Aaw! Nyt tuntuu siltä, että rikas mies on kiinnostunut minusta!
Eli oon 22-vuotias kaunis vaalea nuori nainen. Oon ettinyt pitkään komeaa ja rikasta miestä ja nyt on yhden erittäin lupaavan tapauksen kanssa juttua. Oon jutellut miehen kanssa ja käynyt jo muutaman kerran kahvilla. Mies on erittäin menestyvässä työpaikassa ja hyvässä asemassa siellä ja on ilmeisen hyvätuloinen. :)
Kertokaa nyt, että millaisista ominaisuuksista naisella rikkaat miehet tykkää? Laittaudun kyllä joka kerran ihan tuntien ajan, ennen kun meen tapaamaan miestä. Ja miten voisin osoittaa kiinnostukseni rikkaalle miehelle? Joo mies on yli 10 vuotta mua vanhempi, mutta se ei haittaa, koska on kuitenkin tosi komea, rikas ja kohtelias.
❤❤
Kommentit (13)
Tuskin Antti Aarnio-Wihuri on sinusta kiinnostunut.
Sängyssä kannattaa olla valmis kaikkeen.
Et oikein voi tehdä mitään. Katsos kun sänkyseuraksi kelpaa ihan vaan nätti mutta vaimoaines vaatiikin sitten sellaista, jota sinussa ei tunnu olevan.
Honey...toivon et tää on vitsi... jos tosissasi olet tämmöisessä tilanteessa; käytä sitä älliä (jos mahd. löytyy)... luultavasti tämä "rikas ja komea” on vain vanha pervoukkeli, joka hamuaa nuorekasta panoa.
Anna persettä, ota rahat ja juokse.
Samoista ominaisuuksista ne tykkää kuin muutkin miehet.
10 vuoden ikäero ei ole mitään - se mahtuu melkein normaalin rajoihin aikuisena :D
Hyvätuloinen ei ole sama kuin rikas. Mutta jos elämä ylemmän keskiluokan miehen kanssa kiinnostaa, niin anna palaa. Ihan samoista asioista ne naisissa tykkää, rima on vain korkeammalla kuin tyhjätaskuilla.
Vierailija kirjoitti:
Honey...toivon et tää on vitsi... jos tosissasi olet tämmöisessä tilanteessa; käytä sitä älliä (jos mahd. löytyy)... luultavasti tämä "rikas ja komea” on vain vanha pervoukkeli, joka hamuaa nuorekasta panoa.
Mikä ukkelista tekee pervon? Sekö, että se pitää naisista?
"Kertokaa nyt, että millaisista ominaisuuksista naisella rikkaat miehet tykkää?"
Jos sinun täytyy kysyä sitä, sinulla ei ole ko. ominaisuuksia.
Nuoria ja kauniita riittää rikkaalle ja komealle 30+ miehelle läjäpäin. Suhteeseen valtuksi tulee nainen joka on nuori, kaunis + omaa ne ominaisuudet jotka sinulta puuttuvat.
Seksiin saatat kyllä kelvata, jos kuvaus ulkonäöstä pitää paikkansa.
Aww. Ihqa!