Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäidit! Millä tavalla hankitte lisätienestiä kotona olon ohella??

Vierailija
12.04.2006 |

Vinkkejä kaivataan! =) Jotain jälleenmyyntityötä...tms.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kirppismyynti on tietty kausiluontoista, kun sitä tavaraa ei nyt kuitenkaan joka päivä tule heitettyä pois ja ostettua uutta...

Vierailija
2/5 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut vähän sellainen hamstraajaihminen ja olen pikkuhiljaa aina käynyt läpi noita kamojani ja myynyt niitä (samalla saa tilaa hamstrata lisää tavaraa). En minä tällä kamalasti rikastu, mutta kyllä sillä aina joitakin kymppejä kuussa saa, minimaalisella vaivalla.

Itse pystyn tekemään pienimuotoisia freelance-töitä ihan omalla alallakin. Niihin vaan valitettavasti menee paljon aikaa ja energiaa ja taloudellinen hyöty on suhteellisen pieni. Enemmän huvin kuin hyödyn nimissä siis koetan sitä tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Vuokraan asuntojani.

- Myyn kirppiksellä/ebayssa/huutonetissa ylimääräisiä pois.

- Teen välillä jotain pienimuotoista duunikeikkaa.

Noista kertyy tuloja ihan mukavasti :)

Vierailija
4/5 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa kuin heinänteko nykyään tuo lisäansioiden saaminen netissä:) Nakkaa mulle sähköposti osoitteesi niin laitan sulle henkilökohtaisen kutsun tulemaan.Ei mitään maksuja/sitoutumista..Paypal tili tarvitaan maksuihin,joka on myös ilmainen ja kätevä,toimii useimmissa verkkokaupoissa maksutapana

Voin laittaa kuvakaappaukset Paypal tililleni tulleista maksuista...

p.pekte1@gmail.com 

Vierailija
5/5 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

teemu kirjoitti:

Helppoa kuin heinänteko nykyään tuo lisäansioiden saaminen netissä:) Nakkaa mulle sähköposti osoitteesi niin laitan sulle henkilökohtaisen kutsun tulemaan.Ei mitään maksuja/sitoutumista..Paypal tili tarvitaan maksuihin,joka on myös ilmainen ja kätevä,toimii useimmissa verkkokaupoissa maksutapana

Voin laittaa kuvakaappaukset Paypal tililleni tulleista maksuista...

p.pekte1@gmail.com 

Mikä pyramidihuijaus sulla on meneillään? Huijaukseen viittaa että vihjailet ansioista mutta et ole valmis julkisesti siitä kertomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi