Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ollut useampia seksisuhteita samaan aikaan? Miten ne toimi?

Vierailija
15.12.2017 |

Siinähän ne kysymykset tulikin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä mulla on kolme. Mut en ymmärrä oikein tuota "miten ne toimii" -kysymystä.  Siis toimivat siten, että harrastetaan seksiä :D 

Eli tarkennatko vähän, mitä haluat tietää? :) Vastaan mieluusti, kun tiedän, mitä haet. 

Vierailija
2/7 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä mulla on kolme. Mut en ymmärrä oikein tuota "miten ne toimii" -kysymystä.  Siis toimivat siten, että harrastetaan seksiä :D 

Eli tarkennatko vähän, mitä haluat tietää? :) Vastaan mieluusti, kun tiedän, mitä haet. 

No siis et onko kaikki osapuolet siinä käsityksessä, että tapaillaan muitakin vapaasti?

Tuleeko tunteita ja herääkö ristiriitaisia fiiliksiä itselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin tehnyt kaikille osapuolille selväksi etten kaipaa mitään intensiivistä enkä vakavaa. Olen myös sanonut, etten halua tietää toisen muista seksikumppaneista enkä myöskään jakaa heille omistani tietoa.

N22

Vierailija
4/7 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis tietävät kyllä kaikki, että tapailen muitakin, ja heilläkin on tietysti vapaus tehdä niin kuin haluavat. Kaksi noista miehistä on sitä paitsi naimisissa, ja toisella heistä on useampia säätöjä. Yhdellä ei nähtävästi ole tällä hetkellä muita seksikumppaneita kuin minä. Mutta ei me näistä muuten jutella. Paitsi toki terveyden kannalta kyllä, eli jos nyt ois jotain tautiepäilyitä tai olis tullu häärättyä ilman kortsua, niin ne kerrotaan. Se on kunnioittavaa toista kohtaan. Enkä minäkään halua, että kellään on mitään tuon tyyppistä kotiinviemistä.. 

Tunteet.. No, siis pientä ihastusta oli alussa yhteen näistä tyypeistä. Se oli kuitenkin lieventyi aika nopeesti. Kai semmonen pieni ihastus on ihan hyväkin, jos se painottuu enemmän sinne himon puoleen :) Mutta ei mitään syvempiä tunteita oo heränny kehenkään näistä. Osaksi sen takia pidänkin useampia, että ei pääse liikaa keneenkään kiintymään. Oon yleensä aika herkkä ihastumaan, mutta tää on kyllä toiminut mulle yllättävän hyvin.

t. 1

Vierailija
5/7 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi on tällä hetkellä. Olen tehnyt selväksi, etten hae mitään vakavaa. Ja juu molemmat tietävät, että on myös toinen kenen kanssa sekstailen. 

Vierailija
6/7 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen kahta varattua naista melko säännöllisesti. En ole kertonut että on myös toinen. En näe siihen mitään syytä koska suojautuminen on asiallista ja tarkoitus ei ole alkaa parisuhteeseen. Nähdään yleensä minun luona, joskus käydään laivalla tai viikonloppureissuilla milloin missäkin. Olen myös ollut mukana naisten työ/koulutusmatkoilla.

Vierailija
7/7 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sinkkuna, pari vakituista naista ja sitten tietenkin, jos aina halukas löytyy. Onhan noita kyllä ollu. Kimppaakin on joskus ollu, se on mahtavaa, siis 2 naista mun kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän