Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKAMAATUSKAT KEVYESTI KESKIVIIKKOON***

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäppinen 8,020kg ja 72,2cm

Typytypytyy 9,1kg ja 70,4cm

(Miten niin tarkka neuvolantäti?)

Voi ihmetys... Bonnie vois hönkiä niitä lämpimiä tuulia tänne kotsuomeen päin, häviäis nuo lumikinokset tuolta pihasta. Ruohoa, lehtiä, jäätelöö... KESÄ TÄNNE JA HETI ;)!

Kylläpä alkoi aamu hymyssä suin kun luin Truutan pikku laamasta. Meillä aiheuttaa marjasoseet (useimmiten mustikka) sellaisen ilmiön, että juuri kun suu on täynnä, on aivan pakko alkaa päristellä...

Oon antanu napiaisille kurkkua maisteltavaksi, mutta molemmat saivat siitä aimo palat irti, joten se siitä.

Täälläpä onkin outo valoilmiö tuolla taivaalla!? Voisko todella olla niin hyvä tuuri, että tänään paistaisi aurinko koko päivän... No ei nuolaista ennenkuin tipahtaa ;). Mukavaa päivää maatushkat ja peipit ja ONNEA päivänsankareille!

Vierailija
2/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä paistaa aurinko jos ei lasketa meidän ' ulkomaan siskoja' joilla jo kevät? Tänne Vantaalle kans aurinkoa kiitos!

Eilen oli 6 kk-bileet ja siellä 6 samanikäistä makasi vatsalleensa lattialla ja ihmetteli toisiaan, heh.

Noista ' maistiaisista' ...mä en ole vielä antanut mitään nakerreltavaa. Mietin tuossa että milloin niitä vauvojen Maissinaksuja voi ruveta antamaan?

Jo jomottaa tämän mamman selkä tänään pahemman kerran, varmaan sitten vasta saa selän kuntoon kun kaveri jo kävelee eikä tarvitse koko ajan kanniskella.

- leikitäänkö teillä vielä jumppamatolla vai onko jo out?

Meillä ollaan välillä siinä, mutta sitten tulee kaaret vastaan, ollaan vatsallaan ja tanssitaan tangon kanssa...heh.

Jepulis olipas taas tähdellistä asiaa, nyt suihkuun ja lounasta väsäämään (tulee kolme mammaa ja babyt kylään).

Huomenna Jumbon Cittariin vellihyllytreffit? Täytyy mennä ostamaan pääsiäiseksi muonaa vaaville.

Mukavaa päivää...palaan myöhemmin!

Ja tietty onnittelut heille jotka tänään täyttää puolikkaan vuoden!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä, että luin tosta eilisestä pinkasta e-karjalan allergiaoireista. Muistin heti, että munhan pitää laittaa tippoja silmään, on nääs päässy joku pöpö iskemään ja tohtori määräs mulle kuurin. Ja jumankeuta oli apteekissa vaikee olla pokkana kun ostin ne lääkkeet, makso nimittäin 17 egee!! Siis muutama tippa!! Tähän samaan konkurssiinhan se tietty menee.. :(

Yritän kommentoida sen mitä muistan.. hmm..

PUBIIN jees tääkin maatuskaa lähtis, ja Truutta otetaanko duetto jossain karaokepaikassa? Mäkään en ole mitään tanssi-ihmisiä. En oikeen " osaa" tanssia ja tuntuu jotenki hölmöltä ketkutella siellä lattialla.. vaikka oon mä toki joskus innostunu.

Tänään suunnistan Malmille päivällä ja illalla kun on auto, yritän jaksaa Jumboon. Blondi lyhyt tukka (oon vaalentanu sen jälkeen kun romin kans nähtiin), musta takki ja 1-2 tyttölasta mukana. Tuskin on montaa samanlaista liikkeellä, heh.. Koittakaas BONGATA! ;)

Sit HAMPAISTA piti kysymäni, että kuinka h***tin kauan ne voi tehdä tuloaan? Meillä on neito ollu niiiin känkkänä, enkä oikeen keksi mitään syytä. Syö hyvin, nukkuu kohtalaisesti, kakka ok.. ikenissä ei näy mitään, mutta voisko se silti olla niin et ne hampit kiusaa? Isommat lapset oli tässä vaiheessa jo ekat hampaansa saaneet, joten siinä mielessä ootan kyllä nytkin..

Meillä on käytössä vielä Gracon autobaby-KAUKALO. Tyttö mahtuu siihen ihan hyvin, varsinkin kun voi alkaa vähentää tota toppausta jos tässä vaikka pian KEVÄT koittaa. Mä, täydellinen kesäihminen, huhuilen sitä kans; keeeeväääät, tuuuu joooo!!!!

Truutta kyseli niistä SORMIN syötävistä, mä en ole uskaltanu antaa. Pelkään kans että menee liian iso pala kurkkuun, joten syököön tyttö vielä noita omia nakkejaan.

Meillä ei muuten oo havaittu tota laama-ilmiötä. Tyttö on siisti kuin sika pienenä. Tulee (toivottavasti) siskoonsa, joka söi viiliäkin itse reilun vuoden iässä! Äitin tyttöjä, niiihh.. ;)

Juups.. ai joo ONNEA kaikille tasapuolisesti tänään, huomenna ja ens viikolla!! Huh, muistinpas.. En oo menossa ite mihinkään, mutta kun toi muisti pätkii, niin toivottelen näin etukäteen. :)

Nymmää meen lukasee hesaria, jos ehtis pidemmälle kun eilen ennenku tytsy pärähtää soimaan.. Smoiiii!

Pähkis :)

Vierailija
4/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meikäläinen hävii yks kaks täältä niin se johtuu vaan siitä että tää meidän kone flippaa varmaan ihan just.. eilenkin yritin laittaa viestejä niin tänne, kuin sähköpostillakin mutta eipä kone saanut niitä siirrettyä. :/ pa*ka mikä pa*ka.

Truutta: Mä annoin Dinalle kerran porkkanan, kuorittuna ja pestynä ja vähän tuo sitä nuoleskeli mutta ei kyllä kauaa jaksanu siitä kiinnostua. Nyt en varmaan enää uskalla kun on jo noi hampit millä saapi varmaan siitä jo irti jotain.

romi: höh, mä en pääse huomenna sosehyllytreffeille kun meillä on treffit keskustassa. :/

Bonnie: Missä päin te nyt asuittekaan? Vähän oon kade teidän +20 asteelle! Tänne kans sitä lämpöö! :)

Hansu: Mukavaa viikkoa sinulle ja perheellesi, me ootellaan täällä sun lomakertomustasi. :)

Juu, kivat 6kk bileet oli! Siellä oli kyllä lämpöä enemmän kuin laki sallii mutta ihan hyvinhän beipit jakso olla, mammat ehkä väsähti ennemmin, ainakin tämä mamma.

Nyt täytyy lähtee täyttelee tuota päiväkotipaikkahakemusta, palailen, jos kone sallii...

-Mari-

Vierailija
5/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täytyy kehua, tää maatuska vetäs 12hoota unta palloo viimeyönä, ja tytsy kans, no yhenkerran tutin laitoin ja maitohujut seittämältä, jatkettiin vielä puoleen yheksään unta..Mieli on kirkas ku..=}

Kyllä tännekin päin vois noita lämpimiä ilmoja hönkiä ja tietty aurinkokin ei ois pahitteeks.. Kesä ja jäätelötötteröt..jammmm.. Eilen kaupungille hinatti jo jäätelökoppeja, mut taitaapi suu jäätyä näillä ilmoilla..

Jumppamatolla meillä viihdytään kohtalaisen hyvin, peilille on kiva jutella ja saahan siinä myös rapisevat ja roikkuvat önniäiset kyytiä.. Enemmän tykkää olla jumppamaton vieressä rääkkäämässä pupuparkaa..=)

Uutta talo-jupakassa, mies soitti eilen kuluttajaneuvojalle, ja hän sanoi että jos remontin hinta on 4-40% myyntihinnasta nii oikeus on kaupanpurkuun, ELLEI rakennusvirhe ole oleellinen niin sitten kaupat purkeutuu heti, eikö ne kattotuolit ole aika oleelliset... jotka meiltä on sahattu poikki??? Puhumattakkaan ilmastoimatonta kylpyhuonetta yms.

Työt kutsuu..palajan..=}

Vierailija
6/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNITTELUT SANKAREILLE !!!

P:S: Pähkis, saman asian kanssa kamppailen, kärttysä on ollut jo viikonlopusta asti ja mikään ei oo hyvä vaikka kuinka koittaa viihdyttää.... Mut nyt meen volyymit nousee entisestään ettei edes omia ajatuksia kuule... Juu sii

Vierailija
7/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Do dih,nyt on muutot hoijettu ja kämppä on suht hyvässä kunnossa.keittiökalusteet vielä puuttuu mutta toivottavasti tulee tänään. Saatiin nettiki toimimaan ku kävin vähä ahistelemassa soneran miehiä,alko olemaan aika pahat vierotusoireet=)Ukko alotti eilen työt ja nyt ollaan kiljukaulan kans sitte kahestaan kotona.

Hampaat ei ole vieläkään tullu vaikka jo tuntuu sormiin,kovasti nikoa kuitenki kiusaa...

Baarihommista oli puhetta ja voin sanoa olavani vannoutunut bilettäjä/tanssija,joten yökerhot ne vetää puoleensa.Ei o kyllä tullu käytyä ku yhen kerran synnytyksen jälkeen ja seuraavan kerran menen kun poitsu on isompi,vielä ei tunnu siltä että vois mennä...

Maissinaksuista joku kyseli ja kyllä minä oon jo niitä antanu ja on kyllä nikon herkkuja.ne on kyllä aika sottaavia kun ovat niin tahmeita,mutta se ei haittaa.ne on hyviä kun sulaa suussa,ei tarvi pelätä että toinen tukehtuu,mutta vierestä kuitenki seuraan aina.

Nyt pitää mennä mutta kirjoottelen taas,ihanaa kun on pääss takas kuvioihin=)

johanna ja niko

Vierailija
8/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Taas on takana sellainen meidän mittapuulla mitattuna hyvä yö. Poitsu söi neljä kertaa ja nukkui ekassa pätkässä kolme ja puoli tuntia. Koputellaan siis ahkerasti puuta ja odotellaan pääsiäistä ja unikoulua.

KOIRA Meillä koira (7v snautseri) suhtautui vauvaan alkuun täysin välinpitämättömästi. Riekkui tietysti alkuun, mutta sitten meni pari kuukautta ennen kuin ilmeisesti hiffasi, että tuo sitten muutti meille pysyvästi. Nykyään poika seurailee jo katseella koiran liikkeitä ja välillä tarttuu turkkiin. Koiralla on ilmeisesti jonkinlaista ¿laumafiilistä¿ pojasta kun pojan itkiessä koiran täytyy myös ulvoa. Huh, miten rasittavaa kuunneltavaa. Koira on muuten hiljainen, mutta tuo itku saa sen ihan sekaisin.

SORMIRUOKA Mä ostin viikonloppuna niitä vauvoille sopivia maissinaksuja. Annettiin pojan maistella sellaista. Se muussaantuu helposti joten tulehtumisen vaaraa ei mun nähdäkseni ole. Sotku vaan voi olla aikamoinen. Eilen poika istui syöttötuolissa ja leikki nokkamukilla ja maissinaksulla...lopputuloksena oli kamala sotku. Korvissa, silmäluomissa ja tietysti kaikissa vaatteissa oli maissimössöä. Pojalla kyllä tuntui olevan kivaa...ja mamma sai laitettua sillä välin vähän ruokaa.

Tein eilen ekan kerran lihakasvissosetta itse. Pojalle kun tuntuu uppoavan vaan nuo marja- ja hedelmäsoseet, joten ajattelin tehdä bataatti-nauta-kukkakaali ¿soseen. Hyvältä ja makealta se ainakin mun suuhun maistui, joten katsotaan mitä arvovaltainen raati tänään siitä sanoo.

JUMPPAMATTO Poika ei ole oikein missään vaiheessa innostunut siitä. Alkuun siinä tuntui olevan liikaakin katseltavaa, sitten ne roikkuvat lelut vähän pelottikin ja tätä rataa, joten meillä se on jäänyt nurkkaan.

Eilen oli kans juttua mahan jumituksista. Meillä poika sai mahansa jumiin kun aloiteltiin puuroja. Alkuun otettiin kauraa ja se sopii hyvin, mutta sitten keksin laiskana kokeilla kaupan valmispuuroja. Niissä tais olla peräti neljää eri viljaa ja se oli nyt liikaa. Pari päivää poika söi vain luumua ja sillä tilanne laukesi. Raukka oli vaan kovin kipeän oloinen ja kitisevä. Aiemmin kun hänellä maha toimi jopa 4-6 krt/pv, joten oon ihan tyytyväinen jos pari kertaa riittäis. Nyt siis kaurapuuro menee aamuin illoin eikä luumua ole tarvittu.

Nyt täytyy alkaa laittautua ihmisen näköiseksi. Olis sille kampaajakäynnille todella tilausta. Milloinkohan sitä sinnekin ehtis? Kääk ja koirakin pitäis trimmata. Tänään on muskari, joten palailen ehkä myöhemmin lallattelemaan.

Aurinkoa kaikille,

Lokavaavi

Vierailija
9/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti pinoa kasvattamaan, kun ruoka porisee viittä vaille valmiina, ja lapset nälkäisinä oottaa...

Mun tarttis käydä kans huomenna Jumbossa siellä vellihyllyllä, mutten vielä tiedä aikatauluani tarkemmin..Milloinkas romi, olit sinne menossa ja oliko muitakin maatuskoja siellä suunnalla huomenissa? Taitaa vaan olla miljoona muutakin immeistä liikkeellä huomenna, kun tänään jo tuntui Tammiston kaupoissa riittävän väkeä normaalia aamua enempi.

Huomennahan on onneksi kaupat auki ysiin asti, jos jotain tarttee vielä illan päälle lähikaupasta kipasta.

Tänään mä lähdenkin tapaamaan yhtä entistä työkaveriani, jihuu, saapi tuulettaa vähän korvien väliä tyttöjen kesken...

Iloinen yllätys oli postin joukossa;saatiin hääkutsu!! Mahtavaa, että vielä näin vanhoilla päivillä pääsee oikein kunnon kesähäihin, ja siis ihan sulhokin on meitin ikäluokkaa, morsmaikku tosin taitaa olla kymmentä vuotta nuorempi, ainaskin.

Onko teillä kaikilla äiteillä jotain vauva-äiti seuraa naapurustossa? Ainaskin tuntuu siltä, kun teillä monilla on noita vauvatreffeja ym.? Mä oon ainut vissiin tämmönen otus, joka ei ole käynyt missään äiti-lapsipiireissä tai muuallakaan, jotta oisin päässyt tutustumaan muihin pienten äiteihin.Mun työkaveriila on kyllä tammikuussa syntynyt typy, mutta kun se asustaa sitte Itä-Hesassa, niin ei kauhian usein tuu tavattua.

Vähän jänskättää, kuinka Milo viihtyy tänä iltana, kun on niin tottunut siihen, että äiti on aina läsnä ja lähettyvillä, niin voipi kyllä pitää jonkinsortin äänenavaus-treenit isälle.Oon kyllä tulossa jo ysin pintaan himaan, joten huudelkoon sitten siihen asti, jos niikseen tulee.'

Pähkiskö se lupautu karaoke-kaveriksi? Hyvä, hyvä..etitään oikeen semmonen karvalakki-karaoke paikka, missä kukaan ei tunnista ja eiku laulamaan kovaa ja korkeelta! Sävelestä viis...

Kiva, että Jopotitikin on taas linjoilla..Musta tuntuu, että jos ei muutamaan tuntiin pääse lukemaan kuulumisia, niin sitten on jo vieroitusoireita, että hyvinpä selvisit noin pitkästä ajasta!

Onnea, onnea kaikille päivänsankareille!

Hauskaa päivänjatkoa, ja iltaakin..Ehkä käyn pinon lukasee vielä illalla, ehkä en...

Truutta

Vierailija
10/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapuihan se aurinko sitten tänne Vantaallekin päin. Nyt mulla on harvinainen tilaisuus pinoutua, kun kumpikin lapsi nukkuu samaan aikaan. Oli viikonloppu ja alkuviikko niin kiireistä, ettei ole paljon koneen ääressä ehtinyt istuskella. Sunnuntaina meillä oli noita ja pikkutipu liikenteessä koko päivän. Eilen käytiin hakemassa viiden kk:n rokotus. Hyvin meni, vauva ei inahtanutkaan.

Paljon on ollut aiheita, pottailua ei olla vielä kokeiltu, eikä meidän pieni vielä istukaan yksinään, joten se saa odottaa. Syöttötuolissakaan ei olla vielä istuttu. Tosin se onkin vielä esikoisen käytössä, riisutussa muodossa. Turvakaukalossa matkustellaan, vielä ei olla istuinta hankittu. Vaunuissakin vielä makaa kopassa. Tosin ei kyllä enää mahdu sinne kovin kauaa, ja muutenkin taitaa kohta haluta jo nähdä vähän maailmaa. Tänäänkin, kun oltiin puistossa, makasi vaunuissa hereillä suurimman osan aikaa. Oltiin kyllä ajoitettu ulkoilu päiväuniajalle, mutta...Vierastamisestakin on ollut puhetta. Meillä vierastetaan ajoittain. Ja jumppamatto on meillä ihan ykkösjuttu. Jaksaa leikkiä siinä itsekseen tai esikoisen kanssa mukavia pätkiä.

Meillä maistellaan nyt toista viikkoa kiinteitä, perunaa ja mangoa (sattui löytymään mangopurkki kaapista). Kakkaaminen on huimasti vähentynyt, ehkä joka toinen päivä nykyään, entisen noin 3 x päivässä sijaan. Meillä on tullut, jo ennen kiinteden aloitusta, kaulalle ja rintaan ihottumaa. Aikaisemmin ei ole ollut. Onko muilla ollut tällaista ja miten olette hoitaneet?

Nyt olis kai mentävä ruoan laittoon. Aurinkoista iltapäivää kaikille!

Vierailija
11/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tämä mamma vähän sekaisin, siis aurinkoista keskiviikkoa sitä kai pitäis tänään toivottaa...

Vierailija
12/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin sellainen säkki basmaattiriisä ja minä fiksuna avasin sen ja samantien pudotin lattialle - en ole mitenkään kömpelö :) Eikä ole edes häitä tiedossa jonne voisin viedä näitä jyviä..

Mari, me asutaan USAn pohjoisosassa, Michiganissa. Yritän naama punaisena puhaltaa tätä lämmintä ilmaa suomeen päin.

Meidän pojusta on tullut tällainen ikiliikkuja, ei millään malttaisi olla paikallaan ellei sitten nuku ( ja silloinkin pyörii aika paljon). Jalat potkivat ja kädet viuhtovat jatkuvasti. Kaikkeen pitää yrittää koskea ja samalla harjoitellaan ääntelemistä. Minkähänlainen vauhtihirmu tästä tulee kun pääsee liikkumaan?

Jumppamatto on vielä " in" , poju tykkää katella ja jäystää leluja. Useimmiten kääntyy mahalleen mutta pystyy silti leikkimään lelukaaren leluilla.

Minä olen kanssa antanut pätkän porkkanaa pojulle. Tykkää imeskellä sitä, ja kun ei ole hampaita vielä niin ei tarvitse pelätä että saisi siitä palasia. Pitää etsiä niitä maissinaksuja, onkohan niitä täällä - Babytalk, onko tietoa?

Pitää mennä imuroimaan viimeiset riisinjyvät sohvan alta pois..

Bonnie

Vierailija
13/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino 17,1 pounds (olisko toi jotain 7,7kg)

Pituus 26 3/4 inchia (68cm?) Autapa Bonnie naissa.

Kommentti viela naihin: saan joka kerta kaupassa kuulla ihmettelyja siita kuinka iso tytto meilla on " and only 6 months old! She must have been big when she was born.." Mun mielesta mitat on varsin normaaleja :(

Kaikki hyvin, kasvaa omaa kayraansa. Sai hepatiitti ja pneumokokki tehosteet, pikkasen itkas, mutta ei kummempaa. Laakari sanoi, etta han ei nae hyotya lihan aloittamisessa (?) Outoa kun kuuntelee Suomen neuvolan ohjeita. Tytto saa kuulema proteiineja ihan tarpeeksi ja rautaa taalla lisatty korvikkeeseen. Sanoi, etta nyt voi aloittaa sormiruuan antamisen. Neuvoi keittamaan porkkana paloja ja laittamaan syottotuolin tarjottimelle muutaman.Voi myos kokeilla murorenkaita. Bonnie: en oo nahny maissinaksuja , mutten oo toisaalta kauheen tarkkaan etsinytkaan. Muuten taalla on musta joka paikassa ' fingerfoodia" myytavana lapsille. Taalla myos aika moni antaa lapsille mehua janojuomana ja sita laakari kehoitti valttamaan. Oon kylla ihmetellytkin sita mehun juottamista taalla nain nuorille. Toisaalta meidan tytsi vihaa pelkkaa vetta eli voi olla, etta taytyy kesahelteilla antaa sita mehua, vaikka sitten laimennettuna.

Yksi pulma meilla on: tyton alaluomen ripset osoittaa molemmissa silmissa suoraan silmiin pain. Niihin kertyy aina rahmaa ja pelkaan,etta ne arsyttaa silmia.Kysyin laakarilta ja han sanoi, etta hanen yhdella toisellakin potilaalla sama ongelma, muttei han tieda oikein mita asialle voi tehda. Ei ole kuulema vaarallista. Kehoitti kokeilemaan vaseliinia, jolla voi yrittaa painaa ripsia oikeaan suuntaan. Onkos kellaan muulla tallaista ' outoa' ongelmaa?

Lisaksi saatiin istumisharjoituksia. Seuraava neuvola onkin vasta kolmen kuukauden kulutua.

Jo riittaa neuvolasta!Mukava kuulla, etta e-karjalan talossa nukuttiin viime yo hyvin. Kylla se kummasti virkistaa...

Truutta: mun henkireika on joka viikkoiset mammameetingit. Oon saanu sielta ystavia ja paljon hyodyllista tietoa paikallisist tavoista. En tieda kuinka paljon tytto niista valittaa. Onhan hyva, etta tajuaa maailmassa olevan muitakin pienia ihmisia. Toisaalta viime kertoina hihkunut ihan innostuksesta, kun toinen taapero tullut napittamaan silmiin masulla ollessa.

Jaaha,nyt herattiin paikkareilta. Keskiviikon jatkoa toverit!

BT

Vierailija
14/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

BT; ihan oikein väänsit noi tuumat ja paunat :) Me mennään ensi maanataina mittauksiin.

Minäkin saan usein kuulla kuinka iso meidän vauva on! Ja pari päivää sitten näin pikkasen pienemmän vauvan ja hämmästyin kun mulle kerrottiin että hän on 8kk. Ehkä suomalaiset vauvat ovat suurempia???

Luin kanssa lääkärin antamista lehtisistä että lihaa ei kannata antaa ennen 7-8kk ikää. Ei kyllä sanottu miksi, ihme että on niin erilaiset suositukset kuin suomessa. Luettiin miehen kanssa netistä näistä suosituksista ja monessa tutkimuksessa sanottiin että ei sillä niin väliä missä järjestyksessä mitäkin annetaan ( jos ei ole allergiaa perheessä), se on enemmä kultuurista kiinni. Esim. intiassa annetaan mausteita aikaisin, irlannissa lihaa jne.

oukkidoukki, pitää mennä vaihtamaan pojun vaippa. Iituko se sanoi että kakkaaminen vähentynyt kiinteiden myötä? Meillä taas lisääntyi reilusti, 3x päivässä kun ennen korkeintaan kerran.

Bonnie

Vierailija
15/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin reilun tunnin vaunulenkillä kun kaverit olivat lähteneet. Jospa tämä kevät tästä saisi tulta allensa..voisi ottaa puutarhakalusteet kohta esiin niin voisi kevätaurinkoa saada vähän harmaaseen naamaan.

Truutta: olemme varmaan Jumbossa huomenna noin 11 aikoihin.

Pähkis: vaalensin muuten minäkin hiukseni sen jälkeen kun tavattiin vellihyllyllä.

Jopotiti pääsikin nopeasti takaisin nettipimennosta, hyvähyvä.

Juu meillä on yleensä sellaiset 1-3 mammatreffiä/vko, sen verran on kaveripiirissä nyt näitä pienokaisia (melkeinpä kaikilla). Ihan kiva tavata muita mammeleita ja babyja...sitten on tietty ihan kiva välillä viettää ihan kahdestaan pojan kanssa päiviä.

Jeps, nyt ruoanlaittoon. Palajan viimeistään huomenna, sitten onkin 4 pvän nettipimento kun lähdemme mökille.

Heeei!

Vierailija
16/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iida4: meidän pojalle tuli jotain näppyjä myös poskiin ja massun puolelle, kenties jostain uudesta ruoasta. Mutta ovat sitten aina kadonneet parin päivän sisään.

Vierailija
17/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan taasen päivä vierähtänyt, mies iltavuorossa, pääsee kymmeneltä, menee huomenna aamuun 6-14 ja takas samana päivänä yölöysiin 22-06. Täytyneepi lähtee tytsyn kanssa " evakkoon" pe aamuna jotta saa mies nukkua, kun tuonne toiseen päähän ei uskalla mennä nukkuu. Käypi kuitenkin miehen tuurilla et katto romahtaa.. =(

En oo vielä antanu maistiaisiii tytsylle, mutta kaupassa oon kyllä hiplannu niitä maissiraksuja ja porkkanakin on käynyt mielessä josko antais maisteltavaks.. sitten joku päivä..

Truutta kyseli niistä äiti- vauva tapaamisista, meillä tän kadun varrella on kaks melko saman ikäistä muksua, poika 10kk ja tyttö 7kk, joten tapaamisia on lähes päivittäin, milloin käydään kärriajelulla ja toisinaan vaan istutaan ja höpötetään jonninjoutavia.

Käytiin tytsyn kanssa tänää kaupungilla, mummi haki meidät shoppailemaan, löydettiin aaiika nätti mekko ja pari bodya. Jännä juttu mutta tytsyllä oli nenä jonkin verran tukossa kun lähdettiin, mutta tuon reissun aikana, lähtö n.14.30 paluu n.18.30, ei ollut nokka tukossa. Kotiin kun tultiin niin nenä meni melko heti tukkoon, joten oisko altistunut sille homeelle tai jollekkin, vaikka kunt.tark. väitti ettei huoneilmassa ole hometta, ainoastaan vintillä... Voi p#¤#¤#¤ sentään... No 1.5 saadaan vasta se tilapäis kämppä nuijamaalta, mutta jos oireita tytsyn kohdalla on, niin taidanpa lähteä aikaisemmin... johonkin... Ellei tuo tukkoisuus ole sittem luntsaa, mutta oishan sitä kyllä silloin kuumetta ja yskänpoikastakin.. voi vee kun ei tietä..

Taidan vetäytyä soffan kulmaan, odottelemaan miestä duunista, ja katsomaan.... mitälie telkusta tulee..=}

Ai nii.. viime yönä heräsin siihen kun olin haistavani savua talossa.. väärä hälytys, onneks. Taitaa nää talo jupakat kummitella unissa.. no onneks ei sentään se naapurin MATTI, vaikka tällä hetkellä tuntuu että matti mieluummin UNISSA kuin talon palaminen..

Yötä...kukkukaa hyvin ja kullan kuvia..=}

Vierailija
18/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskules kun en meinannu päästä kirjautuu tänne, jotenki mut vaan heitettiin samoin tein ulos..?!? No, jonninjoutavia mulla vaan olikin..

Kävin Malmilla ja tosiaan nyt illalla vielä Jumbossa. Tsiisus että oli porukkaa! Että lycka till vaan huomenna maatuskat jos Jumboon menette. Miten yks pyhäpäivä (okei, neljä vapaata) saa aikaan tommosen kansanryntäyksen? Mä uskaltaudun huomenna vaan tohon lähikseen, se on niin pieni ettei jonotkaan voi kovin kummosia olla.

Truutta, en mäkään mihinkään " piireihin" kuulu. Ystävillä on paljon lapsia joita tavataan, myös pieniä vauvoja muutama. Mutta en mä sit muuten oikeen jaksa tän nuppusen kanssa säheltää ympäriinsä, kun on noiden isompienkin harrastukset vielä iltasin. Ja jos joku ei vielä tiedä, niin mähän olen myös äärimmäisen laiska ihminen. En jaksa edes hiekkalaatikon reunalla istua.. :/

Mehän voitas Truutta tehdä yhdessä semmonen pieni piiri, vaunulenkkiä sievällä säällä ja kahvittelua sitten sadepäivänä. Ja illaks karaokeen!! ;) Asutaan kuitenki sen verran lähekkäin, et voishan tässä jonkinmoiset mammatreffit joskus järkätä..

Olikohan mulla tosta tytöstäkin joku juttu mielessä? No se meni jo.

Hohhoijakkaa.. pitänee vetäytyä kammarin puolelle, etten simahda tähän. Oishan nääkin jutut voinu odottaa huomiseen, mutta ei..

P....zzzZZZzzz