Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoatko noita mainoksia?

Vierailija
17.12.2017 |

Agressiivisesti pyörivät ja huutavat joka sivulla, taustalla että sivulla! Taidanpa ottaa taas käyttöön adblockin vaikka hidastaa konetta paljon. Hitto noita jaksa!

Enkä niitä todellakaan katso vaan rullaan aina piiloon! Sen verran pistän muistiin että osaan vältellä tuotetta ja sen valmistajaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä rakastaisi....

Vierailija
2/6 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa.  Mainoksista saatu tuotto on elinehto niille kanaville joita me veronmaksajat emme joudu ylläpitämään.  Pakollisella Yle-verolla ei ylläpidetä mainosmyynnillä porskuttavia kanavia.  Fiksun ihmisen luulisi ymmärtävän, että mainoksia tarvitaan jotta ko. kanavat voivat ostaa "myös" laadukkaita ohjelmia katsojilleen.  

Mikäli inhoat mainoksia, niin siirry katsomaan Ylen-ohjelmia.  Niissä olet itse mukana rahoittajana 🙂

Ylen kanavilta tulee myös mielenkiintoista/viihdyttävää ohjelmaa.  Tuskin on huono vaihtoehto vaihtaa kanavaa, mikäli mainokset pilaa fiiliksen.  Sulla on valta valita kanava.  Oma hyvinvointisi on tärkein.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En inhoa.  Mainoksista saatu tuotto on elinehto niille kanaville joita me veronmaksajat emme joudu ylläpitämään.  Pakollisella Yle-verolla ei ylläpidetä mainosmyynnillä porskuttavia kanavia.  Fiksun ihmisen luulisi ymmärtävän, että mainoksia tarvitaan jotta ko. kanavat voivat ostaa "myös" laadukkaita ohjelmia katsojilleen.  

Mikäli inhoat mainoksia, niin siirry katsomaan Ylen-ohjelmia.  Niissä olet itse mukana rahoittajana 🙂

Ylen kanavilta tulee myös mielenkiintoista/viihdyttävää ohjelmaa.  Tuskin on huono vaihtoehto vaihtaa kanavaa, mikäli mainokset pilaa fiiliksen.  Sulla on valta valita kanava.  Oma hyvinvointisi on tärkein.  

Oletko koskaan kuullut Adblockista?

Vierailija
4/6 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstan mainosten "monikulttuurinen" tuputus kyllä alkaa pikkuhiljaa käymään aivoon, aina joku ruskettuneempi vaatemallina.

Vierailija
5/6 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija nro 3.

Mainosten esto oli mulla käytössä ehkä kaksi vuotta.  Mutta, esto hidasti liikaa ja saattoi estää joihinkin ohjelmiin pääsyn.  Nyt mulla ei ole mainoksille estoa ja joskushan tulee myös hyödyllisiä mainoksia, jotka saavat minut kiinnostumaan ja ostamaan tuotteen.  Joistakin mainoksista en ymmärrä "hölkäsen pölähdystä," mistä tuotteesta on kyse.  Mölyävistä, räjähtävistä, voimakkaasti  välkkyvistä mainoksista en tykkää.  Mutta pärjään niiden kanssa, koska päätän itse katsonko vai en.  Katson ohjelmia langattomat kuulokkeet päässä ja poistan äänen heti kun siltä tuntuu.

Olisko sinulle riittänyt viestini kaksi ensimmäistä sanaa, en inhoa, vai jäikö ne huomaamatta.

Vierailija nro 2

Vierailija
6/6 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten yle liittyy näihin vauvan sivuihin??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme