Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan seksittömässä suhteessa pitäisi kestää jos on lapsia?

Vierailija
15.12.2017 |

Kauanko itse kestäisit?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitatko nyt, että joku rikkoisi perheen seksittömyyden takia? Eehh

Vierailija
2/31 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaa, jaksaa...jaksaa jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni siis ei halua seksiä kanssani ja pelkään pahoin ettei mielenterveyteni kestä sitä loputtomiin. Ap

Vierailija
4/31 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä jaksaa ollenkaan, jos yrityksistä (keskustelut kahden kesken, terapiat ym on kokeiltu) huolimatta homma ei toimi.

Itse jaksoin 14v liian kauan.

Vierailija
5/31 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin joskus samassa tilanteessa ylipainon ja riitelyn takia. Seksittömyyttä kesti hieman yli vuoden. Selibaatti jatkui senkin jälkeen kun olin laihtunut raskauskilot pois. Syy selibaatin jatkuvuuteen oli se, että asiasta oli tullut jo niin vaikea tabu. Kumpikaan ei uskaltanut enää aina riitaan johtanutta avata aihetta esiin ja tehdä aloitetta seksiin. Tilanne aukesi lopulta parisuhdeterapiassa. Sen jälkeen seksielämä palasi kuntoon. Nykyisin olen sitä mieltä, että vastaavassa tilanteessa ei kannata tehdä asiasta liian suurta haloota. Ei vauvan ensimmäisenä vuotena seksi muutenkaan ole se pääasia. Tärkeämpää ajateltavaakin on. Ei kannata liikaa kiirehtiä. Oma käsikin on hyvä ja sallittu apu jos ei haluta kumppanin kanssa sillä hetkellä. Pettää ei tietenkään saa kumpikaan. Eli jos parisuhde on muuten hyvä ja rakkautta riittää, niin voi seksittömyys kestää vuodenkin vauvaperheessä jos painavat perusteet sille löytyy.

Vierailija
6/31 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni siis ei halua seksiä kanssani ja pelkään pahoin ettei mielenterveyteni kestä sitä loputtomiin. Ap

No harrasta omaa kivaa niin kuin me muutkin

Vierailija
7/31 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö me tehdään!

Vierailija
8/31 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan munaa pilluun enkä muuta. Joten mikä neuvoksi? Lapsikin on jo neljävuotias, ei ole vauvavuodesta kyse siis. Silloin lohkesi vielä. Ap

Vierailija
9/31 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin.

Vierailija
10/31 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja. Mennessäni naimisiin ja suistuessaan tekemään lapsia en ole sitoutunut elämään selibaatissa. On minullakin joitain oikeuksia oltava. Jos saisin sinkkuna seksiä niin paljon kuin haluan, kuinka kauan minun on elettävä seksittömyydessä perheen takia? Ap

Vierailija
11/31 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan munaa pilluun enkä muuta. Joten mikä neuvoksi? Lapsikin on jo neljävuotias, ei ole vauvavuodesta kyse siis. Silloin lohkesi vielä. Ap

Ap ei kuulosta naiselta. Hän käyttää miesten ilmauksia.

Vierailija
12/31 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei kuulosta naiselta. Hän käyttää miesten ilmauksia.

Olen kyllä nainen, eikö nainen voi puhua lohkeamisesta? Ehkä irtoaminen olisi ollut osuvampi ilmaus sitten. Ap

Vierailija
13/31 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löydät tarpeex hygieenisen munan?

Vierailija
14/31 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko viikko hyvä aikaraja. Sitten ainakin itse lähtisin vetämään. Seksi kuuluu parisuhteeseen ja sillä sipuli. 

Vierailija
15/31 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei tosiaan kuulosta naiselta. Mun on tosi helppoa/helpotus olla ilman seksiä. Viimeksi sitä oli 3/2016. Sen jälkeen löysin nykyisen mieheni, ja meillä ei ole seksiä. En kaipaa sitä, mies ei kaipaa sitä. Jää aikaa muuhun tärkeämpään. 

Vierailija
16/31 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ilman seksiä niin kauankin kestät, tosiaan viikosta loppuelämään. Lähde litomaan, jos haluat tai käy vieraissa, kunhan itse vastaat seurauksista.

Vierailija
17/31 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitunko väliä sillä sitten on olenko nainen vai mies - mutta nainen olen. En jaksa arkea ilman seksiä, eikä mikään korvaa sitä, sillä ainakin minulle se on perustarve. Masturboin vähintään 5 kertaa viikossa, mutta se ei ole ollenkaan sama asia kuin seksi miehen kanssa. Ap

Vierailija
18/31 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi muuttaa pois kotoa on hyvä aika. Rikkonaisten perheiden lapsilla on paljon enemmän ongelmia kuin muilla. Itsetyydytä enemmän jos pää ei kestä ilman.

Vierailija
19/31 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kestin 8 vuotta, eikä meidän suhteessa ole edes lapsia. 

Avaimena on jälleen kerran asiasta suoraan puhuminen. Itse joudun edelleen olemaan se "vonkaaja" joka aina tekee aloitteen. Miestä kiinnostaa tietokone ja pelit enemmän. Haluja pitää aina kovasti herätellä. Tykkää tuo otus sentään nykyää makoilla alasti kiinni minussa ja hellyys kelpaa. Ei vaan sano seksistä mitään, se jää edelleen mulle. 

N42

Vierailija
20/31 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kestin 8 vuotta, eikä meidän suhteessa ole edes lapsia. 

Avaimena on jälleen kerran asiasta suoraan puhuminen. Itse joudun edelleen olemaan se "vonkaaja" joka aina tekee aloitteen. Miestä kiinnostaa tietokone ja pelit enemmän. Haluja pitää aina kovasti herätellä. Tykkää tuo otus sentään nykyää makoilla alasti kiinni minussa ja hellyys kelpaa. Ei vaan sano seksistä mitään, se jää edelleen mulle. 

N42

Suoraan puhuminen on vain pahentanut tilannetta ja seksi vähentynyt siis entisestään. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi