Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoa. Mies oli nollannut lähetettyjen viestien osion, vaikka siellä ei ollut kuin n. 20 viestiä lähetettynä.

Vierailija
12.04.2006 |

Toki mies on joutunut sukulaisensa kanssa sanaharkkaan, tekstareilla setvineet välejään. Mutta silti epäilyttää tuo tyhjääminen. Luulin, ettei miehelläni ole mitään salattavaa. :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän mun mieheni sitten oikein mahtaisi ajatella, kun mulla on lähetettyjen viestien osio aina tyhjä.

Vierailija
2/4 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapuneita en kaikkia viitti poistaa, ku siellä on kivoja vitsejä yms joita voi joskus lähettää eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tuli muisti täyteen ja jotain piti poistaa. Mulla on kännykässä niin paljon kuvia, että on pakko poistaa viestejä aika usein, koska muisti on muuten koko ajan täynnä. (Enkä halua poistaa niitä kuvia.)

Vierailija
4/4 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti ei ollut mitenkään salailtava, mutta sellaista meidän keskinäistä huumoria yhteisestä sattumuksesta. Vastausta ei kuulunut ja kyselin jälkeenpäin saiko hän viestini? Hän vastasi, että joo,mieheni oli lukenut sen ja vastaus oli unohtunut. Minä tyrmistyin, kun kuulin, että hänen miehensä lukee hänelle tulleita viestejä! Vaikka siinä viestissä ei ollutkaan mitään salailtavaa, minua kuitenkin inhotti, kun olin tarkoittanut viestin, totta kai, kännyn omistajalle.

Sen jälkeen olen laittanut vain hyvin asiallisia viestejä hänen kännykkäänsä, koska ei voi tietää kuka niiden perheestä ne ensimmäisenä lukee, kohta jo varmaan lapsetkin...

Meillä ei nimittäin tulis kuuloonkaan että luettais toisten viestejä mieheni kanssa, ihan sama asia kuin kirjesalaisuuskin. Minulla ei ole mitään salailtavaa mieheltäni ja tuskin on toisinkaan päin, mutta nämä vaan ovat elämän perusasioita, mitä kunnioitetaan. Se on tietenkin eri asia, jos yhdessä on sovittu, että jotkut jutut saa lukea/avata kirjeissä/viesteissä.

Tämä sepostus oli asian vierestä, mutta tulipahan vaan mieleen tuosta ap:n miehensä kännykän käsittelystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan