Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä joululahjojen osto on tuhlaamista?

Vierailija
15.12.2017 |

Ja kaiken minkä tarvitsee voi ostaa tammikuun alusta. Oletko samaa mieltä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä.

Vierailija
2/9 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tuhlaamista, ellei ole oikeasti varaa. Itse ajattelin ostaa talvisaappaat alesta, saa silloin 50-70%:n alennuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä.

Ostatko mitään lahjoja esim lapsille?

Vierailija
4/9 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni oli samanlainen jo 70-luvulla. Siksi pidän visusti huolen siitä, että omalle lapselle teen joka vuosi joulun. Meidän isälle jouluperinteet eivät olleet tärkeitä eikä hän ymmärtänyt, että muille ne voisivat sitä olla.

Sinänsä on varmaan ihan hyvä jokaisen miettiä sitä, mikä määrä niitä lahjoja pitää jouluna olla, koska on totta, että alennusmyynnit alkavat heti joulun jälkeen. Ainakaan itse en hanki lapselle mitään vaatteita jouluksi vaan vasta sen jälkeen.

Mutta totta kai ostan sille leluja lahjaksi.

Vierailija
5/9 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeettoman krääsän ostaminen on tuhlaamista. Sen sijaam huolellisesti mietityn, juuri lahjan saajan mieltymykset huomioon ottava lahja ilahduttaa niin antajaa kuin saajaa.

Vierailija
6/9 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi vaimo niin antaisin hänelle lahjaksi lahjakortin, joka oikeuttaa seksiin kanssani.

Vierailija
7/9 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt esittää tollasia. Tykkäävät kuitenkin jos itse saavat lahjoja. Olen katsellut aika kauan miehiä ja tätä en ole niissä ikinä ymmärtänyt :D

Vierailija
8/9 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Mielestäni edes tammikuussa ei tarvitse ostaa.

Vierailija
9/9 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma isäni oli samanlainen jo 70-luvulla. Siksi pidän visusti huolen siitä, että omalle lapselle teen joka vuosi joulun. Meidän isälle jouluperinteet eivät olleet tärkeitä eikä hän ymmärtänyt, että muille ne voisivat sitä olla.

Sinänsä on varmaan ihan hyvä jokaisen miettiä sitä, mikä määrä niitä lahjoja pitää jouluna olla, koska on totta, että alennusmyynnit alkavat heti joulun jälkeen. Ainakaan itse en hanki lapselle mitään vaatteita jouluksi vaan vasta sen jälkeen.

Mutta totta kai ostan sille leluja lahjaksi.

Että mä vihaan  termejä "joulun tekeminen" ja "joulun laittaminen" Kyllä se joulu on joka vuosi vaikka ei tekis tai laittais. Miksi  kukaan ei  tee tai laita juhannusta, häh? Tai pääsiäistä?

ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan