Kelan toiminnasta valittaminen
Siis Kelasta saa periaatteessa täysin ilmaiseksi rahaa.
Te kaikki, jotka valitatte Kelan paperisodista, työkkärikursseista yms, tajuatteko, että sen elannon eteen tarvitsee *aina* tehdä *J O T A I N*.
Sen sijaan, että käytätte heidän aikaansa ja omaa aikaanne noihin kursseihin ja paperisotiin, olisitte voineet itse luoda sitä arvoa ja ansaita jotakin.
En ole itsekään mikään Kroisos, teen kahta paskaduunia, opiskelen ja käytän aikaani myös yhteen harrastukseen tullakseni paremmaksi siinä, jos vaikka siitä voisin joskus tehdä jonkin tulonlähteen.
Ja asun vielä paskimmassa mahdollisessa kämpässä, ja silti tää valittaminen tuhoaa mun uskon sosialismiin ja olen enemmän kapitalismin kannalla.
Kommentit (2)
Minä en ainakaan saa sieltä ilmaista rahaa. Lapseni tarvitsee fysioterapiaa, ja olen kyllä uurastanut sen eteen paperin jos toisenkin, hakemuksia ja valituksia ja lisäselvityksiä, koska Kelassa ollaan sitä mieltä, että erikoislääkärin lausuntokaan ei riitä siihen, että Kela maksaisi terapiakustannukset. Taitaa olla yhtä hyviä lääkäreitä heillä siellä kuin vakuutusyhtiöissä, kun lasta näkemättä ovat sitä mieltä, ettei mitään terapioita tarvita.
Tui tui tui ;)