Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vähäinen tarve läheisyyteen

Vierailija
17.12.2017 |

Olen syksyn ajan tapaillut miestä ja ihastunutkin vähän. Miehellä vaan on ihan erilainen tarve seksiin eli kerran viikossa riittää. Itselläni olisi päivittäin kiinnostusta. Pitemmän päälle tästä tulisi varmaankin ongelmaa ,sillä jos jo näin alussa tahti on tuollainen, niin tuskin paranee. Mitä mieltä olette, arvon siskot?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä siitä voi muuta mieltä olla kuin että teillä ei seksuaaliset tarpeet kohtaa. Joko hyväksyt sen ja jatkat tapailua tai lopetat ja etsit miehen jonka kanssa osuu paremmin yhteen.

Vierailija
2/5 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä vähän paremmin tietää miksi tuo määrä on toiselle sopiva ennen kuin arvioidun sitä muuttuuko määrä jossakin vaiheessa vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti myöhemmin asia kääntyy päälaelleen ja sinä alat pihtaamaan.

Vierailija
4/5 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä se tarve lisääntyisi. Fysiologinen ominaisuus, kuten nälkä. Joillakin useammin kuin toisella ja ei voi pakottaa muuhun muottiin.

Vierailija
5/5 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja mieheni tarpeet ovat olleet myös alun perin erilaiset; minä haluaisin enemmän ja miehelle riittänyt vähempikin. Miehen mukaan on eletty. Nyt sitten ollaankin oltu jo useampi vuosi ilman. Eli koskaanhan ei voi toki tietää, mutta ainakin oma kokemus on ettei tarve ainakaan lisäänny, päinvastoin! :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme