Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmen kimppa

Nmm
17.12.2017 |

Tiedän että näitä keskusteluja on täällä monta mutta aloitan uuden.

Olemme vaimon kanssa päättäneet siirtyä ajatuksesta toteutukseen kolmannesta miehestä.
Haluaisinkin nyt kuulla vain ENSIMMÄISESTÄ kerrasta kokemuksia.
Ja mistä olette löytäneet kolmannen TUNTEMATTOMAN osapuolen ?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oon ollu. Vähän samantyylinen tarina kuin seiskallakin. Vietettiin iltaa. Grillattiin kaverin luona. Saunottiin. Pariolutta. Tottakai nuorina puhutaan estottomasti myös seksiasioista. Eikä oikeastaan mitään silleen peitelty. Käveltiin kalsarit jalassa tai pyyhe päällä. Ihan niinkuin lukemattomina kertoina ennenkin. Polteltiin tupakkaa jne. Hauska ilta. Illan edetessä jotenkin puheet kääntyi kimpan kokeiluun. En ollu aikasemmin moista edes ajatellu. Mutta kyllä me toisemme alasti ollaan nähty kaikki. Satunnaisvierailijatkin oli jo lähteny. Kalja toi ”novittu-fiiliksen”. Yhtäkkiä näen kaverin panevan akkaansa takaapäin. Runkkailen sitä kattellen. Kaverin muija ottaa multa suihin. Taisin siinä bi-henkisenä hieman maistella kaveriakin. Siinä sitten paneskeltiin kaikki ristiinrastiin, en muista enempää yksityiskohtia. Seuraavana aamuna kaikki herätään tahoillamme ja keitetään aurinkoisena aamuna kahvia. Kaveruus jatkui ihan normaalisti mutta tuo kimppakivakokemus jäi vain tuohon yhteen. Siis ei ole muita kokemuksia ollenkaan mulla. En usko että pystyisin mitenkään etukäteen sovitusti tuntemattomien kanssa tuohon. Tuo oli spontaani hauska kertakokeilu. Kaikki tunnettiin toisemme, joten oli sen verta rohkeuspohjaa.

Vierailija
22/27 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinan naapurin pariskunta pyysi iltakahville.

Kahvin ja konjakin jälkeen isäntä sanoi että voin jäädä yöksi, sänkyjä ei ollut kuin yksi parisänky...

Sen jälkeen tuli oltua iltakahvilla toistakymmentä vuotta, joskus vain käynti, joskus koko yö.

Paikkakunnan vaihdon myötä kahvit jäi, mutta edelleen ollaan ystäviä.

Voin suositella, kunhan pariskunta on puhut asian selväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisti silmään ap:n viestissä se, että toisen miehen pitäisi olla tuntematon.

Minulle naisena tämä olisi ongelma, koska kukaan tuntematon ei kiihota. Pitäisi olla ainakin sen verran tuttu, että tykkää toisesta ihmisenä ja tietää, että seksuaalista kemiaa on. Minulle täysin vieraan paneminen olisi sama kuin että panisin seksinukkea.

Vierailija
24/27 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin kerran hommissa pitkään asennuksella, työmaakaveri ( iso musta ) tuli mukaan kämpille saunaan ja ottamaan oluet, siinä saunasta tultaessa aloin heitteleen tarinaa että kerran pantiin 2 pekkaan muijaa , samassa tuli muija kaljat kädessä ja kuulu jutun, lähti omiin oloihinsa ja tuli noin tunnin päästä tiloihin pienessä punaviinihuurussa ja kyselin sen jutun perään, sanoin että läppähän se oli mutta muija vaati että tehdään se nyt sitten kun noin näyttää kiinnostavan, tunnin päästä tultiin kaikki saunasta ja siinä imuteltiin hetki, työkaverin varsi ponnahti puolitankoon ja muija tuli minun päälle imuttamaan omaa tankoa , saunan pöydän päälle jossa olin selälläni , kaverini katteli aikansa ja rupes nuolemaan vissiin muijani vakoa ylhäältä alas aikansa, laitto aika tangoksi paisuneen hiilenmustan vehkeensä eukkooni, muistan vielä kuinka karvaset pussit heilu silmieni edessä ja osin läpsi niitä,aikansa pani ja lörssi valahti suoraan suuhuni, orin siinä muuteman imun ja kaveri jatko lypsämistä kunnes laitto taas hiilenmustan kankensa poskeeni, maistu enempi pimpalle, ja siitä taas laittoi muijaani, mutta jätti siihen ja pussit ruikku taas silmieni edessä, no alin siitä niitä suussani lutkuttamaan ja kappas, tuli ilmeisesti lasti muijan sisään kun alkoi valumaan suuhuni hiukan ajan päästä , nousin yskien pois alta ja muijakin vähän ihmetteli naamaani.

kaveri meni nyt selälleen pöydälle muijani hyppäsi päälle , oli mahtava näky kun pyöreä persus laskeutui mustan jättikangen päälle, paikat tiukkana , siinä pallit heilu kunnes otin ne taas suuhuni samalla, eukko önisi aikansa , ja aloin nuolla anaalia samalla kun varsi liikkui vaossa, nyt otin varresta kiinni ja vetäsin sen pois vaimoni vaginasta , niin herkullisen näköinen oli että piti ottaa taas itse imut ja oli ilmeisesti hyvät kun laukesi taas suuhuni, nuolin heti perään muijani vakoset ja kyllä oli liukkaat paikat, itse jäin koko sessiossa ilman liukkaita, ja loppuilta menikin nauraessa koko sessiolle , eipä ole kokeiltu toiste.

Vierailija
25/27 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrankoklattu kirjoitti:

oltiin kerran hommissa pitkään asennuksella, työmaakaveri ( iso musta ) tuli mukaan kämpille saunaan ja ottamaan oluet, siinä saunasta tultaessa aloin heitteleen tarinaa että kerran pantiin 2 pekkaan muijaa , samassa tuli muija kaljat kädessä ja kuulu jutun, lähti omiin oloihinsa ja tuli noin tunnin päästä tiloihin pienessä punaviinihuurussa ja kyselin sen jutun perään, sanoin että läppähän se oli mutta muija vaati että tehdään se nyt sitten kun noin näyttää kiinnostavan, tunnin päästä tultiin kaikki saunasta ja siinä imuteltiin hetki, työkaverin varsi ponnahti puolitankoon ja muija tuli minun päälle imuttamaan omaa tankoa , saunan pöydän päälle jossa olin selälläni , kaverini katteli aikansa ja rupes nuolemaan vissiin muijani vakoa ylhäältä alas aikansa, laitto aika tangoksi paisuneen hiilenmustan vehkeensä eukkooni, muistan vielä kuinka karvaset pussit heilu silmieni edessä ja osin läpsi niitä,aikansa pani ja lörssi valahti suoraan suuhuni, orin siinä muuteman imun ja kaveri jatko lypsämistä kunnes laitto taas hiilenmustan kankensa poskeeni, maistu enempi pimpalle, ja siitä taas laittoi muijaani, mutta jätti siihen ja pussit ruikku taas silmieni edessä, no alin siitä niitä suussani lutkuttamaan ja kappas, tuli ilmeisesti lasti muijan sisään kun alkoi valumaan suuhuni hiukan ajan päästä , nousin yskien pois alta ja muijakin vähän ihmetteli naamaani.

kaveri meni nyt selälleen pöydälle muijani hyppäsi päälle , oli mahtava näky kun pyöreä persus laskeutui mustan jättikangen päälle, paikat tiukkana , siinä pallit heilu kunnes otin ne taas suuhuni samalla, eukko önisi aikansa , ja aloin nuolla anaalia samalla kun varsi liikkui vaossa, nyt otin varresta kiinni ja vetäsin sen pois vaimoni vaginasta , niin herkullisen näköinen oli että piti ottaa taas itse imut ja oli ilmeisesti hyvät kun laukesi taas suuhuni, nuolin heti perään muijani vakoset ja kyllä oli liukkaat paikat, itse jäin koko sessiossa ilman liukkaita, ja loppuilta menikin nauraessa koko sessiolle , eipä ole kokeiltu toiste.

Miten voi olla niin huono kirjoitustaito? Ei saa mitään selvää tuollaisesta tekstioksennuksesta.

Vierailija
26/27 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasii lisää

Vierailija
27/27 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kimppa MNN kombolla taitaa olla aika monen miehen fantasia. Niin myös minun.

Pari kertaa siihen on ollut mahdollisuus mutta koskaan tuo ei ole sitten onnistunut. Kerran olen minä jänistänyt, kerran toinen naisista ja kerran naiset alkoivat riitelemään, niin homma kaatui jo ennen toteutusta. Toinen naisista epäili, että hän jää ikään kuin sivurooliin, koska hänen mielestään hän oli vähiten viehättävä... ugh... tämä johti sitten verbaalikissatappeluun... sääli, koska pohjimmiltaan me kaikki kolme olisimme halunneet ja tarvinneet hauskanpitoa ja stressinpoistoa...

En pystyisi olemaan MMN kimpassa, koska naistani en toisen miehen kanssa jaa. Ymmärrän tätä kautta todella helposti kyllä niitä naisia jotka eivät suostu NNM kimppaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä