Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lopettamassa kaverini kanssa tupakointia, miesystävän kommentti "kyllä *Minna pystyy siihen mutta sinä et"

Vierailija
16.12.2017 |

Olen polttanut kymmenen vuotta ja nyt aion tosissaan lopettaa. Ystäväni *Minna on polttanut kauemmin ja isompia määriä.

Löimme vetoa Minnan kanssa eräästä rahasummasta siitä, kumpi onnistuu lopettamaan tupakoinnin aikaisemmin. Eli jos näkisin Minnan tupakka suussa niin potti kuuluisi munulle ja päinvastoin.

Miesystäväni kommentti oli "Kyllä Minna siihen pystyy mutta sinä et"
Kun kysyin miksi ajattelee näin, niin sanoi "No Minna on Minna, se pystyy mihin vain"

Ärsyttää, vi*uttaa ja on kamalat niksat. Annanko vaan periksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna periksi, mies ja Minna voittaa :)

Vierailija
2/5 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et anna periksi! Et varmana! Nikotiinipurkkaa tms avuksi. Möntti miesystävä sulla kyllä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ja kannustava miesystävä sinulla. Mitä jos lennosta vaihtaisit myös miesystävän? Voimakastahtonen nainen pystyy mihin vaan, jos ei anna heikoille hetkille valtaa. Ennakoi tuleva tilanne ja pidä vaikka purkkaa taskussa, näin eliminoit tupakantuskaa.

Vierailija
4/5 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen polttanut kymmenen vuotta ja nyt aion tosissaan lopettaa. Ystäväni *Minna on polttanut kauemmin ja isompia määriä.

Löimme vetoa Minnan kanssa eräästä rahasummasta siitä, kumpi onnistuu lopettamaan tupakoinnin aikaisemmin. Eli jos näkisin Minnan tupakka suussa niin potti kuuluisi munulle ja päinvastoin.

Miesystäväni kommentti oli "Kyllä Minna siihen pystyy mutta sinä et"

Kun kysyin miksi ajattelee näin, niin sanoi "No Minna on Minna, se pystyy mihin vain"

Ärsyttää, vi*uttaa ja on kamalat niksat. Annanko vaan periksi?

Tuo sinun viimeinen lause paljastaa miksi miehesi ei ajattele sinun onnistuvan. Nyt oikeasti otat itseäsi niskasta kiinni ja ajattelet tulevaisuutta. Tupakanpoltto ei ole sen riskien arvoista. Haluatko pelata rulettia esimerkiksi keuhkosyövän saamisen kanssa muista terveyshaitoista puhumattakaan?

Ja kyllä, olen itse lopettanut 15 vuotta kestäneen tupakanpolton ihan vain tahdonvoimalla. Ekat muutaman viikon se oli ihan helvettiä, mutta imeskelin aina yhtä dent-pastillia kun tuli röökin himo. Nyt neljä vuotta myöhemmin en enää edes tajua miksi poltin, sillä pelkkä hajukin kuvottaa nykyään.

Ajattele tulevaisuuttasi ja näytä muille että sinussa on tahdonvoimaa selättämään tupakointi. Muista että nikotiinipurukumit jne ovat olemassa, mutta ainakin itselleni niistä tuli huono olo.

Vierailija
5/5 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut kavereilleni vastaavasti. Joillain ihmisillä ei vaan ole itsekuria. Näin se menee. Turha ruveta valehtelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi