Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako humalatilaa katsoisit mieheltä vuoden sisällä, ennen kuin jättäisit?

Vierailija
16.12.2017 |

Uudessa suhteessa. Itse katsoisin kaksi. Jos olisi heti tutustuttua humalassa, katsoisin vain yhden.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

375

Vierailija
2/17 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi humalassa oleminen olisi syy lopettaa parisuhde?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän tilanteesta. Yhden exän kesän juomisputken katsoin lapsensa takia, kun oli luvannut matkan elokuulle lapselleen ja tiesin ettei siitä mitään olisi tullut jos minäkin olisin jättänyt miehen ennen sitä. Eli ihan tilanteesta kiinni, jos nyt mulla olisi joku mies niin se olisi yksi ainoa ryyppyreissu minkä katsoisin. Eri asia jos yhdessä mennään baariin drinksuille tai on vaikka jonkun synttärit tms. Mutta jos ehdoin tahdoin täytyy jättää puoliso kotiin ja lähteä itse syyttä kapakkaan vetämään itsensä oksennuskuntoon, se olisi sitten siinä.

Vierailija
4/17 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi humalasta. Jos riehuu, karjuu, uhkailee ja haastaa riitaa niin yksi kerta riittäisi. Jos taas naureskelisi youtube-videoille tai pelailisi hekotellen pelejä niin ei haittaisi, paitsi jos alkaa viikossa olemaan enemmän kännipäiviä kuin selviä.

Vierailija
5/17 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen juoppo joten aika monta. Jos toinen olisi räyhäjuoppo, tekis katoamistemppuja tai joisi joka päivä niin sellaista en kyllä kauaa jaksaisi.

Vierailija
6/17 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudessa suhteessa. Itse katsoisin kaksi. Jos olisi heti tutustuttua humalassa, katsoisin vain yhden.

Sun kanssa pitää sitten olla kännissä koko ajan.

Vierailija
7/17 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalaiset miehet ovat ihania. Ei selväpäistä tiukkapipoa kukaan kestä.

Vierailija
8/17 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä on Kiva olla, kännissä laulattaa. Se hän riippuu ihmisestä. Jos on pahapäinen ja mulkku kännissä, niin heti ero. Jos taas mukava, seurallinen, fiksu, niin olkoon aina kännissä.

Vierailija
9/17 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän tilanteesta. Yhden exän kesän juomisputken katsoin lapsensa takia, kun oli luvannut matkan elokuulle lapselleen ja tiesin ettei siitä mitään olisi tullut jos minäkin olisin jättänyt miehen ennen sitä. Eli ihan tilanteesta kiinni, jos nyt mulla olisi joku mies niin se olisi yksi ainoa ryyppyreissu minkä katsoisin. Eri asia jos yhdessä mennään baariin drinksuille tai on vaikka jonkun synttärit tms. Mutta jos ehdoin tahdoin täytyy jättää puoliso kotiin ja lähteä itse syyttä kapakkaan vetämään itsensä oksennuskuntoon, se olisi sitten siinä.

Ryyppyreissu? Ihan uusi käsite. Alkoholistien terminologiaa.

Vierailija
10/17 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kriteerillä jäät ilman miestä. Enkä ihmettele.

Vierailija
11/17 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi katsoa humalaista miestä? Jollekin sopii jopa monta kertaa viikossa, jos vain hekottelee. Ei mitään järkeä. Aivan ensisijainen kriteeri miehessä, että juo asiallisesti. Siis joitakin kertoja vuodessa ja vähän. Humalaan ei pitäisi tulla koskaan, paitsi vähän puheliaaksi tms.

Vierailija
12/17 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta. Itsekin olen humalassa 1-3 kertaa kuukaudessa.

Vierailija
13/17 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustumisvaiheessa en yhtään. Myöhemminkään ei sitten ole tarvinnut katsella.

Vierailija
14/17 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryyppyreissu? Ihan uusi käsite. Alkoholistien terminologiaa.

No enpä minäkään ennen tuota kesää tiennyt mitä on seurustella sellaisen ihmisen kanssa joka pakenee arkea joka ikinen ilta paikalliseen räkälään viettämään aikaa parhaan kaverinsa kanssa, tulee yömyöhään kotiin ja lähtee aamulla töihin. Poislukien vapaapäivät, silloin voikin sitten lähteä sinne kapakkaan jo heti yhdeksältä kun se aukeaa.

Vierailija
15/17 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle soitti vasta tutustumisvaiheessa eräs mies humalassa sopertaen. Siitä hetkestä oli selvää, ettei meistä voi tulla mitään.

Vierailija
16/17 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laatumiehet juovat  normaalisti. He hakeutuvat kyllä seuraan, eikä siihen tarvitse alkoholia.

Vierailija
17/17 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä menettää tuollaisessa miehessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän