Tony Robbins, mikä on tämä ihmeiden tekijä?
Ootteko nähny ja onko mistään kotoisin?
Kommentit (6)
Olen lukenut kauan sitten. Robbins oli Sarasvuon esikuva ja kai jonkinlainen kimmoke Sisäisen sankarin kirjoittamiseen. Sitä samaa menestysteologiaa ja mahdollisuuksien korostamista. Itselläni meni maku Robbinsiin, kun hän avioliiton kestämistä ja rakkautta hehkutettuaan meni pettämään vaimoaan todella rumasti.
Vähän sama oli Sarasvuon kanssa. Olisi uskottavampaa näiden Unlimited powerien ja Sisäisten sankarien kirjoittajilta, jos he oikeasti näyttäisivät onnellisilta omassa elämässään. Jos neuvoo muita ja näyttää itse jatkuvasti vain nälkäiseltä, ei ole lopulta kovin vakuuttava.
Molemmilla risainen lapsuus, josta lienee syntynyt kimmoke ponnistaa kovaa ja korkealle.
Eipä sillä, on siellä ihan varteenotettavia juttuja, kunhan ei ala palvoa henkilöä jumalana ja niellä itse miettimättä.
Amerikkalaista hapatusta. Katsoin puolia tuntia Neflixistä mutta sitten ei enää pystynyt katsomaan pidempään. Jotkut tykkäävät.
Olen katsonut youtubesta muutaman yleisösession, jossa hän kääntää kohdehenkilön fokuksen irti ongelmistaan ja saa luotua uutta näkökulmaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut kauan sitten. Robbins oli Sarasvuon esikuva ja kai jonkinlainen kimmoke Sisäisen sankarin kirjoittamiseen. Sitä samaa menestysteologiaa ja mahdollisuuksien korostamista. Itselläni meni maku Robbinsiin, kun hän avioliiton kestämistä ja rakkautta hehkutettuaan meni pettämään vaimoaan todella rumasti.
Vähän sama oli Sarasvuon kanssa. Olisi uskottavampaa näiden Unlimited powerien ja Sisäisten sankarien kirjoittajilta, jos he oikeasti näyttäisivät onnellisilta omassa elämässään. Jos neuvoo muita ja näyttää itse jatkuvasti vain nälkäiseltä, ei ole lopulta kovin vakuuttava.
Vaadin lähteen! En muuten usko moista.
Hyvä dokkari, no bullshit.