Nainen jätti koska olen "tylsä"?
Eli seurustelimme erään naisen kanssa pidemmän aikaa. Hän jätti minut, koska olen kuulemma tylsä.
Olen ihan tavallinen mies enkä omasta mielestäni ollenkaan tylsä. Mulla on aika rankat opinnot meneillään, joten välillä pakko vain "tylsänä" lukea kotona neljän seinän sisällä. Paljon kyllä huomiota olen antanut ja naisen kanssa kaikkea tehnyt, sitä paitsi hän itsekin opiskelee.
Ärsyttää
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä nyt voisi välillä tehdä jotain ex tempore- juttuja, vaikka opiskeleekin.
Paljon ollaan tehty. Ei hänelle tuntunut mikään riittävän. Heti on tylsää jos pitää opiskella ja viettää satunnaiset viikonloput töissä.
Aloittaja
Tuon voi helposti kääntää naisenlogiikalla, nainen ei saanut hyvää seksiä ja turhaantui. Tässä oli naisella tasan 2 vaihtehtoa. Joko haaskata aikaa ja opettaa tylsää miestä paremmaksi, tai hakea uusi ja parempi rakastaja. Nainen teki ratkaisunsa.
Yhden (1) naisen mielestä olet tylsä niin se ei tee sinusta läpitylsää.
Parempi totuus nyt kuin 10v päästä kun pieniä lapsia kuviossa mukana että hän on aina pitänyt sinua tylsänä.
Elämä jatkuu! Tsemppiä!
Ihmisen tylsyys nyt on täysin riippuvainen muiden arviosta. Ei ole auktoriteettia joka voisi määritellä ihmisen tylsäksi tai kiinnostavaksi. Tuo oli yhden ihmisen arvio sinusta ja hän oli oikeassa omalta kohdaltaan. Joku toinen voi pitää sinua hyvinkin kiinnostavana ja hänkin on oikeassa omalta kohdaltaan.
Klassinen tapaus. Kunnollinen mies jätetään, koska hän ei ollut tarpeeksi paha poika
Olen tavallinen - en ole tylsä. Pitää lukea neljän seinän sisällä - kaikkea on tehty.
Vähän ristiriitaista.
Vierailija kirjoitti:
Klassinen tapaus. Kunnollinen mies jätetään, koska hän ei ollut tarpeeksi paha poika
Eikö se ole väärin? Kunnolliset miehet jätetään ihan kuin tavallinen kuolevainen. Verot maksavaa ja hampaat pesevää miestä ei saisi ikinä jättää. He ovat arvostelun yläpuolella, virheettömiä ja täydellisiä.
Not.
AP, itse opiskelen alaa, jolla 6-7 op kurssien läpäisykin vaatii heittämällä 50-60 tuntisten viikkojen painamista, ja tentit ovat putkeen niin, että seuraavaan valmistutuminen alkaa parin päivän päästä edellisestä. Tähän päälle valinnaiset kurssit yms. Mieheni on ollut samassa tiedekunnassa, joten hän ymmärtää kyllä, mutta olen kuullut samaa alaa opiskelevilta ystäviltäni, että opintojen vaatima työmäärä on aiheuttanut aika paljon kitkaa parisuhteisiin silloin, kun kumppani opiskelee toisella alalla - monella alalla ei toisiaankaan vaadita vastaavaa työmäärää. Useampikin kaverini lukee yli 12 h päiviä arkisin, kun on viikonloppuisin töissä. Tunne myös muiden alojen opiskelijoilta, joiden työmäärä jää maksimissaankin sinne kolmeenkymmeneen viikkotuntiin.
Meillä työmäärän keskellä on ollut kuitenkin myös tärkeää, että yhteinen aika on intensiivistä. Voi olla päiviä, jolloin sitä ei ole yhtään tai saattaa olla, että ehdimme ruokailujen ulkopuolella viettää yhdessä esim. vain tunnin-kaksi kolmen päivän sisällä, mutta silloin kun olemme yhdessä, juttelemme ja teemme asioita yhdessä, emme esim. tuijota telkkaria tai puhelimia. Oliko tämä suhteessasi ongelma?
Kumppani omalta alalta voisi olla hyvä ratkaisu. Eipä sitä monikaan muu tahdo ymmärtää. Joka tapauksessa jos kumppanisi elämänarvot ovat niin erilaiset kuin sinun (ei ymmärrä opiskelun tärkeyttä) niin voinet lohduttautua sillä, että pidemmän päälle juttu tuskin olisi kantanut.
Ihan vaan vinkkinä: kannattaa yrittää vähemmän tylsä ja enemmän ex-tempore.. Ei me naiset oikeen haluta katella tylsiä miehiä :S kun on viihdyttävämpiäkin saatavilla...
Nainen varmaan tarkoitti, ettet ole ihmisenä kiinnostava. Se ei muutu tekemällä asioita.
Osanotot.
Kyllä näiden naisten on hyvä klaarata se, että ei aina tule niitä yllätysreissuja ym. arjen kevennyksiä.
Se on sen akan häpeä, kun jätti sinut.
Vierailija kirjoitti:
Osanotot.
Kyllä näiden naisten on hyvä klaarata se, että ei aina tule niitä yllätysreissuja ym. arjen kevennyksiä.
En usko että häpeää. Kaikkien miesten kanssa ei tule arjen kevennyksiä. Kannattaa ottaa siis toisenlainen.
Eksäni kanssa oli kivaa vain ulkoilu yms. Kotona ei osannut keskustella mitään, kun ei ollut virikkeitä mistä ammentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osanotot.
En usko että häpeää. Kaikkien miesten kanssa ei tule arjen kevennyksiä. Kannattaa ottaa siis toisenlainen.
Tyhmät prinsessat saa sitä onneaan onkia muualta.
Mitä vitun väliä? :D En minä ainakaan haluaisi olla jonkun toisen ihmisen sirkuspellenä/viihdyttäjänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osanotot.
Tyhmät prinsessat saa sitä onneaan onkia muualta.
Kuka tuollaisenkin miehen suostuu ottamaan? "Akat", "tyhmät prinsessat"... Tämä palsta saa aina tuntemaan kiitollisuutta siitä, että tuttavapiirissä ei tuollaisia ole. Enää.
Vierailija kirjoitti:
Nainen varmaan tarkoitti, ettet ole ihmisenä kiinnostava. Se ei muutu tekemällä asioita.
Miten sitten voi muuttua ihmisenä kiinnostavaksi?
Et kai sitten ollut tarpeeksi jännä.
Kai sitä nyt voisi välillä tehdä jotain ex tempore- juttuja, vaikka opiskeleekin.