Viiltävä kipu oikealla puolella vyötärön kohdalla, onko kokemuksia?
Eli siinä se tulikin, mulla siis tulee semmoisia viiltäviä kipuja tuohon oikealle puolelle kroppaa vyötärön kohdalle, tarkemmin sanoen lonkkaluun kohdalle mutta noin 10 cm ylempänä..
Kipu tulee aina ihan yllättäen, istun tai seison tai kävelen ( ei tunnu olevan väliä ) ja kestää muutaman sekunnin ja katoaa pois.
Eihän nämä nyt ole mitään liitoskipuja, eikös ne ole tuolla alempana :)
RV on 29+2 ja näitä kipupiikkejä on nyt ollut pari päivää.
Tuntuu siltä kuin jokin hermo ois puristuksissa tai voiko se olla jotain suolen toimintaan liittyvää juttua?
Ja olen kyllä huomenna menossa neuvolalääkärille ihan muuten tarkastukseen ja aion mainita asiasta mutta ajattelin myös kysäistä täältä :)
Kommentit (3)
tulee sellainen viiltävä kipu suurinpiirtein niille seuduille, jos vatsa ei ole toiminut muutamaan päivään. Siihen auttaa aina kunnon tujaus Levolac:ia ja kun vatsa toiminut kipu katoaa taas muutamaksi päiväksi.
Lisa & Pertti-Irmeli 37+1
Mulla alkoi tuo mysteeri kipu tänä aamuna ja säkällä oli aika neuvolaan iltapäiväksi. Itse asiassa mulla oli yöllä paha olo aina tuolla oikealla kyljellä maatessa ja aamupäivällä alkoi kipu ja jomotus. Tuntui kuin jotain olisi revähtänyt tai hermoa painaisi.
Kerroin kätilölle kivusta ja hän sanoi, että luulee että olen vaan venayttänyt jotain pientä sieltä, eikä huolestunut ollenkaan. Otin Panacodin ja meni tunnissa ohi. Kipu oli ehtinyt jo aika kovaksi ja nyt ei tunnu ollenkaan (pitää koputtaa puuta)
Voi olla, että oli sama juttu kun mulla. Mun mahaani tukevia lihaksia on muutenkin alkanut kiristää paljon kun on viikkoja rittävästi.
S.C 38+5
Itselläni oli vastaavaa kipua yhden raskauteni aikana. Lääkäri tutki ja sanoi että lapsella kaikki hyvin, ei jatkotoimenpiteitä.Epäili että mahdollisesti painetta munuaisaltaissa? En voinut viimeiseen kuukauteen kävellä sataa metriä kun kipu yllätti samantien. Oli tosi harmittavaa mutta loppui kyllä heti lapsen synnyttyä.