Oletko sellainen ihminen, jota AV-palstan mukaan ei pitäisi olla edes olemassa?
Tällä palstalla yleinen mielipide tuntuu olevan, että kaikki isorintaiset naiset vihaavat omia rintojaan, ne aiheuttavat suunnatonta kärsimystä ja pienennysleikkaus on suurinpiirtein uskoontuloon verrattava kokemus, joka muuttaa elämän täysin. Itse en oikein tähän muottiin sovi, koska en koe isojen rintojen aiheuttavan minulle kärsimystä, en vihaa niitä, enkä halua niistä eroon.
Oletko sinä törmännyt AV:lla yleiseen mielipiteeseen, jonka mukaan sinua ei pitäisi olla edes olemassa?
Kommentit (35)
Olen. Koska kiinnostunut ihminen saa järjestettyä treffit viikon sisään ja vastaa viesteihin parin tunnin viiveellä ja näyttää kiinnostuksensa. Minä käyttäydyn eri tavalla, joten en ole olemassa.
Juu, kyllä. Abortti ei ollut kohdallani traumaattinen kokemus, enkä ole jälkeenpäinkään kokenut katumusta ja syyllisyyttä, lähinnä vain helpotusta.
Olen 45-vuotias nainen, joka ei ole eläessään kärsinyt menkkakivuista. En syö suklaata, enkä mitään makeaa kahvin kanssa.
En ole saanut ainuttakaan raskausarpea raskauksista, enkä lihonut niiden myötä. En myöskään ole joutunut synnytysten jälkeen tikatuksi.
Tällä yli nelikymppisellä on valtavasti vientiä. Yli 10 vuotta nuoremmat miehet ovat jatkuvasti iskemässä. Kroppa on timmi, hiukset on pitkät ja housun koko on 34.
Kaikesta päätellen av-mamma olisi abortoinut minut jo hyvän sään vallitessa, jos olisi saanut tietää, että penikasta tulisi ruma kierosilmäinen lyhyt- ja ohuttukkainen ja ylipainoinen ämmä. Ainut positiivinen seikka lienee, että rinnat ovat sopivan kokoiset, kauniin pulleat, siis ei mallia paistettu kananmuna + rusina, ei niska- eikä hartiasärkyjä.
Joo todellakin :-D
terv. Nelikymppinen nainen, joka käyttää Kånken-reppua ja tennareita ja äänestää vihreitä.
Mulla on sekä ammatillinen että akateeminen koulutus. Se yksin riittää, eikä juuri mikään muukaan ei ole keskiverrosti.
Olen köyhä, ylipainoinen ja kaljuuntuva mies, ja minulla riittää silti vientiä naisten parissa ihan riittävästi omiksi tarpeiksi. Mukava luonne, kiinnostavat harrastukset ja hyvä supliikki tuntuvat riittävän.
Jep.
Olen mies ja saan aina joskus pildeä. Vaikken ole rikas, kuuluisa, komea tai supliikki.
Joo. En ole mies enkä nainen, vaikka täällä koko ajan kovasti puhutaan sillä oletuksella että kaikki on näitä. Kummallista katsoa sivusta miesten ja naisten keskinäistä sotimista vauvapalstalla. Ihmetyttää se, että miten edes onnistutte solmimaan suhteita keskenänne.
Höpö, höpö...
Laita vaikka jo tänään ilmoitus nettiin, että nainen hakee seksikumppania -- ei siis yhtään mitään muuta. Ehkä se on hyvä mainita, ettet ole maksullinen.
Saat satoja vastauksia hetkessä.
Tässä maassa on vähintään kymmeniä tuhansia miehiä, joilla ei ole mitään laatukriteereitä naisen suhteen. Ehkä joku satavuotias tai 200 kiloinen ei käy, mutta muuten...
Kyse on nyt siitä, ettet itse vain kelpuuta näitä reppanoita.