Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos kerran juotte kahvin mukista, ettekä kahvikupista, miksi ette syö lankulta ja käytä aina lusikkaa???

Vierailija
17.12.2017 |

Sillä nämä asiat on rinnasteisia. Sivistyneet ihmiset juovat kahvin kuppiparista, juntit ja jenkit mukista, jotka kuljettavat ympäriinsä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön salaatin aina sohvalla suoraan kulhosta.

Samoin, lusikalla! On yhtä helvettiä syödä salaattia haarukalla litteältä lautaselta.

Lusikalla? Kuinka pientä silppusalaattia oikein syöt, jos lusikalla syönti on se helpompi vaihtoehto? Haarukalla saa seivästettyä kätevästi salaatin palaset. Lusikaltahan salaatti vain tippuu...

Vierailija
22/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistynyt ihminen käyttää erilaista kieltä ja muutoinkin ilmaisee itseään eri tavoin, kuin aloittaja tekee. Ehkä ärsyttävin on "kerta"-sanan käyttö; ymmärrän alle kouluikäiseltä, mutta en vanhemmalta.

En käsitä miten mukit kuljettavat ihmisiä ympäriinsä, mutta ehkä mun ei kaikkea tarvitse ymmärtääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jipii! En siis ole juntti! Mulla on tapana käyttää kuppia ja aluslautasta, kotoisammin tassia. Kaadan kahvin kupista tassille, pistän sokeripalan huulien väliin ja ryystän kahvia isoon ääneen. Pisimmillään olen saanut imaistua kahvia viiden sentin päässä huulistani olevalta tassilta.

Vierailija
24/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain keiton syön lusikalla, kaikki muu vähintään haarukalla tai haarukalla ja veitsellä.

Kahvin juon yleensä mukista tai teekupista.

*Syö puuroa sivistyneesti haarukalla*

Vierailija
25/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin, lusikalla! On yhtä helvettiä syödä salaattia haarukalla litteältä lautaselta.

Mä kyllä syön haarukalla, mutta onhan se litteältä lautaselta syöminen sellaista salaatinlehtien eestaas tönimistä. Kyllä kulhosta on parempi syödä ja tämä koskee useimpia ruokia. Ehkä joku pihvi ja ranskalaiset on helpompi litteältä lautaselta. Sellaiset ruoat, jotka pitää veitsellä sahata. Itse syön niitä vaan aika vähän.

Vierailija
26/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä nämä asiat on rinnasteisia. Sivistyneet ihmiset juovat kahvin kuppiparista, juntit ja jenkit mukista, jotka kuljettavat ympäriinsä.

Sivistyneet ihmiset eivät juo kahvia.

Vierailija
27/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lusikalla? Kuinka pientä silppusalaattia oikein syöt, jos lusikalla syönti on se helpompi vaihtoehto? Haarukalla saa seivästettyä kätevästi salaatin palaset. Lusikaltahan salaatti vain tippuu...

No ehkä sitten jos syö sellaista salaattia, jossa suurin osa on salaatinlehteä.

Vierailija
28/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvini kuksasta, syön ruokani pakista ja käytän aina luhaa.

Vierailija
29/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan salaattiin yleensä cashewpähkinöitä, niitä on paha seivästää. Ja pilkon tosiaan sen salaatin aika pieneksi, mukavampi syödä kun ei tursua puolet ulos suusta.

Vierailija
30/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain keiton syön lusikalla, kaikki muu vähintään haarukalla tai haarukalla ja veitsellä.

Kahvin juon yleensä mukista tai teekupista.

*Syö puuroa sivistyneesti haarukalla*

En syö puuroa.

Vierailija
31/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon kahvini kuksasta, syön ruokani pakista ja käytän aina luhaa.

Samoin ja lisäksi ulostan makkipakkiin, jonka olen virittänyt keskelle olohuonettani. Mitä sitten? Ei täällä ole kukaan näkemässä.