Pikkujoulumokat 2017 - vertaistukiketju!!!
Pakko kirjoittaa kun oon koittanut päästå yli pikkujoulumorkkiksesta perjantaista lähtien. Klassinen tarina: piti ottaa ihan varovasti, kun vasta palasin äitiyslomalta, ja toleranssi on laskenut. No, ei ihan mennyt niin... Alkuilta sentään tyylikkäästi, mutta jälkkärin kohdalla olin jo päätynyt istumaan pomon syliin (ihan oikeesti, mikä nolouden klassikkohuipentuma) ja baarin tanssilattialla tunsin itseni kovinkin seksikkääksi - muuvit oli kohdallaan, miesten kanssa tanssin läheisesti (joo, useamman) ja taisin tissejäkin vilauttaa (rintsikat päällä, mutta siis silti...). En ole varma, missä kunnossa muut olivat (kännissä kyllä), mutta nyt jälkikäteen kyllä ainakin pomo taisi olla vaivaantunut...
Please - laittakaa jakoon omia ylilyöntejänne! Eihän se häpeää poista, mutta jotenkin helpottaa kuitenkin...
Kommentit (17)
En mokaile, kun en juo. Suosittelen!
Jos pidettäisiin tää myt vaan vertaistukena kiitos
Mun ei tullut mokailtua, mutta eilen palstalle kirjoitti nainen, joka oli pikkujouluristeilyllä saanut työkaverinsa kanssa houkuteltua miesvieraan kolmanneksi hyttiin, muistikuvat olivat heikot mutta sellaisen aloittaja muisti että oli nuollut työkaveriaan ja mies oli runkannut vieressä. Että siihen nähden pomon sylissä istuminen on aika pientä :D
Ja mä kun luulin sekoilevani kännissä.
Kerroin koko työporukallemme että aion jättää aviomieheni koska minulla on seksisuhde varatun eksäni kanssa...
Yritin saada varattujen miesten huomiota, avauduin puolitutuille ja itkin, tanssin aaaivan naurettavasti, sammuin bussiin...yleispaskaa.
Seksiä saman työkaverin kanssa kolmissa peräkkäisissä pikkujouluissa. Molemmat naimisissa, hänellä vauva. Viime vuosina en ole enää käynyt.
Varattu miestyökaveri oli autolla liikkeellä ja lupasi heittää minut kotiin. Aloin sitten umpikännissä avautua, että olen aina ollut ihastuut häneen, mutta en aio alkaa mihinkään hänen kanssaan koska minulla on MORAALIA. Tätä sitten muistan toistelleeni hieman eri sanamuodoilla suunnilleen koko matkan. Kotipihalla vielä liukastuin ja lensin nurin, jolloin mies päätti taluttaa minut sisälle. Siinä vielä viimeisenä ulko-ovella pyysin että voitaisiin halata, koska halaaminen ei ole pettämistä. Voin sanoa että maanantaina hävetti mennä töihin, onneksi miehen vaimolla on joulun aikaan laskettu aika ja ehkä häpeä ehtii hellittää ennen kuin mies tulee takaisin töihin, on ollut piinalliset pari viikkoa.
Kiitos, lisää näitä please! Omasta illastani vielä sellainen ihana yksityiskohta, että avauduin inhoamalleni kollegalleni siitä, että kyllä meistäkin vielä ystäviä tulee, onhan meillä varmasti paljon yhteistä. Ja sitten kerroin vähän turhan henkilökohtaisia asioita, mm vaikeasta äitisuhteestani, minun ja mieheni suhteesta (seksi on hyvää ja miksi, mutta miehen ylipaino kuitenkin harmittaa yms...). Koitin siis löytää niitä yhteisiä asioita kertomalla omia salaisuuksiani. Voi veetu sentään.
Avauduin ja itkin kännissä vääristä asioista väärille ihmisille, tunnustin työkaverille ihastuneeni häneen ja muuta noloilua... Perussettii.
Up kai täältä löytyy muitakin mokailijoita 😅
Tulihan sitä mokailtua, mutta paras tapa selvittää asia, on lähettää julkinen anteeksipyyntö. Ensi vuonna sitten uudestaan.
T. Teuvo
Ripuloin vahingossa tanssilattialle ja avauduin ummetuksesrani työkaverille... olin maanantain saikulla...
Olen itse raskaana, mutta välittömästi jälkkärin jälkeen yksi yleensä
niin hillitty ja hallittu päällikkö kävi vääntämässä musiikin täysille, ihan liian kovalle ja nousi yksin tanssimaan ruokailusalin edessä olevalle lavalle. Silleen kädet ylhäällä lantio pyörii wooou wooou woooou. Lähdin siinä vaiheessa kotiin.
Voi ihania stooreja, illan naurut!
Tsemppiä! Itse olin kiltisti tänä vuonna, mutta viime vuosi....voi luoja... Oksensin ehkä tunnin vessassa sen jälkeen kun olin riehunut tanssilattialla kuin hullu, raahaten kaikkia väkipakolla tanssimaan ja julistamalla tanssikisan, jossa toki itse vedin maailman mahtavimman (noloimman) shown. Vieläkin kylmää, mutta kyllä se pahin häpeä siitä laantuu....