mee.. Niin tämä toinen mies sanoi, että jos et ole lähössä niin tule istuu tohon pöytään.. Menin, niin tämä tinder urpo hakkasi siihen ravintolan ikkunaan ja sylki siihen lasiin.

Huh huh.

Vierailija
11/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä munkin pitäisi joskus kokeilla jotain tollaista jännempää deittiseuraa 😅 Ap

Vierailija
12/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jos äänestät minut jatkoon, lupaan paistaa sinulle pihvit"

Tuollaisia mukahauskoja juttuja viljelevä mies ei pääse jatkoon minun elämässäni ikinä.

Vierailija
13/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä munkin pitäisi joskus kokeilla jotain tollaista jännempää deittiseuraa 😅 Ap

Joo ja se huus pettäjäksi siinä ulkona, kun räki ikkunaan. Ei enää ikinä tinder deittejä. Oli eka ja tasan vika.

Vierailija
14/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"jos äänestät minut jatkoon, lupaan paistaa sinulle pihvit"

Tuollaisia mukahauskoja juttuja viljelevä mies ei pääse jatkoon minun elämässäni ikinä.

Sitä suuremmalla syyllä olisin odottanut tämän hajuttoman ja mauttoman, pippurittoman pihvin vievän tilanteen kunnialla loppuun. Ap

Vierailija
15/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä pihvin paistamisessa on niin vaikeaa? Riittävän kuuma pannu, että tulee kunnon paistopinta molemmille puolin ja riittävän ajoissa lepäämään, ettei tule ylikypsää.

Vierailija
16/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä pihvin paistamisessa on niin vaikeaa? Riittävän kuuma pannu, että tulee kunnon paistopinta molemmille puolin ja riittävän ajoissa lepäämään, ettei tule ylikypsää.

Harjoituksen puute. En kovin usein paistele. Ja joku osaa yhtä, toinen toista. Osaan sentään seistä päälläni, heittää kärrynpyörän, neuloa villasukat ja soittaa pianoa. Mikä niissä nyt niin vaikeaa? Ap

Vierailija
17/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olipa ihan hirveät treffit. Voi vittu teitä mammoja. :D

No eihän ap tässä noita treffejä haukkunut. Vai? Eikö ole lukutaitoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi